Allesreiniger in de wasmachine

27-12-2018 11:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker stom, ik heb zojuist allesreiniger in het vakje van het wasmiddel gegoten.
Ik dacht nog, wat is het vloeibaar.. dus deed nog wat extra omdat ik niet kon zien hoeveel er al in zou zitten.

Snel de was eruit gehaald. Maar nu vraag ik mij af hoe ik dit oplos. Via google kom ik er niet helemaal uit.
Gewoon even een wasprogramma, spoelen? Geen idee. Overstroomd de machine niet door de hoeveelheid schuim?

Misschien is het stom dat ik dit niet weet. Maar ik twijfel.
Wie kan mij vertellen wat ik zal doen?
Maar je hebt 'm al aangezet begrijp ik? Anders kun je toch zo het bakje eruit halen en schoonmaken?
Alle reacties Link kopieren
Probeer er met een spons zoveel mogelijk uit te halen. Deppen uitspoelen en weer deppen. Kost wat tijd maar zo zou ik het doen.
Als je lang genoeg op de weegschaal staat val je vanzelf af!
Alle reacties Link kopieren
ja zou ook proberen het bakje er uit te halen, en voor wat er al de machine is ingelopen een spoelprogramma gebruiken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Nog niet aangezet. Alles is vrijwel direct het bakje uitgegaan. Daar zit dus enkel een klein beetje in. Dat zal ik er inderdaad even uithalen om om te spoelen. Scheelt toch weer wat
Alle reacties Link kopieren
Bakje er uit halen en leegmaken, bakje terugplaatsen en daarna giet je een liter water in je wasmachine (petfles vullen en door je zeepbakje gieten), zodat het allemaal onder in de kuip zit en dan zet je je programma op alleen pompen, zodat alles wordt weggepompt. Eventueel nog een keer herhalen met water.
Alle reacties Link kopieren
duet schreef:
27-12-2018 11:09
Bakje er uit halen en leegmaken, bakje terugplaatsen en daarna giet je een liter water in je wasmachine (petfles vullen en door je zeepbakje gieten), zodat het allemaal onder in de kuip zit en dan zet je je programma op alleen pompen, zodat alles wordt weggepompt. Eventueel nog een keer herhalen met water.
Dankje. Ga ik doen.
Kan dat zoveel kwaad dan? Volgens mij kan er niet veel mis gaan tenzij er bleek in zit.
Alle reacties Link kopieren
1x op spoelen zetten, dan wordt alles met schoon water gespoeld.

verder is het absoluut niet zo'n ramp
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Allesreiniger lekker schoon! Een frisse schone wasmachine :)
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Klopt niet helemaal, allesreiniger kan rubber beschadigen en in het slechtste geval ook inox.

Je gaat het merken op bizarre vlekken in je wasgoed, echt kringen.

Te veel schuim :

het schuim van een tablet zeep in een kan met water in het zeepbakje neutraliseert schuim van allesreiniger

sommigen proberen het ook met azijn of zelfs fijn keukenzout
“Heb ik wat van je aan, trut?”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven