Smart Games IQ spelletjes, welke zijn het leukst?

28-12-2018 16:50 13 berichten
Van de kerstman IQ Puzzler Pro gekregen, erg verslavend en ik vermoed dat ik binnen een week door de opdrachten heen ben. Kortom ik wil binnenkort een nieuwe kopen maar er zijn er zoveel dat ik even niet weet welke ik nu moet kiezen. Blox, Link, Focus of...
De Fit valt al af want volgens mij is dat een simpelere versie van die ik al heb?
Alle reacties Link kopieren
weet niet welke de leukste zijn, maar ik heb een keer iets gehad met 9 bonbons die je in een doosje moest leggen volgens bepaalde regels. weet niet of dat een iq game was, maar koop het niet, daar ben je in 3 dagen al doorheen. Ik had het van een rommelmarkt, gelukkig niet zo duur dus.
Dus misschien wel een tip: ga eens bij kringloper of rommelmarkt kijken, als het dan tegenvalt, dan valt de prijs mee
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Focus vind ik zelf wel leuk. Iets meer logica ook.
Alle reacties Link kopieren
Rush hour blijft bij mij favoriet. Het rode autootje uit de parkeerplaats krijgen.
Alle reacties Link kopieren
geen iq spel, maar wel leuke solo puzzelspel: ubongo solo
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Iets off topic : ik ben een fan van Hanyama puzzels. Prachtige objecten sowieso...
Rush hour klinkt ook leuk en ubongo leek mij ook leuk.

@Magister die Hanyama puzzels zien er inderdaad vaak mooi uit, heb er een paar maanden geleden nog aan zitten denken om die eentje te kopen alleen vraag ik me af hoe lang dat leuk blijft als je die opgelost hebt of juist niet opgelost krijgt want een rubik's kubus vind ik namelijk echt helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Anti-virus is een erg verslavend spelletje!
Alle reacties Link kopieren
IQ-link hebben wij. Die vind ik erg leuk. En de kinderen hebben iets met een tempel en noah's ark. Ook leuk, maar meer als je ook kinderen hebt denk ik.
Alle reacties Link kopieren
River crossing.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Rush Hour is leuk!
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Rush hour kan je ook op je smartphone spelen
Via google play download je het spel gratis. Advertenties komen er wel in voor.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Anti-virus hebben wij ook. IQ link ook. Temple trap.

We hebben ook een aantal voor vanaf 4-5-6.
Roodkapje, Colourcode, Penguins on Ice ( ook leuk voor volwassenen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven