Luxaflex duette shades

29-12-2018 15:16 7 berichten
Wij willen graag Luxaflex duette shades voor onze draai kiep ramen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Waar ga je ze bevestigen? Op het raam zelf? Want op de muur erboven kan wel, maar dan kan je raam niet helemaal open als het gordijn omlaag is. Dan hangt het gordijn naar voren.
Ik heb hier hetzelfde met een rolgordijn. Hangt op de muur erboven. Gelukkig heb ik een vrij diepe inham waar het kozijn in zit, maar als het raam op volledige kiepstand staat komt hij tegen het gordijn waardoor deze schuim hangt en er dus veel licht langs komt. Ik open nu het raam maar een klein stukje. Blijft hier op elke stand open staan, zonder helemaal open te vallen. Ik ga er gewone gordijnen voor hangen ipv een rolgordijn. Dan heb ik er geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
29-12-2018 15:32
Waar ga je ze bevestigen? Op het raam zelf? Want op de muur erboven kan wel, maar dan kan je raam niet helemaal open als het gordijn omlaag is. Dan hangt het gordijn naar voren.
Ik heb hier hetzelfde met een rolgordijn. Hangt op de muur erboven. Gelukkig heb ik een vrij diepe inham waar het kozijn in zit, maar als het raam op volledige kiepstand staat komt hij tegen het gordijn waardoor deze schuim hangt en er dus veel licht langs komt. Ik open nu het raam maar een klein stukje. Blijft hier op elke stand open staan, zonder helemaal open te vallen. Ik ga er gewone gordijnen voor hangen ipv een rolgordijn. Dan heb ik er geen last van.
Die kunnen tegenwoordig gewoon op het raam bevestigd worden. Dus dan bewegen ze mee met het raam.


Geen ervaring met duette Shades. Wel met plissés van Luxaflex. Die zijn kwalitatief erg goed, blijven lang mooi.
Aan de andere kant zijn ze ook erg duur. Ik heb ook goedkopere merken hangen en die doen het ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Super mooi.
Wij willen ze óp het raam bevestigen. Maar vragen ons af of we het raam nog wel makkelijk kunnen schoonmaken, of het mooi blijft en of je vliegenpoepjes écht kunt verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de duettes van Sunways - ook op het raam geplakt. Daarbij kun je de ramen prima schoonmaken. Heel fijn om ook de draaikiepramen gewoon ermee te kunnen openen.
S0LEIL schreef:
29-12-2018 15:37
Die kunnen tegenwoordig gewoon op het raam bevestigd worden. Dus dan bewegen ze mee met het raam.
dat weet ik en daarom vroeg ik het dus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven