Hobby gezocht!.

09-01-2019 20:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik me s'avonds vaak verveel zoek ik een hobby!. Nu zit ik hele avonden op m'n telefoon te rommelen. Tv kijken is niet mijn ding.
Wat voor hobby heb jij die je in de avond doet?.
Alle reacties Link kopieren
Hangt er van af wat je zoekt.
Wil je er voor uit huis of wil je het binnenshuis doen. Dan kun je breien, lezen, tekenen, weet ik veel.

Zoek je het in beweging? Dan kun je op een sport gaan. Zoek je het binnen sport in ontwikkeling van je lichaam, of zoek je het spelelement? In het geval van het laatste kun je op een sport gaan wat met een bal gedaan wordt.

Hou je van muziek, kun je bij een koor gaan zingen, of een muziekinstrument leren spelen.

Verderop in dit forum staat een topic over diamond painting. Misschien moet je het eens doorlezen of het iets voor jou is.

Ik heb tennisles en ik lees veel. Of ik val mensen lastig hier op het forum zoals jij... :-D
Alle reacties Link kopieren
Hierboven worden al veel opties genoemd. Koken of bakken kan ook heel leuk zijn en veel tijd in beslag nemen, en je bent lekker bezig. Iets van een wandelclub of dansen ofzo is ook altijd wel leuk en gezellig onder de mensen!
Alle reacties Link kopieren
Het leuke van een hobby kan inderdaad zijn dat het gepaard gaat met interactie met andere mensen. Zoals een kookcursus of kook/eetclubje, of een cursus tennislessen in groepsverband, paardrijles in de manege, training bij de hondenclub, muziek maken bij een orkestje. Ik noem maar wat.
Wat deed je als kind graag in je vrije tijd? Vaak is dat een prima richtingaanwijzer.
Alle reacties Link kopieren
Lezen, haken, kleuren voor volwassenen, tekenen, legpuzzel, woordzoekers, sudoku's
(leg)puzzels maken, met een boek en wijntje op de bank installeren, kleuren voor volwassenen.
Ik kijk regelmatig tv, maar als er niks leuks is wordt het of netflix, of bovenstaande ;)
Alle reacties Link kopieren
Schilderen, wees creatief......
Alle reacties Link kopieren
Voor 's avonds gamen, tekenen, lezen, instrument (leren) bespelen misschien? Allen op wellicht muziek maken na kan in chill modus gedaan worden vanuit een fleecedekenburrito. Wel zo fijn 's avonds in de winter vind ik haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van tekenen, pianospelen, zingen en paardrijden. Helaas zijn zingen en pianospelen niet zulke geschikte hobby’s als je dreumes al in bed ligt.

Dus teken ik dingen. Niet heel mooi of goed ofzo, meer ehh.. doodling eigenlijk. Heb er zo’n bullet journal ding voor gekocht dat ik niet als bullet journal gebruik, maar die puntjes erin zijn handig. Soms kom ik niet verder dan een versierd boodschappenlijstje maar soms schets ik ook iets daadwerkelijk leuks :P

En paardrijden doe ik 1x in de week.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt
- gaan bakken
- gaan schilderen
- lezen
- kaarsen maken
- bruisballen/badzout maken
- wandelen
- Pokémon Go spelen
- een taal gaan leren
Ik brei. Alleen makkelijke dingen als sjaals zodat ik ook nog tv kan kijken. De bedoeling was wel om ook moeilijker dingen te oefenen, maar daar kan ik me niet toe zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou idd wel iets creatiefs willen doen!
Hmmmm misschien breien met dikke naalden en wol, lekker snel klaar 😬
Alle reacties Link kopieren
Slijm maken.😉
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven