Miele twindos: welk wasmiddel in navulflacon?

22-01-2019 04:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Miele twindos en hebben van die navulflacons
Echter ik weet niet welk middel je daar in doet
In die flessen van miele zit in in 1 een wasmiddel en in 2 een wit middel
Iemand een idee ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in 1 wasmiddel voor gekleurde en in de ander voor witte was wasmiddel.

Volgens mij kan je ook instellen wat voor wasmiddel erin zit... dacht ik
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen Miele, maar vond dit online. Misschien heb je er wat aan.
https://www.coolblue.nl/advies/miele-tw ... -wasmiddel
Ik heb in flacon 1 een hoofdwasmiddel (eigen merk Appie) en in 2 een fijnwasmiddel. Alleen voor wol hoef ik nu nog maar een wasbolletje te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Oh oke Ik dacht dus dat je in die tweede zo’n speciaal “bleek” middel moest doen zoals oxi Action ofzo
Dank voor jullie reacties!
In de instellingen kun je aangeven wat erin zit en hoeveel ml er nodig is per wasbeurt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb bosch met Idos. volgens mij is dat hetzelfde? ik heb in de ene een wasmiddel voor gekleurde was, wit gebruik ik eigenlijk nooit. en in de andere wasverzachter.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Honing14 schreef:
22-01-2019 08:15
Oh oke Ik dacht dus dat je in die tweede zo’n speciaal “bleek” middel moest doen zoals oxi Action ofzo
Dank voor jullie reacties!
Als je de navulbare gaat gebruiken moet je dat aangeven bij de instellingen, hij combineert dan niet de twee flacons zoals bij
de niet hervulbare flacons van Miele zelf.
En verder werd aangeraden bij de hervulbare niet van die dikkere wasgels te gebruiken maar "normaal" vloeibaar wasmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Pfff nou beetje pech ermee
Bij het reinigen “pakt “ de machine de flessen niet
Ik heb ze gevuld met laagje water , druk dan op start dan lijkt de reiniging te starten maar slaat hij weer af en zegt plaats dispenser ( die er dus al in zit)
Het zijn de officiële navulbare flacons? Is het misschien zo dat je de machine al een hele tijd hebt en nog nooit de reiniging hebt gedaan zodat het wellicht enorm verstopt zit? Geen idee of dat kan. Als ie nog binnen de garantie valt, zou ik de storing bij Miele melden. Buiten garantie kun je beter de plaatselijke wasmachinereparateur inschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Miele wil natuurlijk wel dat je origineel gebruikt. Hou het bij iedere was schepje waspoeder net zo makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven