Ondiepe PAX met hanggedeelte, ervaringen?

23-01-2019 08:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wie heeft ervaring met een PAX garderobekast van 38 cm diep? En dan met name met het hangen van kleding (op van die uittrekbare staafjes)? Het zou eigenlijk fijn zijn om deze ondiepe variant in onze slaapkamer neer te zetten, houden we iets meer loopruimte over. Maar twijfel of dat hangen zo wel fijn werkt. Dus graag jullie ervaringen!

Lijstertje
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik 'm voor kinderkleding en dat bevalt goed. Kledinghangers in volwassen maat passen ook prima. Ik vraag me meer af of de ondiepe legplanken wel voldoen als je er kleding op wilt leggen.
Wij hebben 1 paxkast met ondiepe legplankjes. Momenteel gebruiken we hem niet als kledingkast. Wel in het verleden even gedaan. Je kan daar niet veel in kwijt. Voor kinderen denk ik prima, niet voor volwassenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen uittrekbaar rek, en er passen ongeveer 8 hangers achter elkaar. Prima te doen. Ook de plankjes zijn diep genoeg om kleren op te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Die uittrekbare hangdingen zijn heel fijn als je niet heel veel hangkleding hebt, anders hellen ze wat naar voren bij het uittrekken. Dat gezegd hebbende, gebruik ik dat schuifsysteem nooit, ik kan prima bij de hangende kleding zonder hem uit te schuiven.

Overigens vind ik een ondiepe kledingkast heel fijn, lekker overzichtelijk en geen gegraaf achterop diepe planken.
anoniem_372223 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 09:21
Reden: Aanvulling
18.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem in de hal. Onze winterjassen hangen op die uittrekbare roede, de kinderjassen aan een rijtje knoppen die ervoor te koop zijn (zo’n metalen kapstokje) op de roede passen ongeveer 3 jassen, dat gaat net (met schuifdeur, ik denk dat een gewone deur een beetje open zou blijven staan. Als je niet veel hangdingen hebt kan het best prima als garderobekast denk ik. Maar eea is ook afhankelijk van kledingmaat. Maat xl neemt meer plaats in dan maat xs natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
plankdiepte is prima, hangers minder handig
Lorem Ipsum
Ik vind de ondiepe kast veel fijner, heb een beetje spijt dat ik voor onze kamer ooit de diepe heb gekocht. Ik moet wel zeggen dat ik geen hanggedeelte in de ondiepe kast heb.
Alle reacties Link kopieren
Oowww, ik twijfel nu dus nog steeds! Heeft iemand toevallig ook ervaring met lades in die ondiepe kast? Om die a la Marie Kondo te gebruiken?
- zip -

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven