Maaltijdboxen - voor- en nadelen? [Denk aan Hello Fresh etc]

23-01-2019 16:50 57 berichten
Goedemiddag! :)

Ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen met maaltijdboxen! Al een tijdje twijfel ik om er een keertje een te bestellen. Ik ben een enorme leek in de keuken en heb vaak weinig inspiratie om te koken.. Ik vraag me alleen af of die recepten wel duidelijk zijn.. Is het écht efficienter om met zo'n box te koken?

Bestellen jullie het regelmatig? Wat vinden jullie er fijn aan en waar lopen jullie tegenaan met die boxen?

Dus; wat zijn voor jullie de voor- en nadelen?

(Misschien relevant om te omschrijven wat jullie gezinssituatie is?)
anoniem_6399201214336 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 16:57
6.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voordelen:
Inspiratie, dingen proberen die je normaal nooit eet, handig alles aangeleverd in porties, duidelijke recepten

Nadelen:
Duur, de box in ontvangst moeten nemen (thuis zijn), niet altijd recepten die me aanspreken
Pivot! PIVOT!!!
Nadeel is dat het duur is en dat de porties voor je bepaald worden.
SallySpectra* schreef:
23-01-2019 16:57
Nadeel is dat het duur is en dat de porties voor je bepaald worden.
Ohh, kan je niet zelf formaten kiezen dan? Dat lijkt me best handig..
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het niks uiteindelijk. De ‘snel klaar’ gerechten duurde uiteindelijk nog super lang, het bezorgen was vervelend. Nee, geen succes.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
je koelkast ligt in één keer propvol (en werkt daardoor ook nog eens minder goed) en je krijgt dingen die met geluk misschien net 4 dagen houdbaar zijn...
Lorem Ipsum
Ik heb lang zo'n box gehad (HelloFresh). Altijd erg tevreden over geweest. Maar vond het niet echt efficiënt. Wel lekker eten.
Alle reacties Link kopieren