Binnenmaten Ivar kastje (IKEA)

23-03-2019 21:31 7 berichten
Is er hier iemand die dit kastje heeft? https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40033763/

Ik ben op zoek naar de breedte aan de binnenzijde. Wil het alleen bestellen als ik weet dat het gaat passen. Is er iemand die dat voor me op zou willen meten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n kastje staan. De kast als geheel (buitenmaat) is exact 80 cm, de breedte van de planken die erin liggen is 76 cm.
Zo leuk dit soort topics, ik word er blij van.
Foechoer schreef:
23-03-2019 21:38
Ik heb zo'n kastje staan. De kast als geheel (buitenmaat) is exact 80 cm, de breedte van de planken die erin liggen is 76 cm.
Die info zocht ik, super bedankt!!
Hm, wel jammer dat mijn tv ook precies 76cm breed is (die wil ik graag achter deurtjes zetten)

Zou dat werken als ik m ietsjes schuin zet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien houd je nog een milimeter of 3 over, bij mij is de breedte 76 cm + een beetje, maar op dat niveau van detail wordt het lastig exact meten. Ook is de mijne al heel wat jaartjes oud, dus Ikea kan inmiddels ook hout van een milimetertje dikker of dunner gebruiken.

Maar als het om milimeters gaat dan zou schuin zetten wel moeten kunnen, als de kast daar diep genoeg voor is en als je dan nog lekker kunt kijken.
Mijn tv is 76,3 cm, dus het gaat allemaal net. Maar ik zit er aardig recht voor, dus denk dat het wel lukt. Ga het maar gewoon proberen, het kost ook de wereld niet. Bedankt voor het opmeten en het meedenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven