bezemkast

06-06-2019 14:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek naar een oplossing voor het opbergen van bezems, stofzuiger, emmers en schoonmaakmiddelen. Ik schrik me het apelazerus van de prijzen van een eenvoudige bezemkast. Wie heeft er een andere oplossing voor gevonden?
"Boring conversation anyway"
Ik heb geen bezemkast nodig, de ene helft staat in de kast waar de CV installatie staat, de andere helft in de meterkast.
Alle reacties Link kopieren
Die moet je dan maar hebben, mijn cv staat op zolder, via vlizotrap. Dan pak je niet effe snel de stofzuiger.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een snoerloze Dyson, die hangt hier in de kamer. Ik vind het ideaal, ik pak 'm zo even als ik iets moet opzuigen. Maar dat is ook geen goedkope oplossing. Voor die tijd stond de stofzuiger etc. in de kelder.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Stofzuiger en bezems staan in de gang in de kast onder de trap. Daar staan de emmers ook. Schoonmaakmiddelen in het gootsteenkastje.
ik geef mn bek ook maar een douw
Google op buitenkast. De prijzen vallen reuze mee.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad al het spul in de trapkast. Die overigens wel een bende is..
Alle reacties Link kopieren
Btw zie ik al bezemkasten op internet voor 65 en 75 euro.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
.
cookieholic wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:40
Reden: 1x is genoeg
97.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stofzuiger vervangen door robotstofzuiger, station onder een meubel plaatsen. scheelt weer. Veel spul kun je ook ophangen trouwens.
Denk je aan een slotje voor het geval er kleine kinderen bij kunnen komen?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als een “ echte” bezemkast te duur ( of te lelijk ) is kan je toch gewoon een ander soort kast kopen ? Planken eruit en je hebt plek voor de stofzuiger en van die beugels / haken erin om je bezems aan op te kunnen hangen.
Bij mij staan dat soort spullen in de ruimte waar mijn wasmachine, droger, vriezer en meterkast staat. Een berging/bijkeuken dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een goedkope van ikea gewoon uit de keukenkastenlijn.
Alle reacties Link kopieren
ik heb 2 schuifdeuren, planken, rail, kalkstenen en specie om hem zelf te bouwen als kast. bergen opbergruimte in de gang :)
Alle reacties Link kopieren
Alles in een piepklein meterkastje. De kleinste stofzuiger gekocht, slang, stang en accesoires aan de binnenkant van de deur (Ikea). Met een minikatrol de emmers gestapeld en schoonmaakmiddelen in de emmers en opgehesen. Strijkplank links tegen het minimuurtje (past net), swiffer ook aan de binnenkant van de deur en de stoomreiniger past net aan rechts van de meterkast.

Ooit wil ik nog een kast laten maken onder de open trap.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Waar wil je die bezemkast neerzetten? Kun je daar geen goedkopere oplossing maken? Of een goedkope gewone kast kopen en daar ruimte voor de stofzuiger in maken?

Bij mij staan deze spullen in de bijkeuken (emmers en schoonmaakmiddelen) en in de kast onder de trap (stofzuiger).
Alle reacties Link kopieren
Stofzuiger in de trapkast.
Bezem, dweilstok in de bijkeuken aan de muur met tuingereedschap klemmen.
Emmer in de gootsteen kast. Naast de emmer een plumeau, een veger en blik, een fles afwasmiddel, een fles glorix, een flex vloerenreiniger, een fles azijn, een fles groene zeep en een fles glansspoelmiddel, een pot vaatwaspoeder en een bakje met borstels en een spons.

Ik heb ooit schoongemaakt bij iemand die de volledige bijkeuken had toegewijd aan schoonmaakspullen.. er stond een paxwand vol met spullen, emmers, stofzuigers, assesoires, handschoenen, flessen en flessen vol met tig verschillende goedjes.. op een dag stonden er 40 flessen allesreiniger..
Alle reacties Link kopieren
edda8 schreef:
06-06-2019 14:40
ik heb 2 schuifdeuren, planken, rail, kalkstenen en specie om hem zelf te bouwen als kast. bergen opbergruimte in de gang :)
Vind dat altijd zo knap dat mensen dat zelf kunnen maken. Ik zou het geld voor het materiaal net zo goed gelijk uit het raam kunnen gooien.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb nu het geluk een grote ingebouwde bergkast te hebben, maar ooit in mijn eerste huis had ik een gewone goedkope kast daarvoor. Je kunt er zelf haken in maken of een rail om dingen aan te hangen.
Alle reacties Link kopieren
Cookieholic schreef:
06-06-2019 14:18
Inderdaad al het spul in de trapkast. Die overigens wel een bende is..
Geen trapkast aanwezig.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
06-06-2019 14:20
Btw zie ik al bezemkasten op internet voor 65 en 75 euro.
Heb je een link?
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
06-06-2019 14:48
Waar wil je die bezemkast neerzetten? Kun je daar geen goedkopere oplossing maken? Of een goedkope gewone kast kopen en daar ruimte voor de stofzuiger in maken?

In de tuinkamer, maar ik wil het graag uit het zicht hebben. het is niet alleen de stofzuiger, maar ook bezems en dweilsysteem en voorraad schoonmaakspullen.
"Boring conversation anyway"
De stofzuiger en schoonmaakmiddelen staan hier in de trapkast. Stofzuiger staat soms ook gewoon los in de extra slaapkamer. Emmers, vaatwasblokjes, sponzen/doekjes/dweilen staan/liggen in het gootsteenkastje. Bezem hangt in de garage aan zo’n speciale rail. De stang van de dweil staat in de meterkast en de strijkplank staat uitgeklapt op zolder.
De stofzuiger staat recht in het zicht als je de huiskamer binnenloopt, naast de eettafel met de stekker in het stopcontact. (dan gebruik ik hem namelijk veel vaker dan als ik hem eerst ergens vandaan moet vissen).

Stoffer en blik hangen aan de muur naast de kinderstoel bij de eettafel.

Schoonmaakmiddelen onder de kraan in de keuken en in de badkamer,

stoomdweil onder de trap (of naast de stofzuiger)

1e verdieping stofzuiger staat in de hobbykamer naast de wasdroger.
Zoveel heb je niet nodig toch? Emmer met dweil en emmer met spons en wisser staan in de cvkast. Stofzuiger beneden in de trapkast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven