In de buurt een feest...

09-06-2019 22:58 142 berichten
Ergens in de buurt is een feest aan der gang met dj wegens een verjaardag ( heb al de lang zal z'n leven zang gehoord namelijk)
Volgens mij een paar straten verderop, maar de muziek en dj klinken zo hard mijn slaapkamerraam in dat ik alles woord voor woord versta...

Ik lig al gedoucht in mijn hempie op bed, maar dit is echt zeer storend.
Dus ik belde het 8844 nr van de politie.
Echter, omdat ik geen precies adres weet, kunnen ze niets doen... :(

Wat zouden jullie doen?
Aankleden en de buurt rond tot je hebt gevonden waar het is en weer terug bellen?
Ik zou oordopjes in mijn oren doen en gaan slapen.
Gun die lui een feestje..
het is net 23 uur, dan is dat toch nog geen probleem? Als het over 2 uur nog zo is, dan zou ik mss een keer gaan bellen.
Ikzelf bel daar nooit over, vorig weekend ook veel lawaai, maar gun iedereen zijn feestje.
Alle reacties Link kopieren
Het is nog vroeg... na 1.00 zou ik misschien ff aanbellen of het wat minder kan. Waarschijnlijk is het voor die tijd al minder.

Nog even boekje lezen of viva forum lezen dus
Aangezien het adres vast dichtbij is zou ik even kijken op welk nummer ze wonen. Je doet de komende uren toch geen oog dicht.
Alle reacties Link kopieren
Heb je je raam openstaan? Zo ja, dicht doen en anders watten of oordopjes in je oren doen en de dekens over je hoofd trekken. Het is pas 23.00 uur en ik neem aan dat je morgenochtend niet naar je werk hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Oordopjes in en slapen maar!
Alle reacties Link kopieren
Raam dicht en oordoppen in en evt in een andere kamer aan de andere kant van het huis gaan slapen als dat kan.
Zo lang het geen wekelijks gebeuren is zou ik er vast van balen maar het gewoon laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me daar totaal niet druk om maken, die mensen hebben een feestje en dat zal vast niet elke week zijn.
Raam dicht, oordoppen in, ogen dicht en lekker gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een zeikbuur maar om 23:00 uur ga ik nog niet lopen zeuren. Als het over 3 uur nog bezig is, ander verhaal. Ramen dicht en oordoppen in.
Feestjurk aan en mee gaan feesten?

Als ze de boel dan toch zo luid zetten dat heel de buurt - zelfs tot 3 straten verder - het kan horen zou ik dat zien als een uitnodiging.
Jezus, laat die mensen een keer feesten zeg. Zo lang ze nog lang zal ze leven zingen zal het wel meevallen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Het is weekend dus de ongeschreven regel (want daar zijn geen geschreven regels voor) is dat het tot 1:00 mag duren. Dat wordt nog als acceptabel geacht.
Dus nait soezen, doe je raam dicht en slaap lekker.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Het is net 23.00u, dat is nog niet zo erg toch? Een keer een feestje vind ik geen enkel probleem.

Pas had buurman een zooitje vrienden over de vloer en die stonden om kwart voor 3 snachts straalbezopen een feestje te bouwen. Schreeuwen, stampen, zingen.. reageerden niet op de deurbel maar nadat ik een paar keer op z'n keukenraam 'gebonkt' had taaiden ze snel af. Maar toen moest man de volgende ochtend werken, was het al het tweede weekend achter elkaar en was ik die nacht al 3x wakker geworden door ze.
Maar van af en toe een feestje rond deze tijd lig ik niet wakker :)
over een week zijn de examen uitslagen bekend. Komen er nog meer feestjes!

Morgen maar vast een diepte-investering doen in goede oordoppen, en hopen op langdurig slecht weer zodat je met je raam dicht moet slapen!

(Kom op zeg, het is kwart over 11. Bij het vijfde feestje in een week mag je om kwart over elf klagen, maar niet nu. )
Alle reacties Link kopieren
Vóór 11 uur al de politie gebeld :-?
Ik zou ze lekker hun feestje gunnen.
Alle reacties Link kopieren
1x op het punt gestaan te bellen, maar toen konden wij onze tv in de woonkamer niet meer horen, terwijl we in nieuwbouw (=zeer goed geïsoleerd) wonen, het feestje een wijk verderop was en we uiteraard alle ramen en deuren dicht hadden. Ging ook heerlijk door tot 3.00u.
In dit geval? Even raam dicht doen en nog even afwachten.
.
Afbeelding
suzyqfive schreef:
09-06-2019 23:14
Het is weekend dus de ongeschreven regel (want daar zijn geen geschreven regels voor) is dat het tot 1:00 mag duren. Dat wordt nog als acceptabel geacht.
Dus nait soezen, doe je raam dicht en slaap lekker.
Er zijn zeker wél geschreven regels over en die liggen rond de grens van 22:30. Als je tot 1 uur s nachts wilt feesten met dj en muziek huur je maar een zaaltje ergens. Aso.
Om 23 uur verwacht ik toch dat de muziek zachter gedraaid wordt. Ik ben volkomen intolerant als het om geluidsoverlast gaat. Ze huren maar een kroeg af als ze zo nodig keiharde muziek nodig hebben om het gezellig te vinden.
Alle reacties Link kopieren
mandylion schreef:
09-06-2019 23:19
1x op het punt gestaan te bellen, maar toen konden wij onze tv in de woonkamer niet meer horen, terwijl we in nieuwbouw (=zeer goed geïsoleerd) wonen, het feestje een wijk verderop was en we uiteraard alle ramen en deuren dicht hadden. Ging ook heerlijk door tot 3.00u.
In dit geval? Even raam dicht doen en nog even afwachten.
Hadden die mensen een festivalinstallatie in hun tuin dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die mensen hebben vast ook buren, dus als het te lang doorgaat bellen zij wel. Ik heb een aparte overbuurman die in de zomer (in zijn eentje) karaoke’t met het raam open. De muziek staat dan echt keihard. Dan lig ik in bed te wachten tot de buurman gaat schreeuwen, en er een paar minuten later politie de boel komt sussen.
Alle reacties Link kopieren
Jezus zeg, 1 keer een feestje en dan al gelijk de politie bellen. Laat ze een keer feesten, lijkt mij dat het niet elk weekend gebeurd.
Oordoppen in en slapen.
Wat een gejank om niks zeg.
Alle reacties Link kopieren
Het was dus nog niet eens 23 uur toen je de politie voor zo iets ging bellen?
Nou, nog even en de jongelui die geslaagd zijn houden hun feestjes. Jeetje wat een gedoe zeg, get a life. Als het nou midden in de nacht was, ok. Maar voor elven moet een keertje kunnen. En volgende keer niet de politie bellen maar dan zelf uitzoeken waar het is, ook al lig jij al in je "hempie" in bed en persoonlijk je gal spuwen. Of durf je dat dan weer niet?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven