Schoenen opbergen

17-06-2019 16:04 52 berichten
Wie heeft er een goed idee voor het slim opbergen van je schoenen? Nu hebben we 2 dozen en slingeren en verder altijd schoenen door huis heen.
Idealiter moeten er zowel platte schoenen als hoge schoenen in opgeborgen kunnen worden.
Welk systeem hebben jullie thuis en is handig?
Een rek op de grond of hangzak voor in de kast (Ikea)
Ikea Tjusig schoenenrek www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00299062/
Ik lees mee.
gizzmo-returns schreef:
17-06-2019 16:06
Een rek op de grond of hangzak voor in de kast (Ikea)
Een hangzak hebben wij eigenlijk geen geschikte deur voor. Of tenminste, ik vind het lelijk dus wil er niet tegenaan kijken en wij hebben geen gangkast oid
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een schoenenkast en het werkt. Kwestie van aanwennen dat schoenen meteen in de kast moeten als ze uit gaan. In onze schoenenkast staat ook wasmiddel en liggen ook tassen. Multifunctioneel dus.
Rosalind schreef:
17-06-2019 16:06
Ikea Tjusig schoenenrek www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00299062/
Passen hier handig hakken op? Laarzen waarschijnlijk niet?
duizel schreef:
17-06-2019 16:07
Wij hebben een schoenenkast en het werkt. Kwestie van aanwennen dat schoenen meteen in de kast moeten als ze uit gaan. In onze schoenenkast staat ook wasmiddel en liggen ook tassen. Multifunctioneel dus.
Maar hoe ruim je de schoenen op in die kast dan? Of staan ze gewoon in rijtjes op de vloer?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 stellingkasten waar ze in staan, maar dat neemt wel veel ruimte in.
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel eens een pallet gebruikt; de ballerina's steek je er zo doorheen, de stiletto's hang je klem tussen twee planken

stond eigenlijk heel leuk ook nog
Lorem Ipsum
balderdash schreef:
17-06-2019 16:08
Ik heb 2 stellingkasten waar ze in staan, maar dat neemt wel veel ruimte in.
Is eventueel wel een optie, maar ik hoop inderdaad dat er iets bestaat wat minder ruimte inneemt. En waar bijvoorbeeld ook een kleine versie van in de (kleine) gang kan staan
DianaBerrigan schreef:
17-06-2019 16:07
Een hangzak hebben wij eigenlijk geen geschikte deur voor. Of tenminste, ik vind het lelijk dus wil er niet tegenaan kijken en wij hebben geen gangkast oid
Hoge laarzen niet maar bv enkellaarsjes zijn geen probleem.
duizel schreef:
17-06-2019 16:07
Wij hebben een schoenenkast en het werkt. Kwestie van aanwennen dat schoenen meteen in de kast moeten als ze uit gaan. In onze schoenenkast staat ook wasmiddel en liggen ook tassen. Multifunctioneel dus.
Dit. Ik heb er een van Ikea met 3 "lades". Van binnen in hoogte in te stellen. Ik kan er zo'n 6 paar schoenen per 'la' in kwijt, ook enkellaarsjes e.d.
Voor de schoenen die ik niet zo vaak draag heb ik onderin de Pax een draadmandlade.
Rosalind schreef:
17-06-2019 16:06
Ikea Tjusig schoenenrek www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00299062/
Zo gek, ik kom op mijn startpagina van viva uit als ik er op klik.
Orișa schreef:
17-06-2019 16:16
Dit. Ik heb er een van Ikea met 3 "lades". Van binnen in hoogte in te stellen. Ik kan er zo'n 6 paar schoenen per 'la' in kwijt, ook enkellaarsjes e.d.
Voor de schoenen die ik niet zo vaak draag heb ik onderin de Pax een draadmandlade.
Bij schoenenkast bij ikea krijg ik alleen zoiets. https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00397307/

Dat lijkt me niet handig omdat je maar 2 paar schoenen daarin kwijt kan per vak?
Alle reacties Link kopieren
wij hebben meerdere schoenen kasten en dan nog past het allemaal niet. Helaas hebben man en ik beide een schoenen tik.

Laarzen staan bij mij onderin de hangkast en naast de kast, open zomer sandalen liggen op een grote berg ook onder in een kast (vreselijk maar helaas), de pumps staan daarentegen keurig op plankjes in een inbouw schoenenkast. Een deel van de nette schonen van mijn man staan daar ook, zijn sneakers staan op zeer gammele schoenenrekken die ik ooit bij de blokker heb gekocht > geen aanrader
Orișa schreef:
17-06-2019 16:17
Zo gek, ik kom op mijn startpagina van viva uit als ik er op klik.
Raar he?! Dat had ik ook maar ik dacht dat het aan mijn computer lag
IK heb deze:

Afbeelding
De schoenen die je dagelijks gebruikt heb ik in de gang op een rijtje en de andere schoenen (hakken, typisch zomer/winterschoenen) in de kledingkast in dozen.
DianaBerrigan schreef:
17-06-2019 16:07
Een hangzak hebben wij eigenlijk geen geschikte deur voor. Of tenminste, ik vind het lelijk dus wil er niet tegenaan kijken en wij hebben geen gangkast oid
Ook geen kledingkast?

Ik heb mijn laarzen op de bodem van mijn kledingkast staan.
gizzmo-returns schreef:
17-06-2019 16:27
Ook geen kledingkast?

Ik heb mijn laarzen op de bodem van mijn kledingkast staan.
Wij hebben een ingebouwde kast voor de kleding dus daar past geen zak in
kopjechino schreef:
17-06-2019 16:26
De schoenen die je dagelijks gebruikt heb ik in de gang op een rijtje en de andere schoenen (hakken, typisch zomer/winterschoenen) in de kledingkast in dozen.
Dit gaat een week goed tot ik schoenen nodig heb uit de doos en die dan niet meer terugzet
DianaBerrigan schreef:
17-06-2019 16:29
Wij hebben een ingebouwde kast voor de kleding dus daar past geen zak in
en gewoon de schoenen op de bodem van de kast zetten?
Ik heb een dubbele rij schoenen en enkellaarsjes op de linnenkasten staan en voor de rest staan alles in rijen langs de muur in de slaapkamer. Daar wil ik van af en zoek ook iets om ze in te zetten.
Heb gedacht aan boekenkasten, die zijn niet zo diep en zijn in alle soorten, maten en kleuren te koop voor niet al teveel.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een bankje van Ikea met opbergruimte (ik geloof dat hij Stocksund heet). De schoenen gaan daar dan in :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven