Hoe warm is het in jouw huis?

23-06-2019 14:00 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een 'hoe warm is het in jou huis' topic mag natuurlijk niet ontbreken :P

Hoe warm is het bij jullie nu in huis?

En in de nachten?

Jouw en ligt natuurlijk. De warmte steeg al wat naar mijn hersenen :bonk:

In mijn huis....

Totaal aantal stemmen: 397

Is het altijd koel, tot max 21 graden (5%)
De temperaturen lopen toch wel op, 22 - 25 graden (30%)
Word het altijd bloed heet, 35+ graden (4%)
Wisselt het erg qua temperatuur (1%)
Tussen de 26 en 35 graden (60%)
Anders, namelijk; licht in het topic toe (1%)
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 23-06-2019 14:33
22.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier nu 24,5 graden in huis.
Alle reacties Link kopieren
binnen is het 23 graden.
dus ik heb binnen nog sokken aan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Het is bij ons 24 graden in huis. Valt nog mee.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Hoe warm is het in jouw huis?
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
23-06-2019 14:04
Hoe warm is het in jouw huis?
Nu 24,5 graden. Vanmorgen was het nog lekker koel. Nu staat de zon volledig op de langste muur/ramen. In de middag is het altijd het warmst bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
23-06-2019 14:06
Nu 24,5 graden. Vanmorgen was het nog lekker koel. Nu staat de zon volledig op de langste muur/ramen. In de middag is het altijd het warmst bij mij.
:lol:
Hier nu 25 graden en dat loopt straks heel snel verderop, als de zon in de woonkamer gaat schijnen.
De ventilator staat alweer klaar.
Ik heb zelf graag dat het zo'n 23 graden is in huis, vind het nu dus heerlijk :)
Alle reacties Link kopieren
TO, vraag even in het modtopic of ze een w achter 'jou' in de topictitel willen zetten, ik denk dat swannie dat bedoelde :P

Het is hier 23 graden.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels al boven de 30 graden.... Ik woon aan de kust hé :roll:
Maar de voorkant van mn huis bestaat voor 95% uit glas, zowel boven als beneden, en ligt op het zuid/westen.... Helaas kunnen we niet achter slapen, en is enige vorm van zonwering (behalve binnen de speciale gordijnen en dichthouden) aan de buitenkant helaas niet mogelijk...
De zon staat vanaf één uur tot 'ie onder gaat vol op de voorkant helaas....
Alle reacties Link kopieren
Weet niet wat ik met die poll moet, want is gewoon afhankelijk van de buitentemperatuur.
Nu is het 24, maar zodra het buiten nog warmer wordt gaat het gerust naar de 30, en dan ‘s nachts met een beetje geluk weer terug naar tussen de 20-25.
Het kan slechter voor een oud woningbouwkrotje. :sun:
.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat vandaag 'meevalt'. Ben nu gewoon thuis en heb de airco's aan dus dan blijft het 'beperkt'. Morgen als de ik hele dag heb gewerkt en thuis kom, zal het 35+ zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het 27 graden nu. Eindelijk geen koude voeten meer en ik ga er prima op. Nog geen behoefte aan een ventilator. Mijn nijntjes liggen wel lekker op een icepod, die zijn het niet eens met mij haha.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
23-06-2019 14:16
Inmiddels al boven de 30 graden.... Ik woon aan de kust hé :roll:
Maar de voorkant van mn huis bestaat voor 95% uit glas, zowel boven als beneden, en ligt op het zuid/westen.... Helaas kunnen we niet achter slapen, en is enige vorm van zonwering (behalve binnen de speciale gordijnen en dichthouden) aan de buitenkant helaas niet mogelijk...
De zon staat vanaf één uur tot 'ie onder gaat vol op de voorkant helaas....
Ah, lijkt mij vervelend. Heb je wel een rustige, koele plek buiten?

Ik ga soms onder de bomen in een parkje zitten, als het in mijn huis te warm is. heerlijk windje daar.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
23-06-2019 14:23
Hier is het 27 graden nu. Eindelijk geen koude voeten meer en ik ga er prima op. Nog geen behoefte aan een ventilator. Mijn nijntjes liggen wel lekker op een icepod, die zijn het niet eens met mij haha.
Haha, leuk.

Mijn nijn vind die koel dingen eng. Ze heeft er niks mee. Volgens mij houd ze juist van warmte en ik niet. Precies andersom dus :bunny:
Alle reacties Link kopieren
Liv8 schreef:
23-06-2019 14:22
Ik denk dat vandaag 'meevalt'. Ben nu gewoon thuis en heb de airco's aan dus dan blijft het 'beperkt'. Morgen als de ik hele dag heb gewerkt en thuis kom, zal het 35+ zijn denk ik.
De airco's nog niet zo hip, dat je ze een uur voordat je bij je werk weg gaat ze op afstand aan kan zetten? ;-)
De woonkamer is heerlijk koel, 22 graden. De zolder daarentegen is onbegaanbaar gebied, daar kom ik alleen om de was te doen.
Hier nu nog maar 22.5.
Vorig jaar met de hittegolf werd het hier in de nachten niet koeler dan 29 graden. Dat was echt een martelgang. Hier de achterkant op het oosten en de voorkant op het westen dus de hele dag zon en enkel glas. En een zolderkamer. Dus ik ga maar weer in de huiskamer slapen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
23-06-2019 14:17
Weet niet wat ik met die poll moet, want is gewoon afhankelijk van de buitentemperatuur.
Nu is het 24, maar zodra het buiten nog warmer wordt gaat het gerust naar de 30, en dan ‘s nachts met een beetje geluk weer terug naar tussen de 20-25.
Het kan slechter voor een oud woningbouwkrotje. :sun:
De poll is gewoon voor de lol. Niet te serieus nemen :sun:
Alle reacties Link kopieren
TinPanAlley schreef:
23-06-2019 14:29
De woonkamer is heerlijk koel, 22 graden. De zolder daarentegen is onbegaanbaar gebied, daar kom ik alleen om de was te doen.
Droogt de was dan extra snel? Dat kan dan wel weer een voordeel zijn :idee:
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
23-06-2019 14:29
Hier nu nog maar 22.5.
Vorig jaar met de hittegolf werd het hier in de nachten niet koeler dan 29 graden. Dat was echt een martelgang. Hier de achterkant op het oosten en de voorkant op het westen dus de hele dag zon en enkel glas. En een zolderkamer. Dus ik ga maar weer in de huiskamer slapen.
Slim!
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
23-06-2019 14:24
Ah, lijkt mij vervelend. Heb je wel een rustige, koele plek buiten?

Ik ga soms onder de bomen in een parkje zitten, als het in mijn huis te warm is. heerlijk windje daar.
In de tuin onder de schaduwdoeken liggen :-)
We hebben nu een bouwzeil gespannen tussen de ramen boven, in de hoop dat dat wat scheelt. De gordijnen houden op zich veel tegen (wil niet weten hoe heet t is als die er niet waren) maar de warmte blijft dan tussen de gordijnen en t raam hangen, waarbij de handvatten van de deuren en ramen zó heet zijn, dat we ze amper vast kunnen pakken.... Dus hopelijk met dat zeil houden we in ieder geval de straling van de zon tegen, in de hoop dat dat dus een beetje helpt....
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
23-06-2019 14:26
Haha, leuk.

Mijn nijn vind die koel dingen eng. Ze heeft er niks mee. Volgens mij houd ze juist van warmte en ik niet. Precies andersom dus :bunny:
Echt haha, misschien moeten we maar ruilen dan. :lol: Mijn vorige nijnen deden ook niks met hun ijsflesjes toen en gingen demonstratief in de zon liggen haha.
Ik moet wel, die zolder is echt niet te harden. Gelukkig ben ik een week vrij want op mijn werk wil ik helemaal niet zijn met deze temperaturen. Er is zelden airco op mijn werk ( catering ) dus echt niet uit te houden. Vorig jaar heb ik het 48 graden gehad in bepaalde keukens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven