Wie kan mij helpen met tv

12-07-2019 18:30 20 berichten
Hoi allemaal,

Mijn zoon is heel handig maar hij is op vakantie en ik ben alleen thuis. Ik ben gisteren in slaap gevallen bij de tv met de afstandbediening op de bank. Ik ben bang dat ik ergens op gelegen heb en een bepaald knopje ingedrukt heb in mijn slaap. Ik zette vandaag de tv terug aan maar ik heb geen geluid. Het is een Samsung tv. Het geluid kun je uitschakelen door Mute in te drukken. Dat helpt niet. Als ik op volume druk dan krijg ik een koptelefoon te zien en hoor rare klikjes. Dus ik denk dat op een of andere manier de tv staat op koptelefoon maar hoe krijg ik weer geluid op mijn tv? Weet iemand raad? Alvast bedankt !
Als ik jou was zou ik even in de gebruiksaanwijzing van de tv kijken, of anders die gebruiksaanwijzing even googelen als je hem niet meer hebt.
Dat het een Samsung tv is zegt niet zo veel. Zit er een menu knop op de afstandsbediening? Dan daar even kijken naar geluidssettings.
Alle reacties Link kopieren
Als je de klikjes hoort ligt het niet aan het geluid.

Hoe kijk je tv?
Hij staat op een of andere manier op hoofdtelefoon.
Stekker van je tv er uit trekken en weer opnieuw er in doen.
Batterij van de afstand er uit en weer terug zetten
Even in de instellingen naar audio opties gaan en daar de interne speakers selecteren. Waarschijnlijk staat 'ie op externe.
Alle reacties Link kopieren
https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/1558029
Op setting van de afstand drukken dan kom je in een menuscherm terecht.
Alle reacties Link kopieren
https://www.samsung.com/nl/support/tv-a ... -het-niet/
O bedankt!!!!!! Ik heb weer geluid. Heb de batterijen van de afstandbediening eruit gehaald en weer terug in gedaan. Als ik op de volumeknop druk is het anders dan van te voren maar dat zie ik wel als zoon terug is. Echt heel erg bedankt 2019!
Mijn vreugde was van korte duur. Ik schakel de tv net weer in en krijg te zien: controleer de aansluiting van de antennekabel en controleer opgeslagen kanalen. Wat nou?
Weer uit gezet en aan en nu staat er zwak of gen signaal
Blondie456 schreef:
12-07-2019 19:14
Mijn vreugde was van korte duur. Ik schakel de tv net weer in en krijg te zien: controleer de aansluiting van de antennekabel en controleer opgeslagen kanalen. Wat nou?
Dan moet je bij de source zijn en daar de goede antenne of hdmi aansluiting kiezen
Misschien staat er input op de afstand vierkantje met pijltje er in
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 19:30
9.52% gewijzigd
weer batterijen er uit gehaald maar het is niet als voorheen. Ik heb weer wel geluid. Telkens als ik de tv uit doe gaat het niet goed als ik hem weer aan doe. TLC stond op 21 en nu op 18 . Mijn zoon komt maandag terug dus ik zet de tv niet meer uit. Laat hem gewoon op TLC staan en boven op mijn slaapkamer heb ik ook tv.
Ben je in je slaap over de tv gerold of zo?
Heb je twee afstandsbedieningen? Je moet niet die van je provider hebben maar die van je samsung tv
RikM schreef:
12-07-2019 19:29
Ben je in je slaap over de tv gerold of zo?
Ja dat denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
12-07-2019 19:18
Weer uit gezet en aan en nu staat er zwak of gen signaal
Als je digitenne hebt van KPN, de kanalen zijn afgelopen week gehusseld.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wijze les: leg de ab het vervolg niet meer op de bank neer als je moe bent en zoonlief op vakantie is.....

Heb je de stekker van zowel de tv als het digitale kastje van je provider al eruit gehad? Even 5 minuten wachten En dan er weer in en de boel weer aanzetten. Nieuwe batterijen in de ab(s) gedaan?
Alle aansluitingen gecontroleerd of ze er goed inzitten?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven