Wie kent dit merk mottenval?

24-07-2019 00:10 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:45
Reden: privacy
99.64% gewijzigd
Deze?
https://www.action.com/nl-nl/p/citin-mottenval-/

Of deze?
https://www.123schoon.nl/Vapona-mottenc ... i6614.html
Zelf knip ik elk jaar verse lavendel af en leg dat in oude sokken in mijn kasten. Werkt erg goed en ruikt beter dan mottenballen.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:46
Reden: privacy
99.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of de strips paars zijn...
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn driehoekjes

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:46
Reden: privacy
99.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:46
Reden: privacy
99.40% gewijzigd
Grote insectenlamp werkt hier trouwens ook, maar het stinkt wel naar verbrand haar :-[
En evt. Gaan kijken bij Boerenbond of tuincentrum.
Alle reacties Link kopieren
Een paars driehoekje

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik volg even
Die van de action zijn paars lila en kun je ook in een driehoek vouwen. Werken heel erg goed, heb er honderden mee gevangen toen we een plaag hadden.

Bekijk even welke mot je hebt, vruchtmot of de andere, kledingmot. Ik had dus ergens een bakje wintervoer voor vogels staan en daar hadden ze hun nest in gemaakt. Weken hebben we gezocht naar de oorzaak, duizend motten gevangen en toen ontdekt.
Alle reacties Link kopieren
Ook blokjes cederhout zouden moeten werken. Lijkt me typisch iets voor Ali. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
24-07-2019 09:01
Ook blokjes cederhout zouden moeten werken. Lijkt me typisch iets voor Ali. :proud:
Maar dat doet het niet :cry: of in ieder geval niet voldoende
Alle reacties Link kopieren
Deze ?

Afbeelding

Als je zoekt op feromonen (levensmiddelen)mottenval, heb je meer kans. Dierenspeciaalzaken willen ze ook nog weleens verkopen.

Mocht je Vlaams zijn. Deze verpakking lijkt meer op je beschrijving;

Afbeelding
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
En bij deze is er iets paars.

https://www.drogisterij.net/huishoudeli ... 0322221374
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:57
Reden: privacy
99.32% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven