Kosten vlooienbestrijding

08-08-2019 16:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Zoals het topic al zegt: iemand ervaring met professionele vlooienbestrijding in huis? En de kosten daarvan?

Groetjes!1
Alle reacties Link kopieren
Bel eens wat bedrijven op of kijk eens op hun sites
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:31
Hier geen ervaring. Ik ben bang dat je dan gewoon niet goed genoeg hebt schoongemaakt. Misschien vragen of je dochters kunnen helpen? Sterkte in ieder geval. Ik hoop dat je ze snel weg krijgt. Enge en vieze beesten!
Hoe kom je er überhaupt bij dat TO dochters heeft?
Utakar schreef:
08-08-2019 16:35
Hoe kom je er überhaupt bij dat TO dochters heeft?
Lees de overige bijzondere reacties maar eens.
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:31
Hier geen ervaring.

Geweldige bijdrage dan ook.

To, als je het wilt laten doen kun je een aantal bedrijven googelen en/of bellen en prijzen opvragen.
Utakar schreef:
08-08-2019 16:35
Hoe kom je er überhaupt bij dat TO dochters heeft?

To heeft een kleuterzoon en een baby zag ik na loepen.
Hup hup, aan het werk zetten!!! Oh nee, alleen de baby want jongens hoeven natuurlijk niet mee te helpen van die godsdienstwaanzinnige..
PoesinBoots schreef:
08-08-2019 16:57
To heeft een kleuterzoon en een baby zag ik na loepen.
Hup hup, aan het werk zetten!!! Oh nee, alleen de baby want jongens hoeven natuurlijk niet mee te helpen van die godsdienstwaanzinnige..
weet nou niet of dit zo goed gaat helpen

Afbeelding

TO, ik zou vooral een prof bestrijder huren, en afgaan op eerdere recensies.
PoesinBoots schreef:
08-08-2019 16:57
To heeft een kleuterzoon en een baby zag ik na loepen.
Hup hup, aan het werk zetten!!! Oh nee, alleen de baby want jongens hoeven natuurlijk niet mee te helpen van die godsdienstwaanzinnige..

Haha, ik zag de Mama Veerle post en niet die van TO.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 17:14
Reden: Excuses. Iets met blind.
33.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
08-08-2019 17:11
Haar kindjes zijn: 8 (meisje), 7 (meisje), 5 (jongen), 2 (meisje) en 2 (jongen) jaar.

En ze zijn nu op vakantie en wat van die kinderen slaan elkaar de hersens in.

Dit heeft God zo gewild. Een vlooienplaag thuis terwijl ze op vakantie ook hel hebben.

Vast straf om ze heel zondig aan het forummen is.
nee die zijn niet van to, die zijn van een ander topic
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
08-08-2019 17:12
nee die zijn niet van to, die zijn van een ander topic
Yes. Gelukkig maar.


Dan TO, gewoon een aantal bellen.

Hoe erg is het? Heb je zelf al met gif of siliconen spray en zuigen enz geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met professionele bestrijding, maar wel ooit een enorme vlooienplaag in huis gehad. Heb alle meubels aan de kant gehaald, elke vierkante millimeter van het huis gestofzuigd (met anti vlooi bandje in de stofzuigerzak zodat de opgezogen vlooien direct doodgaan) en vervolgens alles ondergespoten met een anti vlooien spray. Dit na een tijdje (weet niet meer precies hoe lang) herhaald. Sindsdien geen vlo meer gezien.

Het kost je 2x een paar uur, maar die vlooienspray is niet zo duur. Ik geloof dat ik per keer 3 bussen nodig had (gemiddeld rijtjeshuis) en was daar bij de action iets van 10 euro per keer voor kwijt. Zou dat dus eerst proberen voordat je veel geld uitgeeft.
Alle reacties Link kopieren
Chamaedorea schreef:
08-08-2019 17:35
Geen ervaring met professionele bestrijding, maar wel ooit een enorme vlooienplaag in huis gehad. Heb alle meubels aan de kant gehaald, elke vierkante millimeter van het huis gestofzuigd (met anti vlooi bandje in de stofzuigerzak zodat de opgezogen vlooien direct doodgaan) en vervolgens alles ondergespoten met een anti vlooien spray. Dit na een tijdje (weet niet meer precies hoe lang) herhaald. Sindsdien geen vlo meer gezien.

Het kost je 2x een paar uur, maar die vlooienspray is niet zo duur. Ik geloof dat ik per keer 3 bussen nodig had (gemiddeld rijtjeshuis) en was daar bij de action iets van 10 euro per keer voor kwijt. Zou dat dus eerst proberen voordat je veel geld uitgeeft.
Thanks! Wij gaan vandaag (de kindjes van 0 en 4 trouwens zijn bij de oppas) keihard stofzuigen en sprayen. Alles kookwassen voor zover dat kan en dan zien we wel weer... Heb goeie hoop als ik jouw ervaring lees. Ik heb bekkeninstabiliteit, daardoor is schoonmaken op een lager pitje beland, zeker stofzuigen.. vandaar de vraag van professioneel reinigen. maarja toch maar schoonmaakhulp inschakelen.
Cerahh schreef:
09-08-2019 10:49
Thanks! Wij gaan vandaag (de kindjes van 0 en 4 trouwens zijn bij de oppas) keihard stofzuigen en sprayen. Alles kookwassen voor zover dat kan en dan zien we wel weer... Heb goeie hoop als ik jouw ervaring lees. Ik heb bekkeninstabiliteit, daardoor is schoonmaken op een lager pitje beland, zeker stofzuigen.. vandaar de vraag van professioneel reinigen. maarja toch maar schoonmaakhulp inschakelen.
Ben je alleenstaand?

Heb je anders familie die kan helpen? En ik zou anders ook toch de verdelger hebben gebeld. Met bekkeninstabilitiet kan je geen meubels van muren halen en de kieren sprayen. Moet echt de plinten, kieren en hoeken achter alle meubels doen anders gaan het niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
09-08-2019 10:50
Ben je alleenstaand?

Heb je anders familie die kan helpen? En ik zou anders ook toch de verdelger hebben gebeld. Met bekkeninstabilitiet kan je geen meubels van muren halen en de kieren sprayen. Moet echt de plinten, kieren en hoeken achter alle meubels doen anders gaan het niet helpen.
Inderdaad, wel echt alle meubels aan de kant! Ik heb alleen maar 1 kast laten staan die zo groot was dat ik hem echt nergens anders kwijt kon, maar wel zo goed mogelijk mbv opzetstukjes daaronder gezogen. Maar als het aan de kant kan, zou ik dat ook echt wel doen. Het zekere voor het onzekere nemen.

En dus even kijken hoe lang het duurt voor vlooien eitjes uitkomen, en daarna alles dus nog een keer herhalen (en dan evt. een 3e keer, als je het echt zeker wil weten).
Alle reacties Link kopieren
O, en probeer je huisdieren zo vlo vrij mogelijk te krijgen!

Met gevaar voor eigen leven heb ik destijds mijn kat gewassen. Kat heeft me weken niet meer aangekeken, maar mooi niet dat zij doodleuk die vlooien door het huis zou blijven verspreiden.
Huisdieren mochten hier ook niet meer in het hele huis komen, alleen in de woonkamer waar we op de bank na al het textiel weg gehaald hadden. Vloerkleed heb ik ingesprayed met anti vlo spray en heeft daarna nog een paar weken in de schuur gestaan, gordijnen in de was en daarna boven bewaren. Hoezen van de bank allemaal eraf en in plaats daarvan dekentjes over de bank die elke dag vervangen werden.
Hondenkussen in de kookwas gegooid, de stukjes daarvan uit de wasmachine gepeuterd en een nieuw kussen gekocht.

Het is wel echt een werk, en als je het niet kan is professionele hulp misschien beter. Maar zelf doen kost je echt bijna niks dus als je iemand hebt die je kan helpen zou ik dat eerst proberen.
Alle reacties Link kopieren
Toen onze kitten eens vlooien had heb ik idd overal gezogen en gewassen enz.
Maar ook schoteltjes met water en Dreft neergezet, daarin een waxinelichtje en aangezet, deze s'avonds en s'nachts neergezet.
De vlooien komen op het licht af en verdrinken (sorry) zo.
Werkte als een speer.
froezel wijzigde dit bericht op 09-08-2019 11:08
Reden: Taalvoutje
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Net het hele huis (beneden boven en zolder) gedaan met zijn tweeen... Mijn god wat een werk. Echt ons best gedaan al was het boven wat lastiger.

Ik kan gewoon niet alle gordijnen en alles eraf halen. Wel de hoezen van de bank gedaan en kussentjes en dekentjes weg. Beddengoed heet wassen.. Echt elke cm vloer en plint ingesprayed voor zover dat kon.. Hoop dat het voor nu even goed werkt.

Vraag me wel af hoe het met de kat zit want hij is vorige week behandeld maar wordt nog volop gebeten...
Alle reacties Link kopieren
Cerahh schreef:
09-08-2019 13:19
Net het hele huis (beneden boven en zolder) gedaan met zijn tweeen... Mijn god wat een werk. Echt ons best gedaan al was het boven wat lastiger.

Ik kan gewoon niet alle gordijnen en alles eraf halen. Wel de hoezen van de bank gedaan en kussentjes en dekentjes weg. Beddengoed heet wassen.. Echt elke cm vloer en plint ingesprayed voor zover dat kon.. Hoop dat het voor nu even goed werkt.

Vraag me wel af hoe het met de kat zit want hij is vorige week behandeld maar wordt nog volop gebeten...
Volgens mij werkt ontvlooiingsspul zodanig dat je kat inderdaad wel gebeten worden, maar dat de vlooien met het bloed ook het gif opzuigen waardoor ze na de beet dus dood gaan (en dus niet verder leven en zich voortplanten op je kat).
Soms werkt het gewoon niet meer of hebben ze een vlooienallergie. Ik zou eerdaags kijken of de dierenarts hem geen antivlooienprik kan geven, werkt meestal het beste. En dan elke dag/om de dag sprayen en zuigen. Alles.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor vlooienmiddel gebruik je? Tegen de meeste zijn de vlooien al resistent..
Onze kat bleek ook vlooien te hebben, terwijl ze wel regelmatig behandeld werd met prijzige pipetten. >:-( Dat spul deed gewoon niks.
Ze heeft nu een seresto-vlooienband van de dierenarts en dat werkt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven