Welk waspoeder ruikt het meest fris/lekker?

15-08-2019 12:13 17 berichten
Ik gebruik al jaren tabs, op zich bevalt me dat goed qua doseren maar omdat ze vaak niet bedoeld zijn voor 90 graden wassen (en die was ik dus zeer regelmatig) wil ik de 90 graden wassen met poeder gaan wassen.

Wat ook zeker meespeelt is dat er gezegd wordt dat de was met poeder vaak net iets frisser ruikt. Ik ben lichtelijk geobsedeerd door een fris ruikende was. Ik kan daar heel blij van worden. Het zal wel een afwijking zijn :D

Maar, welk poeder? Welk waspoeder vinden jullie het lekkerste ruiken? Waarbij het wasgoed ook na het drogen in de droger lekker blijft ruiken?

Ter aanvulling, ik gebruik geen wasverzachter en wil dit ook niet weer gaan doen. Van de meeste wasverzachters krijg ik uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik klok of ecover, maar die zul je vast niet fris genoeg vinden ruiken. Ik gebruik ze juist omdat daar niet zoveel geur vanaf komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat het wit wasmiddel van robijn heel sterk ruikt. Is alleen geen poeder.

Ik had het bijna weg gegooid, omdat ik de hele dag in zo'n wasmiddelwalm rondliep, maar ik hou dan ook niet van geurtjes. Jij zal het wellicht lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ariel waspoeder misschien? Ik vind de tabs lekker ruiken en volgens mij heeft de poeder dezelfde geur.
Ik gebruik de Ariel tabs en mijn was ruikt goed. Niet te sterk, maar dat hoeft ook niet.
Het allerallerlekkerst is natuurlijk Biotex.

Ariël poeder een goede tweede.

(Van de wasverzachters staat Zwitsal (is geloof ik van Robijntje) op nr. 1.)
anoniem_64d31c260ee77 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:50
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben van Ariel nu tabs met Lenor unstoppable geur, die ruiken echt lekker en ook lang.

Of gewoon los die unstoppable parels in je wasmachine gooien.
Witte reus vind ik lekker fris. Ariel vind ik te sterk ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ariel wastabs zonder lenor vind ik muf ruiken. Ik gebruik nu het poeder van de Lidl,. Deze wast prima en ruikt goed genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
15-08-2019 12:49
Ze hebben van Ariel nu tabs met Lenor unstoppable geur, die ruiken echt lekker en ook lang.

Of gewoon los die unstoppable parels in je wasmachine gooien.
Die parels ruiken heel sterk. Als ik die gebruikt heb dan hangt er zo’n zoetige geur in m’n kleding.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Persil, witte reus, color reus, Robijn.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
In de droger kun je zo’n drogerdoekje meedraaien voor een geurtje. Ik gebruik het zelf niet, ik droog vanwegde het muf-effect van de droger graag aan de lijn. Liefst buiten.

Een 95 graden was is bij mij een gore was, waar ik nog wel eens een schepje poeder van HG ‘tegen nare luchtjes in sportkleding’ aan toevoeg.
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
15-08-2019 13:24
Die parels ruiken heel sterk. Als ik die gebruikt heb dan hangt er zo’n zoetige geur in m’n kleding.
Oh ik vind ze wel lekker. Maar volgens mij is dat ook de bedoeling van TO, dat haar was lekker fris ruikt.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
15-08-2019 14:05
Oh ik vind ze wel lekker. Maar volgens mij is dat ook de bedoeling van TO, dat haar was lekker fris ruikt.
Je hebt gelijk. Ik moest gewoon m’n eerste associatie opschrijven. ;-)
Cum non tum age
Ik heb na zitten denken over de droogtrommeldoekjes maar ik twijfel. Ik weet dat ik van Robijn wasverzachter jeuk en uitslag krijg. Ik vraag me af hoe dat gaat zijn met die droogtommeldoekjes aangezien ze zeggen dat daar ook wasverzachter in zit..
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
15-08-2019 14:27
Ik heb na zitten denken over de droogtrommeldoekjes maar ik twijfel. Ik weet dat ik van Robijn wasverzachter jeuk en uitslag krijg. Ik vraag me af hoe dat gaat zijn met die droogtommeldoekjes aangezien ze zeggen dat daar ook wasverzachter in zit..
Soupline droogtrommeldoekjes zijn fantastisch, maar ik weet niet of ze in Nederland te krijgen zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
persil megaperls. maar weet wel dat je meestal uitslag krijgt van het parfum in een wasverzachter, de kans bestaat dus dat je dat ook krijgt van waspoeder met een sterker parfum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven