Thermosbeker die in vaatwasser kan

11-09-2019 21:53 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik wil mijn kinderen voortaan een thermosbeker meegeven naar school zodat hun melk wat koeler blijft. Alles wat ik tot nu toe ben tegen gekomen kan niet in de vaatwasser. En ik ken mijzelf langer dan vandaag; als ze niet met de hele bups mee in de vaatwasser kunnen dan gebruik ik het op een gegeven moment niet meer, want ik ben lui en er is al zoveel te doen op een dag..... :flag: . Heeft of weet iemand wellicht een thermosbeker die wel in de vaatwasser kan? Of heb je er misschien één waar ook op staat dat ie niet in de vaatwasser kan en doe je het toch en leeft ie nog? Ik hoor het graag!
nuquixx wijzigde dit bericht op 11-09-2019 22:19
0.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dopper kan er gewoon in toch? Doe ik wel tenminste
*Sjaan* schreef:
11-09-2019 21:53
Dopper kan er gewoon in toch? Doe ik wel tenminste
Inderdaad de thermosdopper, maar geen ervaring mee verser.
Bij de Hema hebben ze een 33cl metalen thermosfles. Lekvrij, kan in de vaatwasser en ‘s winters gaf ik er lekker thee of warme chocomelk in mee.
Alle reacties Link kopieren
Dopper heeft inderdaad ook een thermosvariant en die kan in de vaatwasser.
Ik heb een thermosfles van 0,3 liter van de Hema gebruikt toen mijn zoon op de basisschool zat. Mooie maat en ging prima in de vaatwasser. Op een gegeven moment werd bet zwart aan de buitenkant minder. Je kan dan misschien beter eentje zonder kleur nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele mooie en fijne van tefal. Die gaat ook vaak in de vaatwasser.

https://www.fonq.nl/producten/categorie ... ermosbeker
Alle reacties Link kopieren
Ik deed er een gelkoelelement om met een elastiek of een gewoon koelelement in een koeltas (die koeltasjes hebben ze van school gekregen).
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ze geen schoolmelk nemen?
Pruts schreef:
11-09-2019 21:59
Ik heb een thermosfles van 0,3 liter van de Hema gebruikt toen mijn zoon op de basisschool zat. Mooie maat en ging prima in de vaatwasser. Op een gegeven moment werd bet zwart aan de buitenkant minder. Je kan dan misschien beter eentje zonder kleur nemen.
Ik heb er idd eentje zonder kleur en die gaat al 10 jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
11-09-2019 22:04
Kunnen ze geen schoolmelk nemen?
Als dat op school werd aangeboden zou ik me meteen aanmelden, maar helaas... ik ga de rest even bekijken. Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
nuquixx schreef:
11-09-2019 22:20
Als dat op school werd aangeboden zou ik me meteen aanmelden, maar helaas... ik ga de rest even bekijken. Dank alvast!
Dan heb ik geen andere ideeën, dat probleem hebben we hier nog niet ;-) Succes!
Klean kanteen heeft Rvs termosbekers. Gaan hier al jaren mee. Ik ben zelf dol op ijswater en gebruik ze dagelijks.

Ze kunnen makkelijk de vaatwasser in na gebruik. Ik heb wel de brede opening ivm makkelijk schoonmaken
Of gewoon wat anders dan melk geven. Zoveel melk op een dag heeft een kind niet nodig.
Suðri schreef:
11-09-2019 22:27
Of gewoon wat anders dan melk geven. Zoveel melk op een dag heeft een kind niet nodig.
Die discussie is verder niet nodig. En dan is het evengoed fijn als het koel blijft.
Alle reacties Link kopieren
ik heb verschillende thermosbekers, thermosflessen, thermoslunchbekers, en ik doe ze altijd gewoon in de vaatwasser.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Nitflex schreef:
11-09-2019 22:37
Die discussie is verder niet nodig. En dan is het evengoed fijn als het koel blijft.
Ik voer ook geen discussie. Wij drinken hier niets koud trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele goedkope van de Action (€3?) die niet lekt en goed warm /koud houdt. Weet eigenlijk niet of het 33ml of 50ml is. Past in mijn handtas in elk geval.
Die gaat ook gewoon de vaatwasser in. Alleen het rubbere ringetje was ik even over de kraan af.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Dopper gekocht, die gebruiken ze ook voor het water bij het tien uurtje en daarvan weet ik dus dat ze ‘m makkelijk open krijgen. Kende de thermos variant niet dus bedankt voor alle tips!
Alle reacties Link kopieren
De Dopper insulated is er in een ontzettend toffe drop zwarte variant :heart:
Het is dat ik een hekel heb aan doppers.. maar anders!

Iemand die Dopper Glass (insulated) al gezien? Ben benieuwd hoe lang die het houden...
Alle reacties Link kopieren
ikea

https://www.ikea.com/nl/nl/p/volym-stal ... -29291800/
Wij gebruiken deze:
https://www.decathlon.nl/p/isolerende-t ... 59&c=GRIJS

en de eerder genoemde kleine Hema thermosfles.

Beide al meerdere jaren in de vaatwasser.
Alle reacties Link kopieren
Deze is 1 liter. Dat is wel erg veel en die past ook niet goed in de gemiddelde schooltas. Man heeft dit soort jaren gebruikt om koffie mee te nemen naar het werk en die ging altijd in de vaatwasser. Ze zijn er ook waar je door de afsluitende dop kunt schenken. Ten eerste kliederen die doppen meer, maar het is ook lastiger schoonmaken.
Dutchgirly schreef:
11-09-2019 22:00
Ik heb een hele mooie en fijne van tefal. Die gaat ook vaak in de vaatwasser.

https://www.fonq.nl/producten/categorie ... ermosbeker
In de reviews staat dat hij niet lekdicht is. Hoe kijk jij daar tegenaan?

(ik vind hem voor mezelf wel mooi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven