Bankstel

10-10-2019 09:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een andere bank.

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn wat betreft de vulling. Ik heb nu een bank gezien waarbij ik kan kiezen tussen koudschuim en comfortschuim. De bank die in de showroom staat heeft comfortschuim maar dat zit niet heel goed. Ik twijfel dus of koudschuim beter zit.

Graag jullie reacties
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring: nooit een bank kopen waar je niet eerst op hebt kunnen zitten.
Koudschuim is wel fijn, zit wel fijn en je krijgt geen kuilvorming.
Alle reacties Link kopieren
Koudschuim is wat er in veel matrassen zit. Dat kan ook variëren tussen knoerthard of poepjeszacht, dus daar valt echt niks over te zeggen zonder proefzitten.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
10-10-2019 09:34
Mijn ervaring: nooit een bank kopen waar je niet eerst op hebt kunnen zitten.
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik kan geen andere bank vinden die ik leuk vind
roosje1976 schreef:
10-10-2019 09:41
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik kan geen andere bank vinden die ik leuk vind
Ik heb mijn bank op zicht gekocht en geen dag spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
10-10-2019 09:43
Ik heb mijn bank op zicht gekocht en geen dag spijt van gehad.
n=1

Je kan mazzel hebben. Of pech. En dat lijkt me een beetje zonde als je een dergelijk bedrag uitgeeft.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
10-10-2019 09:41
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik kan geen andere bank vinden die ik leuk vind
Bel de leverancier/keten en vraag of er ergens een model in de showroom staat met het juiste schuim?
Zarah schreef:
10-10-2019 09:48
n=1

Je kan mazzel hebben. Of pech. En dat lijkt me een beetje zonde als je een dergelijk bedrag uitgeeft.
Met alles dat je op zicht besteld heb je retourrecht. Behalve als het speciaal voor je gemaakt is.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
10-10-2019 09:49
Bel de leverancier/keten en vraag of er ergens een model in de showroom staat met het juiste schuim?
Heb ik al gedaan. Staat er niet :-|
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel niet inhalen. Niks zo vervelend als een bank waar je niet lekker op kunt zitten. Wat voor bank is het? Weet niet of je het aandurft om een plaatje te plakken maar het forum is meestal niet te beroerd te helpen zoeken. Naar dezelfde bank bij een andere aanbieder die hem wellicht wel in de showroom heeft staan, of een soortgelijke bank die je misschien ook mooi vindt.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst gaan proefzitten als het kan. Dus eerst naar de meubelboulevard.

Ik heb twee banken die allebei als comforbabel werden aangeduid en die qua plaatje erg op elkaar leken, maar die eenmaal thuis heel anders zaten dan ik dacht. De een veel zachter zodat je naar het midden neigt en de ander knoerthard, wat ikzelf wel prettig vind maar anderen niet. Ook de indruk was totaal anders: de een modieus en de ander veel minder slank.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
10-10-2019 09:43
Ik heb mijn bank op zicht gekocht en geen dag spijt van gehad.
Ik heb pas hier ook 2 fauteuils gekocht bij een online shop. Ik vond ze zo enorm leuk dat ik de gok heb gewaagd. Ze mochten overigens kosteloos retour

was niet nodig, naast dat ze superleuk zijn zitten ze ook nog eens heerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven