Welke tijdschriften?

05-11-2019 17:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dochter van een bekende (17), is opgenomen in het ziekenhuis. Ik wil haar graag wat tijdschriften of iets anders om haar bezig te houden sturen, maar welke zijn leuk voor die leeftijd? Andere ideeën zijn ook welkom.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Linda Meiden?
https://www.elle.com/nl/

Gaat allemaal over beroemde huppeltutjes.
Alle reacties Link kopieren
Viva ;-D
Alle reacties Link kopieren
Cosmo girls, misschien ook wel leuk. Maar misschien houdt ze meer van de Quest of Bit (voor oudere paardenmeisjes).
Ook leuk handcrème, lekkere douchegel/foam, body mist ofzo.
Of een smartgame (zou ik erg leuk vinden als ik me zou vervelen).
Vraag het aan die bekende, die kent zijn of haar dochter beter dan wij. Ik had met 17 ( en nog niet) helemaal niks met tijschriften. Zeker niet met Cosmo en Linda ect.

Liever een leuk boek of een smartgame inderdaad. Maar vraag het gewoon, vind die bekende vast niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Leuke tips, ga wat leuks samenstellen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-11-2019 18:15
Vraag het aan die bekende, die kent zijn of haar dochter beter dan wij. Ik had met 17 ( en nog niet) helemaal niks met tijschriften. Zeker niet met Cosmo en Linda ect.

Liever een leuk boek of een smartgame inderdaad. Maar vraag het gewoon, vind die bekende vast niet erg.
Denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd nu, ze is plotseling opgenomen en moet een zware operatie ondergaan, dus wil haar er nu niet mee lastigvallen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Ik vond op die leeftijd puzzelboekjes ook erg leuk. En dan niet die eeuwige doorlopers, maar logiquizzen of van die hokjes inkleuren.

Oh zoiets: https://www.denksport.nl/denksport-puzz ... he-puzzels
Oh, in dat geval is een doorloper misschien ook gewoon wel leuk voor haar. Daar hoef je niet zo over na te denken en doodt de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen boek.

Als je je ziek voelt en nog last hebt van de narcose dan kun je je nog helemaal niet concentreren op een boek.

Tijdschriften zijn dan echt beter.
Geen idee wat 17 jarigen leuk vinden.
Maar koop gewoon 2 of 3 verschillende.
Dan zit er vast wel wat bij wat ze leuk vindt.
Viva, Flair, een paar Sudoku's
Alle reacties Link kopieren
PsychologieMagazine
De Flow
Linda Meiden
Cosmopolitan
Glamour
Elle
Quest
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Waar houd ze van? Denk ook eens aan sportbladen, Quest, EOS, de Kijk, of over een hobby, fotografie, etc.

Niet alle meiden houden van die meiden bladen over huppeltutjes en make-up.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Koop zo’n pakket (of een paar) met ‘oude’ uitgaven, dan heb je van alles wat.
Puur op leeftijd iets uitzoeken zegt niet zoveel.
.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje, ze wordt aan haar hoofd geopereerd, zouden tijdschriften dan eigenlijk wel een goed idee zijn? Begin ineens te twijfelen, misschien is storytell of een Netflix abo een beter idee.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
05-11-2019 18:44
Vraagje, ze wordt aan haar hoofd geopereerd, zouden tijdschriften dan eigenlijk wel een goed idee zijn? Begin ineens te twijfelen, misschien is storytell of een Netflix abo een beter idee.

Dan lijkt papier me nog altijd fijner dan schermpjes/ geluid. Plus welke 17-jarige heeft er nog geen toegang tot Netflix?
Misschien iets om mee te ‘friemelen’, als in dit soort dingetjes: https://educadora-webshop.nl/product-ca ... en-fidget/
.
hamerhaai schreef:
05-11-2019 18:36
Waar houd ze van? Denk ook eens aan sportbladen, Quest, EOS, de Kijk, of over een hobby, fotografie, etc.

Niet alle meiden houden van die meiden bladen over huppeltutjes en make-up.

Precies dit.
*
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 14:53
0.00% gewijzigd
sugarmiss schreef:
05-11-2019 18:25
Nee geen boek.

Als je je ziek voelt en nog last hebt van de narcose dan kun je je nog helemaal niet concentreren op een boek.

Tijdschriften zijn dan echt beter.
Geen idee wat 17 jarigen leuk vinden.
Maar koop gewoon 2 of 3 verschillende.
Dan zit er vast wel wat bij wat ze leuk vindt.

*
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 14:54
7.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Houdt ze van strips? Rond die leeftijd (en nu nog steeds) las ik die graag. Zoals Garfield en Donald Duck.
Alle reacties Link kopieren
De Tina bestaat nog :-O$ :flirting:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LoveDobby schreef:
05-11-2019 18:19
Denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd nu, ze is plotseling opgenomen en moet een zware operatie ondergaan, dus wil haar er nu niet mee lastigvallen.
Dat meisje van 17 of haar moeder?

Anders van alles wat, vind ze het echt niks zoals ik, kunnen anderen het nog lezen op de afdeling toch? Gaat om het gebaar!
Cosmopolitan en een strip zou hier in de smaak vallen
Euh ze is 17 toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven