Origineel idee gezocht voor 50e verjaardag

05-11-2019 21:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,
Binnenkort hoop ik 50 te worden en ik zou het graag op een originele manier willen vieren met mijn ouders en vriend, een gewoon etentje ligt zo voor de hand... Het enige dat ik kan bedenken is een etentje in een trein of op een rondvaartboot oid, of wachten tot de zomer en dan een picknick in een park. Maar er moet toch wel iets leukers zijn voor vier personen in Noord Holland? Heeft iemand hier misschien een tip of een leuk idee? Dank voor het meedenken! :idee:
Alle reacties Link kopieren
Een ballonvaart? Citytrip? Moorddiner?
Alle reacties Link kopieren
Skylounge in A'dam?

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Moorddiner idd! Heb ik ook eens gedaan maar je zit niet echt rustig te eten :P
Alle reacties Link kopieren
Dining in the dark.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een leuke ideeën, dank!
Tja een moorddiner/theaterdiner is zeker leuk, zij het niet dat ik daar zelf heel wat jaartjes in gespeeld heb, dus daar denk ik dan weer niet aan.. :-D
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En heel luxe eten? Sterrenrestaurant?
Alle reacties Link kopieren
Vuurtoreneiland of misschien Winterlicht op Pampus?
Alle reacties Link kopieren
Winter-BBQ in je eigen tuin.
Alle reacties Link kopieren
Escape room?
Wij zijn eens gaan eten bij Zwart in Breda. Dineren in het donker. Echt ontzettend leuk!! Je krijgt geen hele rare dingen te eten, maar het is soms wel een uitdaging. Denk aan erwtjes en soep enzo :mrgreen: we hebben er een hele leuke avond gehad. Je luistert ook veel beter naar elkaar, omdat je elkaar niet ziet. Vond dat wel heel mooi, want wij waren met een groep van 6 en hebben eigenlijk de hele avond echt met elkaar zitten praten ipv kleinere groepjes die een gesprek voeren.
Een citytrip naar een warmere locatie
Alle reacties Link kopieren
Wat is het budget?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Top hoor al die ideeën, nogmaals dank!

Het budget maakt me niet zoveel uit, maar ik wil er wel rekening mee houden dat mijn ouders een dagje ouder zijn vandaar ook dat ik me wil beperken tot Noord Holland. Pampus lijkt me heel sfeervol!
Alle reacties Link kopieren
dineren in een luchtballon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven