Cadeaus voor jezelf kopen, wie ook?

12-11-2019 16:16 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt al genoeg denk ik, wie doet dit ook?

Hier gevalletje, ontzettend lieve man maar zal nooit spontaan iets regelen of wat kopen. Hooguit met verjaardag iets waarvan hij vindt dat het helemaal geweldig is (dit jaar een hamer, zodat ik zelf mijn prut in huis kan ophangen..)

Natuurlijk zijn er veel ergere dingen, maar voelt toch een beetje gekkig om voor jezelf wat te kopen..
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd degene die de sintkado's koopt....dus ook die voor mezelf...

Nou dat is dan zo. Liever zo dan helemaal niks toch?
Ik doe dat dus niet.
Sinterklaas is voor de kinderen. No way dat ik iets van mezelf ga kopen.
Alle reacties Link kopieren
Dat was hier eerst ook zo, maar de kinderen vonden het gek dat wij niks kregen. Dus nu koop ik een kleinigheidje voor de volwassenen..
Die hamer had ik naar zijn hoofd geslingerd - of er toch veel zin in gehad - maar dat ben ik.

En nee, ik koop geen cadeaus voor mezelf.
Dan nog liever geen cadeau.
Ik koop regelmatig dingen voor mijzelf. Maar heb het nooit een cadeau voor mijzelf genoemd. Er eigenlijk ook nooit zo over nagedacht.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
12-11-2019 16:27
Die hamer had ik naar zijn hoofd geslingerd - of er toch veel zin in gehad - maar dat ben ik.

En nee, ik koop geen cadeaus voor mezelf.
Dan nog liever geen cadeau.
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
toeffie schreef:
12-11-2019 16:30
Ik koop regelmatig dingen voor mijzelf. Maar heb het nooit een cadeau voor mijzelf genoemd. Er eigenlijk ook nooit zo over nagedacht.
dit inderdaad
Echt niet. Als het echt gaat om cadeautjes zoals met kerst/sint en verjaardagen.

Waarom kan hij niet ( al dan niet met een lijstje) wat kopen voor zijn vrouw?

Is hij geestelijk beperkt of zwaar gehandicapt?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-11-2019 16:34
20.23% gewijzigd
GroenTuintje schreef:
12-11-2019 16:30
:rofl:
We hebben hier 3 gereedschapskisten vol met materiaal staan.

Op 't moment dat ie "gezellig" voor mijn verjaardag denkt een vrouwen-hamer te moeten kopen word ik aggressief.


Ik ben bovendien een 0 met gereedschap en qua motoriek.
Veel kans dat als ik dat ding naar zijn hoofd mik het uiteindelijk tegen de muur of op zijn voeten beland :-).
En dat onding voor de rest niet gebruikt wordt.
Alle reacties Link kopieren
ik koop zo vaak wat leuks voor mijzelf. Maar niet in de zin van een cadeau. Inpakken (en verrast reageren?)
Ik koop dingen voor mijzelf. Maar dat heeft toch niet met cadeau's te maken?

TO, wat bedoel je precies?
Alle reacties Link kopieren
no way!!
En dus krijg ik beduidend minder dan de kinderen met Sinterklaas, ach ja, het is een kinderfeest.

En voor mijn verjaardag verzint mijn man echt prima kados, laatste keer: een enorme bos rozen en een saunabon inclusief heerlijke behandelingen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-11-2019 16:33
Echt niet. Als het echt gaat om cadeautjes zoals met kerst/sint en verjaardagen.

Waarom kan hij niet ( al dan niet met een lijstje) wat kopen voor zijn vrouw?

Is hij geestelijk beperkt of zwaar gehandicapt?
Dit, manlief hier vindt het ook moeilijk om wat te verzinnen, dus hij krijgt gewoon een lijstje (of overlegt met mij of mijn moeder) en ja, als hij met mij overlegt weet ik wat ik krijg, maar hij regelt het wel en zorgt dat het ingepakt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
12-11-2019 16:27
Die hamer had ik naar zijn hoofd geslingerd - of er toch veel zin in gehad - maar dat ben ik.

En nee, ik koop geen cadeaus voor mezelf.
Dan nog liever geen cadeau.
Haha!

Nou was ook echt in alle staten, maargoed zag zijn zielige en trotse blik dat ie in ieder geval 'wat' had..
Joe.
Niets mis met mensen die niet zo goed in verzinnen zijn en dat dan ook niet proberen of maar wat kopen toch?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-11-2019 16:49
73.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-11-2019 16:37
Ik koop dingen voor mijzelf. Maar dat heeft toch niet met cadeau's te maken?

TO, wat bedoel je precies?
Ja nouja cadeau, klinkt ook weer heel wat. Maar iets voor jezelf kopen wat niet perse nodig is. Voorbeeld; ik heb een zilveren kettinkje en wilde hier al een poos een extra hanger aan met een letter erop. Dit ook duidelijk kenbaar gemaakt, maar je raadt het al.. niks dus. Heb het daarom vanmiddag zelf maar besteld.
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Bloemenmeisje97 schreef:
12-11-2019 16:46
Ja nouja cadeau, klinkt ook weer heel wat. Maar iets voor jezelf kopen wat niet perse nodig is. Voorbeeld; ik heb een zilveren kettinkje en wilde hier al een poos een extra hanger aan met een letter erop. Dit ook duidelijk kenbaar gemaakt, maar je raadt het al.. niks dus. Heb het daarom vanmiddag zelf maar besteld.
haha, ik doe niet anders ;-)
Bloemenmeisje97 schreef:
12-11-2019 16:46
Ja nouja cadeau, klinkt ook weer heel wat. Maar iets voor jezelf kopen wat niet perse nodig is. Voorbeeld; ik heb een zilveren kettinkje en wilde hier al een poos een extra hanger aan met een letter erop. Dit ook duidelijk kenbaar gemaakt, maar je raadt het al.. niks dus. Heb het daarom vanmiddag zelf maar besteld.
En ipv dat hangertje dat je als verjaardagscadeau had geopperd een hamer gekregen?
Ik snap niet helemaal geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-11-2019 16:48
En ipv dat hangertje dat je als verjaardagscadeau had geopperd een hamer gekregen?
Ik snap niet helemaal geloof ik.
Zijn eigen hamer was natuurlijk stuk en hij moest toch wat verzinnen :clown:
Voor iedereen een groene tuin
Volgens mij vindt TO dat haar partner zomaar tussendoor allemaal dingen voor haar moet kopen. Anders moet ze dat zelf doen?
Ik koop zo vaak iets leuks voor mezelf. Een ander (okee, op m'n moeder na natuurlijk) zal 't niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Bloemenmeisje97 schreef:
12-11-2019 16:46
Ja nouja cadeau, klinkt ook weer heel wat. Maar iets voor jezelf kopen wat niet perse nodig is. Voorbeeld; ik heb een zilveren kettinkje en wilde hier al een poos een extra hanger aan met een letter erop. Dit ook duidelijk kenbaar gemaakt, maar je raadt het al.. niks dus. Heb het daarom vanmiddag zelf maar besteld.
Hoe vaak ik dat doe...
Heel vaak :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Bloemenmeisje97 schreef:
12-11-2019 16:46
Ja nouja cadeau, klinkt ook weer heel wat. Maar iets voor jezelf kopen wat niet perse nodig is. Voorbeeld; ik heb een zilveren kettinkje en wilde hier al een poos een extra hanger aan met een letter erop. Dit ook duidelijk kenbaar gemaakt, maar je raadt het al.. niks dus. Heb het daarom vanmiddag zelf maar besteld.
"zeg schatje, nu moet me toch iets van het hart. Ik bedoel het absoluut niet lullig en vind het raar om te zeggen, maaarrrr
uhm ik vind een hamer niet zo'n leuk verjaardagskado. En ik dacht ook, dat ik je hints had gegeven, met wat ik wel leuke kado's vind. Juist omdat ik weet, dat je kado's kopen best lastig vind".
Nee, geen last van. Mijn man is ontzettend nuchter, maar weet me voor mijn verjaardag altijd romantisch te verrassen. Van een hamer zou ik spontaan opdrogen. Volgende keer hem een blender voor zijn verjaardag geven of dat hangertje wat je zelf graag wil? :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven