Badkamervloer is dof na renovatie.

03-12-2019 07:55 12 berichten
Een tijdje geleden is een deel van onze badkamer gerenoveerd.
Nu is onze badkamervloer dof..
Hoe krijg ik deze weer mooi?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het voor vloer en wat is er in je badkamer gerenoveerd?
Zit er bijvoorbeeld een cementsluier op een tegelvloer?
Of is de vloer beschadigd doordat ze niet is afgeplakt/beschermd tijdens de renovatiewerkzaamheden?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het voor vloer en wat is de oorzaak
Alle reacties Link kopieren
Het ligt onderdaad aan de oorzaak. Ik weet wel dat je badkamertegels weer mooi glad/glanzend kunt krijgen door ze met spiritus schoon te maken, maar dat is denk ik vooral bij kalkaanslag...
Het zijn donkere tegels.
En ze hebben de vloer inderdaad niet afgeplakt, niks in huis trouwens, de trap ook niet :-(
Wij hadden lekkage, daardoor moest de helft van de muur vervangen worden.
Maar aangezien er 3 lagen tegels op elkaar zaten was dat nogal een klus..
Libra86 schreef:
03-12-2019 09:18
Het zijn donkere tegels.
En ze hebben de vloer inderdaad niet afgeplakt, niks in huis trouwens, de trap ook niet :-(
Wij hadden lekkage, daardoor moest de helft van de muur vervangen worden.
Maar aangezien er 3 lagen tegels op elkaar zaten was dat nogal een klus..


Das stom, onze werklui plakte echt alles af. Kilometers stucloper gingen er doorheen.

Onze badkamer kreeg nieuwe stuc en nieuw plafond. Ondanks stucloper was alles dof. Ik heb de wanden en vloer toen ingespoten met 50/50 water/cementsluierverwijderaar van HG. Even schrobben en het zag er na het afspoelen weer zoals voorheen uit.
Alle reacties Link kopieren
Zijn het keramische tegels of natuurstenen tegels? Dat maakt nogal uit voor wat je er op kunt smeren qua behandelen
Fitze schreef:
03-12-2019 09:41
Das stom, onze werklui plakte echt alles af. Kilometers stucloper gingen er doorheen.

Onze badkamer kreeg nieuwe stuc en nieuw plafond. Ondanks stucloper was alles dof. Ik heb de wanden en vloer toen ingespoten met 50/50 water/cementsluierverwijderaar van HG. Even schrobben en het zag er na het afspoelen weer zoals voorheen uit.
Zeker stom! Heb het ook gezegd, maar kreeg er gewoon geen reactie op :-[
Ik zal eens kijken.
Poeszie schreef:
03-12-2019 09:50
Zijn het keramische tegels of natuurstenen tegels? Dat maakt nogal uit voor wat je er op kunt smeren qua behandelen
Zal straks eens op zolder kijken, daar ligt nog wel een verpakking.
Heb je het bedrijf zelf al gebeld?
Sudrì schreef:
03-12-2019 11:27
Heb je het bedrijf zelf al gebeld?
Dat gaat niks oplossen, bedrijf heeft oa een douchecabine geplaatst, zit helemaal niet goed in elkaar, eigenaar van het bedrijf heeft al 2 keer gezegd dat hij langs zou komen, maar komt zijn woord niet na.
Libra86 schreef:
03-12-2019 13:44
Dat gaat niks oplossen, bedrijf heeft oa een douchecabine geplaatst, zit helemaal niet goed in elkaar, eigenaar van het bedrijf heeft al 2 keer gezegd dat hij langs zou komen, maar komt zijn woord niet na.
Dan ga je toch stappen ondernemen? Alleen al om te zorgen dat hij de kosten van herstel gaat dragen. Zet je rechtsbijstand er op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven