Show je kerstboom!

07-12-2019 13:45 160 berichten
De Sint is weer vertrokken, het weekend is aangebroken. Volgens mij zijn heel veel mensen hun kerstboom aan het optuigen!

Show hier hoe de jouwe eruit ziet!

TO begint natuurlijk, maar de mijne is nog niet helemaal af. Ik moet extra haakjes voor de ballen halen. Heb wel een foto van mijn versiering alvast:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mooie kleuren!

Wij zetten geen boom op ivm vakantie en tot aan vakantie heel heel veel van huis.
Alle reacties Link kopieren
Hier 2 jonge katten, dus veel ballen bij de kringloop gehaald. Ben bang dat de boom niet zo mooi wordt, haha.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
07-12-2019 15:03
Hier 2 jonge katten, dus veel ballen bij de kringloop gehaald. Ben bang dat de boom niet zo mooi wordt, haha.
Mijn ervaring: je begint mooi
de eerste bal die eruit gaat, hang je weer op, of vervang je
Na een week pleur je de ballen er zomaar ergens in, of Laat Ook Maar!
Alle reacties Link kopieren
Mooie kleuren! Als ik nog een 3e boompje ooit op zet wordt die ook roze. :)

Dit is mijn boom: goud, koper, bruin, rood en bordeaux.

Afbeelding
Leuk YellowLemon! Mijn boom en versiering is ook poederroze, wit, beetje zilver en veel houten en wollen figuurtjes. Ik denk dat ik er morgen mee aan de slag ga.

Nou ja, de boom is gewoon groen. Een echte.
Wauw, mooi Ugli! :flirting:

Vorig jaar sliep de kat in de boom. Hij is 2x omgevallen en ik heb hem een keer gevangen. Hij staat naast de bank dit jaar dus kan iets beter ingrijpen. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Mooi die kleuren yellow!
ik geef mn bek ook maar een douw
Mooie kleuren Yellow!

Hier goud en brons.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh dat roze. :flirting:

Hier wit met lichtgrijs.

Afbeelding
Oh wauw wit met lichtgrijs is ook wel heel mooi! Weerspiegelt het licht mooi in.
Alle reacties Link kopieren
*mupload werkt niet bij mij* rood, brons, goud en champagne :heart:
sjulia wijzigde dit bericht op 07-12-2019 16:15
39.01% gewijzigd
Dit jaar geen boom voor mij helaas. Ga wel versiering ophangen. Dit weekend eerst nog Sinterklaas uitzwaaien en dan een weekje rust. Volgende week met de versiering beginnen vind ik vroeg genoeg.

Kleuren worden trouwens rood, goud en zilver
Oeh leuk topic!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man komt net thuis met de door hem gekochte boom ( ik kon zelf niet mee, want longontsteking) Hij was zo trots als een aap, dus ik wou hem niet teleurstellen. Maar man, ik baal. Het is een mooi boomPJE hoor. Soort veredelde kamerplant die op een tafeltje moet staan om iets voor te stellen. En ik verheugde me zo op een mooie grote volle boom :'(
Oké...eerste wereld problemen, maar ik voel me echt chagrijnig nu..vanbinnen . Als een klein mokkend kind.(6)
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
07-12-2019 16:50
Mijn man komt net thuis met de door hem gekochte boom ( ik kon zelf niet mee, want longontsteking) Hij was zo trots als een aap, dus ik wou hem niet teleurstellen. Maar man, ik baal. Het is een mooi boomPJE hoor. Soort veredelde kamerplant die op een tafeltje moet staan om iets voor te stellen. En ik verheugde me zo op een mooie grote volle boom :'(
Oké...eerste wereld problemen, maar ik voel me echt chagrijnig nu..vanbinnen . Als een klein mokkend kind.(6)
Oh maar dat kan me zo goed voorstellen!!!
Je koopt maar een keer per jaar een boom en die moet dan gewoon goed zijn!
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
07-12-2019 16:50
Mijn man komt net thuis met de door hem gekochte boom ( ik kon zelf niet mee, want longontsteking) Hij was zo trots als een aap, dus ik wou hem niet teleurstellen. Maar man, ik baal. Het is een mooi boomPJE hoor. Soort veredelde kamerplant die op een tafeltje moet staan om iets voor te stellen. En ik verheugde me zo op een mooie grote volle boom :'(
Oké...eerste wereld problemen, maar ik voel me echt chagrijnig nu..vanbinnen . Als een klein mokkend kind.(6)
Koop er nog 1! Ik heb altijd 2 bomen, een grote en een kleintje.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd van die rode kleur uit de OP.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kan geen foto’s plakken, maar wij hebben souvenirboom 😁 op elke vakantie kopen we iets van kerstversiering, is met kerst altijd erg leuk om alles weer uit te pakken en in de boom te hangen, oa een kerstman op een yellow taxi uit New York, kerstman op raket uit Houston (NASA) een panda uit Hongkong en een kiwi uit Nieuw Zeeland.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
07-12-2019 17:02
Koop er nog 1! Ik heb altijd 2 bomen, een grote en een kleintje.
Ja mss doe ik zoiets wel. Of ik zet deze buiten naast de voordeur ofzo. Ik moet er nog ff wat op verzinnen.
Maar ja, man vond deze blijkbaar juist mooi. Het mag toch ook wel een jaar zijn voorkeur zijn?
schorpioentje28 schreef:
07-12-2019 17:07
Kan geen foto’s plakken, maar wij hebben souvenirboom 😁 op elke vakantie kopen we iets van kerstversiering, is met kerst altijd erg leuk om alles weer uit te pakken en in de boom te hangen, oa een kerstman op een yellow taxi uit New York, kerstman op raket uit Houston (NASA) een panda uit Hongkong en een kiwi uit Nieuw Zeeland.
Oh wat een leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
07-12-2019 17:02
Koop er nog 1! Ik heb altijd 2 bomen, een grote en een kleintje.
Zou ik ook doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een themaboom en elk jaar weer hetzelfde thema met twee interpretaties: de ene keer spelen dieren de hoofdrol en de andere keer bloemen. Sneeuw, ijs, kou, witte rendieren, kleumende konijntjes, kristallen, sneeuwballen en zilver.

In het bloemenjaar zijn het bevroren rozen, sneeuwsterren e.d.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
schorpioentje28 schreef:
07-12-2019 17:07
Kan geen foto’s plakken, maar wij hebben souvenirboom 😁 op elke vakantie kopen we iets van kerstversiering, is met kerst altijd erg leuk om alles weer uit te pakken en in de boom te hangen, oa een kerstman op een yellow taxi uit New York, kerstman op raket uit Houston (NASA) een panda uit Hongkong en een kiwi uit Nieuw Zeeland.
Oh wat ontzettend tof!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven