Kerstkrans aan de deur ophangen

07-12-2019 18:15 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarmee hang je een kerstkrans aan de voordeur op?
Met goede bedoelingen.
En een spijker en een touwtje.
Punaise in de bovenkant en de kerstkrans aan een touwtje. Of gewoon een haakje in de deur draaien, maar dat zal niet de bedoeling zijn, denk ik.

Het schijnt ook met een zuignap te kunnen: https://www.bohaco.nl/krans-ophangen-aa ... oet-u-dat/
Spijker en een lint.
Alle reacties Link kopieren
Met een lint wat je over de deur heen naar binnen laat lopen en dan kan je het zelfs met plakband vastzetten
truusperenat schreef:
07-12-2019 18:19
Met een lint wat je over de deur heen naar binnen laat lopen en dan kan je het zelfs met plakband vastzetten
Dit, scheelt ook gaatjes in je deur ;)
Alle reacties Link kopieren
Haakje wat je vervolgens 20 jaar kunt laten zitten....
Met plakband? Dat houdt toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Vast hangen aan iets aan de binnenkant van de deur en dan het lint over de deur gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan waar je woont 😁 hier in de stad zou ik een krans met montagekit aan m’n deur vast maken, anders is ie zo weg. :rofl:
Anders zou ik een haak nemen waar je hem overheen kunt hangen, eventueel kun je een gat maken voor een buisje met schroefdraad, waar je dan alleen in december een haak in schroeft als je een krans ophangt.
Dan zit je niet het hele jaar met een haak in je deur en kans op ongelukken..als ie lekker op ooghoogte zit ofzo
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
https://www.eminza.nl/kerstdecoratie/ke ... tMQAvD_BwE

Met een kerstkrans hanger. Kan over de deur heen, geen gaatjes.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
07-12-2019 18:30
https://www.eminza.nl/kerstdecoratie/ke ... tMQAvD_BwE

Met een kerstkrans hanger. Kan over de deur heen, geen gaatjes.
Dat is ook een mooie oplossing! En kost ook niet veel
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een sociale huurwoning. Ik denk niet dat de woningbouw blij met mij gaat zijn als ik een gat of spijker in de voordeur sla.
Alle reacties Link kopieren
Ik had mijn krans altijd aan een deurhaak hangen. Die gaat over de deur en laat geen schade achter aan de deur. Kan alleen niet op alle deuren. In mijn nieuwe huis kan het helaas niet meer en ik mag geen gaatjes in de deur maken dus moet ook nog even uitzoeken hoe het nu moet hangen.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
07-12-2019 18:30
https://www.eminza.nl/kerstdecoratie/ke ... tMQAvD_BwE

Met een kerstkrans hanger. Kan over de deur heen, geen gaatjes.
Gaat de voordeur dan nog wel goed dicht?
Nagellakmetglitter schreef:
07-12-2019 18:37
Gaat de voordeur dan nog wel goed dicht?
ja hoor, dat lukt wel. Heb het zelf ook een aantal keren gebruikt, ging prima
Alle reacties Link kopieren
Nagellakmetglitter schreef:
07-12-2019 18:37
Gaat de voordeur dan nog wel goed dicht?
Dat vraag ik mij ook af. Wel een goede oplossing! Hier doe ik de krans aan een lint en het lint maak ik met een punaise vast aan de bovenkant van de deur. Dan zie je een gaatje niet :) .
Alle reacties Link kopieren
Deurhanger. 1,49 bij Kruidvat en Action en zo.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
zonnetje1-1-1 schreef:
07-12-2019 18:36
Ik had mijn krans altijd aan een deurhaak hangen. Die gaat over de deur en laat geen schade achter aan de deur. Kan alleen niet op alle deuren. In mijn nieuwe huis kan het helaas niet meer en ik mag geen gaatjes in de deur maken dus moet ook nog even uitzoeken hoe het nu moet hangen.

Je zou zoiets aan de binnenkant op z'n kop op kunnen hangen:


Afbeelding


Touwtje eraan, via de bovenkant van de deur naar buiten en daaraan de krans ophangen.
anoniem_199331 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 18:42
1.52% gewijzigd
Foto van die krans trekken, uitprinten en met plakband tegen je voordeur hangen.


En de krans zelf binnen leggen of ophangen.


Bespaart je ook dat belhamels dat ding van de deur af trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon hier pas een paar maanden. Ik zal dus nog moeten merken of er hier in deze buurt mensen zijn die de Kerstversiering meenemen.
nerdopviva schreef:
07-12-2019 18:41
Je zou zoiets aan de binnenkant op z'n kop op kunnen hangen:


Afbeelding


Touwtje eraan, via de bovenkant van de deur naar buiten en daaraan de krans ophangen.
Die, zou alleen een mooier haakje gebruiken. Maar powerstrips werken vaak prima.
Alle reacties Link kopieren
Hier zitten2 vitrage haakjes aan de binnenkant van de deur geschroefd. Daar zit het lint omheen en dan over de deur naar buiten.
Ik heb er een eindje touw aan vast gemaakt, over de bovenkant van de deur naar binnen en dat aan de deurklink vast geknoopt, gaat al jaren goed.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic heeft zojuist al mijn vragen beantwoord :yes:
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven