waxinelichtjes; welke?

13-01-2020 20:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke waxinelichtjes blijven nou echt lang branden, of tenminste zo lang als de verpakking belooft? Vroeger waren die van de Hema goed, maar dat is helaas niet meer zo. Ook Action en Bllokker is niets.
Ik koop ze bij de Blokker. Die van 8 uur in zo'n doorzichtige cupjes. Die branden wel lang.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat, 6 uur per lichtje
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik er altijd eerst aan en ruiken ze neutraal dan koop ik ze. Ze branden normaal zoals verwacht.

Vroeger had Blokker inderdaad het superieure merk Florida, maar dat is er niet meer en vervangen door andere. Mocht Florida nog ergens zijn dan is het niet hetzelfde product maar alleen de naam die ze gekocht hebben.

Maar zolang ze niet vies ruiken of verkeerd branden koop ik gewoon de algemeen verkrijgbare.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijenwas-waxinelichtjes, die hebben tenminste geen aluminium of plastic bakje.
Kruidvat 8 uur, doen als beloofd.
Xenos, Action. Niks mis mee.
Hetvrijewoord schreef:
13-01-2020 21:26
Xenos, Action. Niks mis mee.
Xenos heeft nu wel een heel slechte voorraad. Ik had blindelings een zak meegenomen, maar dus pech deze keer. De kuipjes zijn niet mooi vol en ze branden niet gelijkmatig op, waardoor ze maar half op branden. Even overslaan dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze van bolsius, staat 8 uur branden op en dat doen ze ook!
Die van Bolsius idd. Ik had normaal in de winter heel veel van die dingen staan. Maar sinds mijn vriend (door eigen schuld) astma kreeg op oudere leeftijd (een echte vent gaat met een longontsteking niet naar een huisarts, dus duurt dat 2 maanden voor het over is en heeft ie de boel lekker opgeblazen met chronische astma als gevolg). kan ik ze niet meer aansteken. Hij krijgt er echt een aanval van. Ik denk dat ik die van bijenwas eens ga proberen die eerder genoemd werd. Waar koop je die? Misschien heeft hij daar geen last van. ik vind het zo gezellig staan altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ze verkopen ze bij natuurvoedingswinkels zoals ecoplaza.
Dank Pandax!!
Ik ben fan van die van AH, branden echt uren en ook helemaal op!
En anders kun je altijd nog deze kaars van Gwyneth Paltrow kopen. Kost maar 75 dollar.

(echt hè, het is pas 11 uur en ik heb nu alweer genoeg internet gehad voor vandaag) :-[


Afbeelding
Waren binnen een uur uitverkocht Rik, dus je vist achter het net.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de waxine lichtjes) en kaarsen) van de hema. Branden erg lang
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaringen met waxinelichten van Kruidvat, Intratuin, Action, AH, Bolsius en Gouda.

Ik koop wanneer ik in de buurt bij 1 van bovengenoemde.
Als ik bij de Action ben, haal ik wel een voorraadje. Deze branden ook goed.

Action = zak met 75 stuks a 6 branduren

Gouda = doos met 30 stuks a 8 branduren

Kruidvat = zak 35 stuks a 8 branduren

Intratuin = zak ? stuks a ? branduren ? -> zak helaas al weggegooid.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
RikM schreef:
14-01-2020 11:10
En anders kun je altijd nog deze kaars van Gwyneth Paltrow kopen. Kost maar 75 dollar.

(echt hè, het is pas 11 uur en ik heb nu alweer genoeg internet gehad voor vandaag) :-[


Afbeelding
Ik weet wie ik moet vragen als iets gezocht moet hebben op internet :proud:
Maar deze kaars is me wat te prijzig.
Cateautje schreef:
14-01-2020 11:13
Waren binnen een uur uitverkocht Rik, dus je vist achter het net.

Daar zat ik ook echt op te wachten, dat m'n hele huis ruikt naar de vagina van Gwyneth Paltrow. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-01-2020 15:23
Daar zat ik ook echt op te wachten, dat m'n hele huis ruikt naar de vagina van Gwyneth Paltrow. :sigh:
:lol: :hihi:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd (wel afgezaagd maar zo is het wel).
RikM schreef:
14-01-2020 15:23
Daar zat ik ook echt op te wachten, dat m'n hele huis ruikt naar de vagina van Gwyneth Paltrow. :sigh:
:biggrin:
ik koop ze altijd bij Ikea.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-01-2020 11:10
En anders kun je altijd nog deze kaars van Gwyneth Paltrow kopen. Kost maar 75 dollar.

(echt hè, het is pas 11 uur en ik heb nu alweer genoeg internet gehad voor vandaag) :-[


Afbeelding
Wie wil dat nou hebben.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
14-01-2020 16:34
Wie wil dat nou hebben.
Binnen een uur was het uitverkocht.

Misschien ouwe fappers.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
14-01-2020 16:38
Binnen een uur was het uitverkocht.

Misschien ouwe fappers.
O_O
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven