lekkende magimix nespresso apparaat

25-03-2020 22:03 7 berichten
Nooit problemen met het ding gehad, altijd koffiecups van Nespresso, DE,starbucks en soms AH eigen merk.

Afijn, ik was weken geleden bij de action en zag daar koffiecups, heel goedkoop en denk, ach, ik probeer het een keer.

Partner was niet heel enthousiast (ik drink geen koffie) maar door de corona en alles met boodschappen die er niet zijn toch maar geprobeerd. Nu lekt het apparaat dus enorm. Ergens aan de onderkant lijkt het.

We hebben het apparaat voor de zekerheid ontkalkt maar dit heeft niets geholpen, tijdens het ontkalken lekte hij ook vrolijk door.

Iemand nog enig idee? Hebben de cups het apparaat vernield?
Alle reacties Link kopieren
Zit er niet toevallig nog n folie van n cup in t apparaat?
Ik heb cups van de lidl (aanrader)
Laatst kwam er geen druppel door, was er zo'n folie achtergebleven in t ding.

Komt er wel even veel vloeistof door als eerder?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Is de cup misschien te klein?
De cups zijn niet te klein en we hebben de rest weggegooid dus worden ze niet meer gebruikt. Met de andere cups die we normaaal gebruiken komt er wel een kopje koffie uit maar minder dan normaal, ergens tussen 50 en 75 procent denk ik. Daarmee lekt hij steeds, aan de onderkant lijkt het.

Er zit geen folie of iets klem.
Alle reacties Link kopieren
En als je hem door laat spoelen zonder cup, lekt hij dan?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaan alle Nespresso’s op een gegeven moment lekken. Ik ben nu ook met met 3e bezig. Als deze gaat lekken stap ik over op de machine van L’or
Ik hoorde altijd dat goedkope cupjes je apparaat kapot maken. Dacht dat het een verkoop verhaaltje was. Tot die van ons kapot ging na een paar goedkope kopjes koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven