Andijvie: Woolite

05-04-2020 13:56 7 berichten
Heel erg andijvie, u bent gewaarschuwd.

Ik gebruik heel graag Woolite voor mijn wolwas. Her ruikt lekker en is mild voor mijn wollen truien, sjaals, enz. Afgelopen winter kon ik nergens meer in de winkels een fles vinden, wel van die capsules, dus die maar gekocht. Veel duurder in gebruik maar beter dan geen. Nu merk ik dat elke keer nadat ik een wolwas deed (30°, wolwasprogramma, capsule bij de was in de trommel), er na afloop zo'n halfgesmolten capsule aan de mouw van een wollen trui plakte. Bah. Voorlopige oplossing is dus capsule openprikken en spulletje in bakje laten druppen. Capsules bestaan uit twee vloeistoffen, ik gebruikte alleen het deel met de meeste inhoud, volgens mij was dat het wasspul en het overige het verzachtende.

Nou nou. En eh... zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met dit product? Doe ik iets fout? Ik wil mijn wol niet warmer dan 30° wassen. Het liefst zou ik gewoon weer zo'n fles vloeibaar spul hebben. Daarmee kan ik de dosering ook goed doen, want heb niet veel nodig voor een paar truien.
Kun je de capsule niet in een wasnetje doen? Dan gaat het in elk geval niet aan je kleding plakken.

En dan opmaken en weer zo'n fles kopen.
Ik zie trouwens dat je hem bij Jumbo online kunt bestellen:

https://www.jumbo.com/woolite-wol,-zijd ... 151860FLS/

Misschien heb je er wat aan, als je tenminste een bestelmoment kunt kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem online kunt bestellen kan je ook vragen of de winkel hem voor je wil bestellen. Mijn jumbo doet dat iig wel. Had het eens met dressing.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Ik zie bij bol.com en plein.NL verschillende varianten te koop
Alle reacties Link kopieren
Eucalan kopen.
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
05-04-2020 14:12
Als je hem online kunt bestellen kan je ook vragen of de winkel hem voor je wil bestellen. Mijn jumbo doet dat iig wel. Had het eens met dressing.
Oja, dat is waar ook, de mijne bestelt ook op verzoek. Dat ga ik dus doen, goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven