Wig tussen matras blijft voelbaar

28-06-2020 20:26 28 berichten
Ik heb een boxspring, met aparte matrassen, maar wat ik ook probeer, de naad tussen de matrassen blijft voelbaar. Geen wig, wel een wig...kan niet eens in t midden liggen door de naad.

Iemand dé gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een topmatras over de losse matrassen?
Tweepersoons topper erover
Die heb ik al 🤐
2 zelfs, een dunne en een iets dikkere, samen goed voor zo’n 5-7 cm extra dikte boven op het matras.
Heb er ook al een molton overheen...
anoniem_654dfb9ebc346 wijzigde dit bericht op 28-06-2020 20:41
Reden: Aanvulling
12.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Saray01 schreef:
28-06-2020 20:39
Die heb ik al 🤐
2 zelfs, een dunne en een iets dikkere, samen goed voor zo’n 5-7 cm extra dikte boven op het matras.
Heb er ook al een molton overheen...
Dan een betere topper. Ik heb ook twee losse matrassen en een topper en ik voel er niets van.
Alle reacties Link kopieren
Niet te doen.... Gewoon een 2p matras kopen. Had ik 10 jaar eerder op moeten komen.
Een molton van ikea
https://www.ikea.com/nl/nl/p/rosendun-m ... -20252407/
Hij houdt onze matrassen mooi bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
28-06-2020 20:47
Niet te doen.... Gewoon een 2p matras kopen. Had ik 10 jaar eerder op moeten komen.
Maar dat past niet in de wasmachine.
Damned if I don’t
Hoezo moet je persé op de naad liggen dan? Ik ben juist een fan van twee eenpersoonsmatrassen omdat dat zoveel beter slaapt en je het beter af kunt stemmen naar ieders voorkeur en gewicht. Slapen doe ik op mijn eigen helft.
Rumforviva, ik lig er 60% van de tijd alleen :)
En als ik met partner slaap, dan doen we altijd stijf tegen elkaar aan liggen. In t midden, zoekend naar de geen-naad plek!
Saray01 schreef:
28-06-2020 21:05
Rumforviva, ik lig er 60% van de tijd alleen :)
En als ik met partner slaap, dan doen we altijd stijf tegen elkaar aan liggen. In t midden, zoekend naar de geen-naad plek!
Oh ja, dan is het wat anders. Ik slaap zelf volledig los. Moet er niet aan denken om tegen iemand aan te moeten slapen. Dan heb je eigenlijk het verkeerde type bed voor jouw voorkeur gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik lees mee. Ik heb een heerlijk bed met superzware luxe topper van paardenhaar enzo maar idd die naad die voel ik nog! Ondanks beloftes vd winkel dat dat echt echt niet zo zou zijn.
rumforviva schreef:
28-06-2020 21:07
Oh ja, dan is het wat anders. Ik slaap zelf volledig los. Moet er niet aan denken om tegen iemand aan te moeten slapen. Dan heb je eigenlijk het verkeerde type bed voor jouw voorkeur gekocht.
Haha had t bed net gekocht voor m’n scheiding...met ex sliep ik niet zo gezellig 😅
Alle reacties Link kopieren
Saray01 schreef:
28-06-2020 21:11
Haha had t bed net gekocht voor m’n scheiding...met ex sliep ik niet zo gezellig 😅
Je ex appen dat ie zijn bed mag komen halen.

Kan jij een 2-persoons-matras kopen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
28-06-2020 20:45
Dan een betere topper. Ik heb ook twee losse matrassen en een topper en ik voel er niets van.
Dit. Echt niets van te voelen bij ons.
Ik ben idd geneigd een nieuwe dikkere topper te kopen.
Die erop zit is een goedkope van Ikea, zal eens kijken bij beter bed morgen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een liefdesbrug nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ikea verkoopt toch ook van die schuimrubber dingen die je tussen de matrassen kunt stoppen? Misschien werkt dat.
Spinnogwat schreef:
28-06-2020 23:14
Ikea verkoopt toch ook van die schuimrubber dingen die je tussen de matrassen kunt stoppen? Misschien werkt dat.
Heb ik ook al 😂
Alle reacties Link kopieren
'n Matraswig: https://www.ikea.com/nl/nl/p/siggerud-m ... -40272353/
Even de topic-titel lezen.
Alle reacties Link kopieren
Saray01 schreef:
28-06-2020 21:05
Rumforviva, ik lig er 60% van de tijd alleen :)
En als ik met partner slaap, dan doen we altijd stijf tegen elkaar aan liggen. In t midden, zoekend naar de geen-naad plek!

Dat doe je dan toch gewoon op 1 matras ipv in het midden?
Alle reacties Link kopieren
https://bedbinders.com/?gclid=CjwKCAjw_ ... p4QAvD_BwE

Misschien helpt een bedbinder?
nimbus schreef:
29-06-2020 08:24
https://bedbinders.com/?gclid=CjwKCAjw_ ... p4QAvD_BwE

Misschien helpt een bedbinder?
Heb m meteen besteld :)
Kan t altijd proberen! Thanks :D
Heb de bedbinder nu 2 nachten met slapen om gehad. De naad is minimaal! Heb de wig er tussen uit gehaald en de matrassen liggen nu stijf teen elkaar aan.

Bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven