Buren [lege OP]

08-08-2020 18:42 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tips?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2020 20:11
Reden: Op (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.98% gewijzigd
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Hoe weet je zo zeker dat zij het op hun geweten hebben?
jij ziet het gebeuren en doet niets??
Ik geloof niet dat ik voor een nummerbord aan zou bellen.
Heb jij je wel aan hun voorgesteld dan?
En hoe moeten zij trouwens weten dat die auto van jou is?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er geen zin in?!?! Waarom dan wel een topic openen? Dan moet je hier ook niet gaan lopen zeiken...

Als je weet dat zij de schade aanbrengen ga je toch gelijk verhaal halen? Ik kan die lakse houding echt totaal niet begrijpen, als het mijn auto was zou ik gelijk op de stoep staan.
Ja natuurlijk zouden zij naar jou toe moeten komen, maar dat gebeurt niet, dus ga jij verhaal halen, lijkt me nogal logisch...
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat zij het zijn die dat gedaan hebben?
Als je het ziet gebeuren loop je er toch even heen en zeg je: ik zag dat je mijn auto een tikkie gaf, zullen we samen even kijken of er schade is?

En als je het niet hebt zien gebeuren weet je ook niet zeker of zij het zijn geweest en heb je niks om verhaal op te halen.

En geen zin: dan niet toch? Dan ook verder niet zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf wel eens met de trekhaak tegen één van onze eigen auto’s aan gezeten, en had het niet in de gaten toen het gebeurde. Als mijn man er niet toevallig bij had gestaan, had ik het nooit geweten. Zoiets gebeurt vaak met in- of uitparkeren, en als je dan toch al aan het afremmen was, dan voel je het niet, terwijl een nummerbord maar een heel zacht tikkie nodig heeft voor een afdruk van de trekhaak.
Leuke OP zo.
Alle reacties Link kopieren
Arme buren 😰
Alle reacties Link kopieren
Waarom haal je je OP nou weg?
Nou, het weghalen van je OP past dan wel weer bij je gezeur in je OP.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we zo stilaan een aparte buren-pijler krijgen?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
08-08-2020 19:03
Nou, het weghalen van je OP past dan wel weer bij je gezeur in je OP.

Beetje conflictvermijdend, TO? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Bubbel° schreef:
08-08-2020 19:10
Beetje conflictvermijdend, TO? :rofl:
Misschien ook geen zin om het gesprek aan te gaan :P
Alle reacties Link kopieren
En er was al niet veel te beleven. Kom ik ook nog voor niks. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry.
Ik vond mezelf al vrij herkenbaar met dit verhaal.
En als ik dan ook nog helemaal zou moeten verdedigen waarom ik weet dat het de buren zijn en waarom ik er mezelf dan niet heb voorgesteld.....waarom er niet gewoon vanuit gaan dat ik weet dat zij het zijn en dat ik het niet gezien heb...

Tips gaan er toch niet komen, aangezien iedereen gelijk al op z’n moraalridder paard zit
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
Prinsesmaxima2019 schreef:
08-08-2020 19:26
Ja sorry.
Ik vond mezelf al vrij herkenbaar met dit verhaal.
En als ik dan ook nog helemaal zou moeten verdedigen waarom ik weet dat het de buren zijn en waarom ik er mezelf dan niet heb voorgesteld.....

Tips gaan er toch niet komen, aangezien iedereen gelijk al op z’n moraalridder paard zit
Ah gossie, en je had echt niet zelf vooraf kunnen bedenken dat het natuurlijk nogal raar is dat je niet al lang actie had ondernomen? :roll: :facepalm:
Nee is goed hoor schat, leg de schuld vooral bij ons neer :rofl:
clivia52 schreef:
08-08-2020 18:44
jij ziet het gebeuren en doet niets??
en het antwoord is
daarna geef ik een tip
Prinsesmaxima2019 schreef:
08-08-2020 19:26
Ja sorry.
Ik vond mezelf al vrij herkenbaar met dit verhaal.
En als ik dan ook nog helemaal zou moeten verdedigen waarom ik weet dat het de buren zijn en waarom ik er mezelf dan niet heb voorgesteld.....waarom er niet gewoon vanuit gaan dat ik weet dat zij het zijn en dat ik het niet gezien heb...

Tips gaan er toch niet komen, aangezien iedereen gelijk al op z’n moraalridder paard zit

Hoe kun je nu weten dat zij het gedaan hebben als je het niet gezien hebt? Andere buren dat tegen je gezegd?
Gewoon even aanbellen en zeggen dat je graag de schade vergoed wil hebben en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Prinsesmaxima2019 schreef:
08-08-2020 19:26
Ja sorry.
Ik vond mezelf al vrij herkenbaar met dit verhaal.
En als ik dan ook nog helemaal zou moeten verdedigen waarom ik weet dat het de buren zijn en waarom ik er mezelf dan niet heb voorgesteld.....waarom er niet gewoon vanuit gaan dat ik weet dat zij het zijn en dat ik het niet gezien heb...

Tips gaan er toch niet komen, aangezien iedereen gelijk al op z’n moraalridder paard zit
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef:
08-08-2020 19:29
daarna geef ik een tip
Neuh laat maar
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Prinsesmaxima2019 schreef:
08-08-2020 19:36
Neuh laat maar
:-D :-D noh
Alle reacties Link kopieren
Niet erg koninklijk hoor, prinses, om je OP weg te halen als de reacties je niet aanstaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven