Iemand ervaring met een bank van Woood?

01-10-2020 00:26 8 berichten
Ik ben echt echt echt toe aan een nieuwe bank. Maar wil er niet teveel aan uitgeven. De bank hoeft geen tien jaar mee te gaan, maar minimaal een jaar of vijf zou wel mooi zijn.
Nu heeft Karwei de banken in de aanbieding en ik vind de Robin van Woood wel leuk. Zit ook fijn. Op de site veel positieve reviews, maar ook twee negatieve. In beide gevallen een klacht over inzakkende kussens en vulling die door de stof te zien is binnen twee jaar.

Nou vraag ik me af of deze twee pech hadden of dat de rest alleen een review heeft gegeven na ontvangst en er niet aan denkt/geen zin heeft een update te geven na een aantal maanden/jaren gebruik.

Iemand hier bekend met banken van Woood? Is goedkoop echt duurkoop of zou ik een jaar of vijf-zes vooruit kunnen? Voor de duidelijkheid: ik zit er voor het grootste deel van de tijd alleen op. Geen kinderen, soms een huisdier, geen wilde feesten die erop gevierd worden

Heb al flink wat gegoogeld naar andere banken, maar voor die prijs (zeg €600) vind ik weinig leuke driezits.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al 11 jaar een Woood hoekbank. Ziet er nog helemaal prima uit (zelfs met twee honden die er dagelijks op liggen) en zit nog steeds lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er ook één in huis. Deze zit redelijk goed, ook geen doorzittende kussens. Nadeel is dat de bank kraakt als je gaat zitten en ik vind de stof niet makkelijk schoonmaken. Vooral hondeharen krijg ik er met moeite af. Maar ik ben nog steeds erg blij met de bank. Ik had hiervoor een designer bankstel, maar vond deze na onze verhuizing niet passen in de nieuwe woning. Maar ik wilde met twee opgroeiende kids ook niet weer een dure bank in huis. Met designermeubels ben je toch altijd voorzichtiger en er moet ook geleefd worden in een woning. Om steeds te roepen om niet te springen op de bank is ook vervelend. Dus ik zeg: doen!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Hier ook goede ervaringen (hoekbank)! Meestal hebben met name de mensen met klachten de neiging om iets online te zetten..
Dat is waar hoor, Teuske, maar ik ik ben wel heel blij met mensen die negatieve ervaringen online zitten. Als ik meerdere keren zou lezen dat een bank binnen een jaar of drie verkleurt, naden loslaten, kussen vormloos worden etcetera dan maar liever iets meer uitgeven.

Dionne36: 11 jaar is lang! Daar reken ik niet op bij deze goedkope versie. ;-D

Fitch: Volgens mij heb ik vaker iets gelezen over dat kraken. Even terugzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Elk merk heeft goede en minder goede producten; het zegt niet zoveel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Is dit iets? Zit erg lekker, wel de stevige zit kiezen.

Afbeelding
https://www.dfs-banken.nl/zinc/zci14azcp
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Wel mooi Tickel, maar ik houd meer van rechte zijkanten. Voor die prijs is er dan wel wat te vinden.

Misschien moet ik wat meer willen uitgeven :proud:
Zou nu het liefst een rondje meubelzaken doen, want je moet toch kunnen proefzitten. Op dit moment voor mij even geen optie helaas. Nou ja, hoeft ook niet ineens nu natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven