Wat staat er op jouw aanrecht?

28-10-2020 15:37 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel eens benieuwd naar wat er allemaal op ieders aanrecht staat. Ik zie wel eens hele lege werkvlakken maar dat lukt mij niet.

Ik kijk nu aan tegen: een koffiezetapparaat, melkopschuimer, eierrekje met eieren, lepellegger, gietijzeren pan op petroleumstel, snijplank, keukenmachine, handzeep, handgel, afwasmiddel, afwaskwast, de theemokken van vandaag, en dan is het nu nog netjes opgeruimd. :mrgreen:
Messen blok, zeeppomp, fruitschaal, waterkoker.
Een rekje waar afwasmiddel en zeep in staat, en het koffiezetapparaat.
Ik vind lege werkbladen niet perse mooier, maar ik heb een kleine keuken dus lijkt het gauw rommelig.
Alle reacties Link kopieren
een zeepdispenser en een waterkoker
Alle reacties Link kopieren
Koffiezet apparaat, waterkoker, handzeep.

In de vensterbank staat de thee-doos en een blocknote en pen.

En dan hebben we nog een plankje aan de muur daarop staat een plantje, wat glazen/mokken die we eigenlijk weinig gebruiken (voor de sier) en een blik met koffiepads en koffie melk.
Alle reacties Link kopieren
Waterkoker, koffiekan, koffiebus, koffiefilter, broodtrommel, koelemmer met houten lepels, schaaltje met gekookte eieren, afwasmiddel, afwasborstel, sponsje, handzeep, nagelborsteltje, kom voor groenafval, schaal met fruit. En een laadkabel voor de mobiele telefoon.
En snijplanken.
Alle reacties Link kopieren
Koffiezetapparaat, waterkoker, bakje voor afval, zeep.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nespresso machine van Kitchenaid, Broodrooster van Kitchenaid, Alessi Fruitschaal, Nespresso capsules in een Alessi blik, Waterkoker, Messenblok, en een tissue doos.
baggal wijzigde dit bericht op 28-10-2020 15:45
3.77% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Koffiezetapparaat, waterkoker, handzeep, afwasmiddel, keukenpapier, klein afvalbakje, sapcentrifuge en een messenblok.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn aanrecht staat helemaal niets.
Koffiemachine is ingebouwd, en ik heb een Quooker.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dit :lol:

Oja, ik heb ook een vensterbank met houten peper- zout- mosterd- koriander en nog meer peper-molens, plantjes, suikerpot en olielampjes.
Kitchenaid nespresso apparaat, kitchenaid artisan , waterkoker , messenblok , plank met verschillende soorten olijfolie en mandje met eieren . Heb wel behoorlijk wat lengte aanrechtblad dus staat niet vol .
Alle reacties Link kopieren
Hier op het linkerblad een koffiezetapparaat en een waterkoker, zeepdispenser en een fles afwasmiddel. Op het rechterblad een fles chilisaus en een fles ketjap, deze zijn te groot voor in mijn keukenkastje waar ik kruiden en specerijen heb staan.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Alle reacties Link kopieren
Koffiezetapparaat, waterkoker, blender, fruitschaal, kruidenrekje, pot met uien en knoflook, zeeppompje.
Koffie apparaat ( redelijk formaat)

Kruidenrek

Zeeppompje
Alle reacties Link kopieren
Handzeep, een waterkoker, koffie machine en koffie cupjes in een cupjeshouder

En op dit moment een zak met hot chocolade poeder.
Vensterbank keuken:

Broodtrommel
Allerlei oliën
Spaghetti bus
Plantjes
Keukenrol
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
28-10-2020 15:47

En op dit moment een zak met hot chocolade poeder.
en op dit moment (ik kijk even om)
een koffie-percolator een theekom, een soepkom, een afwaskwast, een druiprekje, een leeg blokje kattenvoer, een schaar en een lepeltje. Maar dat moet eigenlijk allemaal opgeruimd.
Alle reacties Link kopieren
Rekje met afwasmiddel, borstel en handzeep. Dienblad met teveel irritante rommeltjes.
In gedeelte 1 staat een kruidenrek, dolce gusto en tijdelijke medicatie. Dan een stuk leeg en richting gootsteen een snijplankenset en een afdruiprek. Naast de kraan staat handgel, zeep zit in een ingebouwd pompje. Meestal slingert in de gootsteen de afwasborstel. Een sponshouder staat aan de andere kant naast de kraan.

Dan heb ik aan de overkant nog een stuk blad. Daarop staat een bonenkoffieapparaat, een broodrooster, een magimix, een citruspers en een slowjuicer. En de fruitschaal.

Ik kan alleen maar dromen van een leeg blad.
Alle reacties Link kopieren
Van links naar rechts: Koffiezetapparaat, vitaminen voor de kippen, handzeep, handgel, nagelborsteltje, waterglas, keukenrolhouder met keukenrol, fles dettol, oude speculaasplank, oude vintage ontbijtkoektrommel zonder ontbijtkoek, paar kookboekjes en een pot vaseline
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Koffiezetapparaat, bakje groenafval, grote plant, handzeep, fruitschaal en waterkoker.
mina81 wijzigde dit bericht op 28-10-2020 15:55
6.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
waterkoker, kruidenblad, keukengerei, snijplanken zeeppomp rijstcooker
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
tunamelt wijzigde dit bericht op 28-10-2020 16:00
Reden: Dubbel
98.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vijzel, olijfolie, handzeep en afwasmiddel, magnetron, vaatdoekje, blik met spatels etc en een mandje waar knoflook/uien etc in zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven