Kerstboom- en versiering topic

07-11-2020 10:51 308 berichten
Ieder jaar hebben we een topic waarin we kunnen laten zien hoe je kerstboom er uit ziet. Het is nog vroeg, maar de winkels liggen al vol met kerstspullen en de bomen zijn niet aan te slepen.

Heb jij jouw boom al staan, of je huis al in kerstsfeer gebracht? Laat ons meegenieten :)

Helaas kan ik zelf geen foto's plaatsen, maar ik ben benieuwd naar jullie plaatjes!
Julus schreef:
07-11-2020 11:09
Hier net zo. Zo mooi om 's avonds die verlichting te zien.
Aan de andere kant is net een baby geboren, tuin is helemaal blauw versierd. Mijn kleuter zingt dus ook al een week; er is een kinneke geboren op aard. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-11-2020 11:09
Gaaf is dat, hoe blij je er van kunt worden. Dit jaar is er nu al een run op bomen dus ik hoop dat je op tijd bent.

Komt vast goed!

Dit was vorig jaar mijn boom:

https://ibb.co/tHz9vhj

Zo kun je iets beter zien wat erin hangt:

https://ibb.co/JtpSQrG

Kan echt niet wachten tot ie er weer staat, hahaha. Heb een hekel aan optuigen en aftuigen, maar de 5 weken er tussenin zijn de moeite waard!
rainydays wijzigde dit bericht op 07-11-2020 11:15
7.69% gewijzigd
Here am I in my little bubble
Gisselle schreef:
07-11-2020 11:10
Ik heb niet te veel geld maar ik investeer wel graag in kerstballen. Het begon denk ik zo'n 10 jaar geleden. Toen was ik in New York, in juni, in een kerstwinkel en daar mijn eerste big apple kerstbal gekocht, daarna op andere reizen ook bijzondere kerstballen gekocht. Ik weet nog dat ik in Venetie ook eens hele mooie kerstballen had gezien, heb nog steeds spijt dat ik die toen niet heb gekocht.

Ik vind het elk jaar weer een verrassing om mijn kerstballen dozen uit te pakken.

Een paar jaar geleden ook begonnen met het bezoeken van kerstmarkten in Duitsland, heerlijk dat sfeertje, vooral Munster vond ik geweldig, met de bijzondere, veel handgemaakte kerstspulletjes, helaas zit dat er voorlopig niet meer in, (zou het ooit weer komen?). Ik kan niet wachten tot de sint weer naar Spanje is (vind Sint en Piet ook geweldig) maar die boom gaat dan snel op.
Jij gaat dus voor kwaliteit en originaliteit. Daar zitten dan mooie herinneringen aan vast.
Maar waarom zou je wachten als je er zo blij van wordt?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
RainyDays schreef:
07-11-2020 11:12
Komt vast goed!

Dit was vorig jaar mijn boom:

https://ibb.co/tHz9vhj

Kan echt niet wachten tot ie er weer staat, hahaha. Heb een hekel aan optuigen en aftuigen, maar de 5 weken er tussenin zijn de moeite waard!
Erg mooi en warm! En misschien kun je hem wat langer laten staan dit jaar?
Oh die blokjes aan de muur zijn leuk!

Onze boom heeft sinds vorig jaar nieuwe ballen en slingers. Ijsblauw, groen en okergeel. Ik weet alleen nog niet of we hem wel gaan opzetten dit jaar.
SjaanRoeispaan schreef:
07-11-2020 11:13
Afbeelding
:rofl:
Briljante bal.
Alle reacties Link kopieren
die mondkappanter is van allesinwonderland. Die hebben inderdaad alles! :O
Elfje* schreef:
07-11-2020 11:14
Oh die blokjes aan de muur zijn leuk!

Onze boom heeft sinds vorig jaar nieuwe ballen en slingers. Ijsblauw, groen en okergeel. Ik weet alleen nog niet of we hem wel gaan opzetten dit jaar.
Gewoon doen. Omdat het kan. Ben benieuwd naar die combi.
SjaanRoeispaan schreef:
07-11-2020 11:15
die mondkappanter is van allesinwonderland. Die hebben inderdaad alles! :O
Yup.
Ik heb verschillende thema's liggen. Jaja, ik neem mijn kerstsfeer erg serieus.

Ik heb ijsblauw, fluffy wit en zilver. (Een frozen boom).

Ik heb ook nog een zuurstokversie (oranje, roze, paars met goud) liggen.

Ik wil graag een pauw versie hebben, koningsblauw, smaragdgroen, donkerpaars met brons.
Die pauwversie moet dit jaar lukken. want die kleuren zijn nu hip.
Julus schreef:
07-11-2020 11:15
Gewoon doen. Omdat het kan. Ben benieuwd naar die combi.
Ja, wat gezelligheid kan mss geen kwaad.
Elfje* schreef:
07-11-2020 11:20
Ja, wat gezelligheid kan mss geen kwaad.
En kan afleidend werken. En dan gewoon 3 maanden laten staan ook. Extra eer van je werk. :-D
Sjulia schreef:
07-11-2020 11:09
Rond kerst wil ik daar kleine kerst huisjes met lichtjes etc in doen. Ik had dit gekocht, wil er nog wel een “sneeuw” bedje onder doen;
Super leuk!!
anoniem_400536 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 11:23
5.12% gewijzigd
RainyDays schreef:
07-11-2020 11:12
Kan echt niet wachten tot ie er weer staat, hahaha. Heb een hekel aan optuigen en aftuigen, maar de 5 weken er tussenin zijn de moeite waard!
Gezellig boompje :heart:!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-11-2020 11:11
Sjulia wat origineel en gezellig! En ideaal dat de blokjes zo multifinctioneel zijn.
Ja vind ze ook heel leuk, rond Sinterklaas heb ik er klimmende pietjes en een Sinterklaasje in, met pakjes enz. Voor als mijn oppas kindjes komen. Super leuk.

Het is dit jaar wachten op de Corona boom, er gaat sowieso iemand zijn die hem gaat volhangen met mondkapjes :-D
Ik wil echt maar een paar ballen nieuw,, maar extra over de top is leuk.
Luci_Mster2 schreef:
07-11-2020 11:22
En kan afleidend werken. En dan gewoon 3 maanden laten staan ook. Extra eer van je werk. :-D
Precies. Ik laat de kerstverlichting gewoon hangen in mijn decoratieboom. Why not.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
07-11-2020 11:12
Aan de andere kant is net een baby geboren, tuin is helemaal blauw versierd. Mijn kleuter zingt dus ook al een week; er is een kinneke geboren op aard. :proud:
O wat heerlijk!
Jullie zitten echt al helemaal in de sfeer
Elfje* schreef:
07-11-2020 11:14
Oh die blokjes aan de muur zijn leuk!

Onze boom heeft sinds vorig jaar nieuwe ballen en slingers. Ijsblauw, groen en okergeel. Ik weet alleen nog niet of we hem wel gaan opzetten dit jaar.
Klinkt erg mooi! Wij hebben oker, grijs, petrol en cognac in huis. Het is mij helaas niet gelukt écht okergele ballen te vinden. Het wordt al snel goud of geelgeel.
Luci_Mster2 schreef:
07-11-2020 11:23
Ik wil echt maar een paar ballen nieuw,, maar extra over de top is leuk.
Als het om een paar ballen gaat is dat te doen. Ik zag bij de Bijenkorf de meest gekke creaties. En het zijn dan de eye-catchers.

Ik twijfelde over een thema: etenswaren. Cupcakeballen, of in de vorm van een tomaat, paprika, etc. Leek me grappig.
Luci_Mster2 schreef:
07-11-2020 11:22
En kan afleidend werken. En dan gewoon 3 maanden laten staan ook. Extra eer van je werk. :-D
Drie maanden vind ik echt te lang :D Maar qua afleiding heb je wel gelijk.
K0koro schreef:
07-11-2020 11:25
Klinkt erg mooi! Wij hebben oker, grijs, petrol en cognac in huis. Het is mij helaas niet gelukt écht okergele ballen te vinden. Het wordt al snel goud of geelgeel.
https://boutiquedeco.nl/kerstbal-Yana-1 ... gJAK_D_BwE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven