Saaie muren

21-01-2021 21:42 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wie o wie heeft leuke ideeën voor saaie muren?

Met mijn interieur ben ik wel tevreden op wat kleine dingen na maar voor m’n muren heb ik gewoon geen inspiratie. Op internet zie je genoeg voorbeelden maar ik kom er gewoon niet uit. Een schilderij, spiegel of foto’s vind ik zo gewoon. Ik wil iets groots maar wel rustig. Ik houd van eenvoud. Zijn er ook styliste’s voor bijvoorbeeld alleen wanden/muren? Wie heeft “de” tip!

Vast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Met muurverf en wat tijd kan je best wat leuks doen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dat lukt mij nooit :-D
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
21-01-2021 21:53
Dat lukt mij nooit :-D
Voor een financiële bijdrage wil ik je wel helpen :twisted:

Wat voor interieur heb je? Wat voor kleuren vind je mooi?

En is het misschien een idee om iets functioneels op te hangen zoals een grote klok? Geen idee wat je smaak is, maar zoiets bijvoorbeeld:

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb op een muur een hele grote muursticker van een silhouet van een ballerina. In bordeauxrood met heel ragfijn bloemen van goud ertussen. Heel subtiel. (zonder tutu of dergelijke, dat vond ik te kitch).
Ja kunt als je wilt er ook een yogapose in zien. Net wat je referentiekader is.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 21-01-2021 22:28
29.71% gewijzigd
Scroll hier eens langs voor een idee: https://www.etsy.com/market/wall_hanging
Alle reacties Link kopieren
https://www.photowall.nl/
https://www.naturalisunlimited.com/nl/

Heeeel veel keus ..Echt hele gave dingen !
Een wandkleed of decoratiedoek, als het niet te zwaar is bevestigen met dubbelzijdig klittenband.
Afbeelding

ik heb nu zoiets aan de muur hangen. Ze worden wel gemaakt tot 1 meter doorsnee.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
21-01-2021 22:10
Voor een financiële bijdrage wil ik je wel helpen :twisted:

Wat voor interieur heb je? Wat voor kleuren vind je mooi?

En is het misschien een idee om iets functioneels op te hangen zoals een grote klok? Geen idee wat je smaak is, maar zoiets bijvoorbeeld:
Wandpanelen of houten lambrisering!
Alle reacties Link kopieren
Een plank ophangen met heel veel planten erop? Of een muur behangen..
Alle reacties Link kopieren
Een ixxi misschien?
Alle reacties Link kopieren
Als je van planten houdt: heel veel manieren om planten tegen een muur aan te hangen.
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
Ik heb grote fotocirkels (zwartwit) speels verdeeld aan de muur hangen. En zo nu en dan komt er eentje bij. Gekocht bij fotocadeau.nl; ze hebben nu 60% (!!!) Korting :)
Hoe is een schilderij ‘te gewoon’? Juist met kunst kan je toch juist alle kanten op?

De zoveelste muur vol met allerlei society6 afdrukjes is inderdaad een beetje erg vt-wonen. Maar een mooi schilderij kan ik niet gewoontjes vinden.

Maar goed ik heb het dus eerder andersom: zoveel wat ik mooi vind en geen lege muren meer ;) Maar had ik een grote lege muur en geen idee, dan ging ik denk ik minstens een keer voor fotobehang!
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
22-01-2021 08:41
Als je van planten houdt: heel veel manieren om planten tegen een muur aan te hangen.
Jaaaaa dat geeft zo'n fijne sfeer! :heart:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
TO wat ben je dan tegengekomen dat je een schilderij te gewoon vindt?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een gedeelte van onze lange muur behangen met een redelijk opvallend behang (blauw met witte zeshoeken) en planten aan die muur. Zijn gehaakte potten (die ook weer blauw met wit zijn, alleen een andere tint) met een lusje eraan en ze hangen aan oude kapstokhaken. Verder hebben we een wit groot hoofd van een hert (geometrisch) aan een andere effen blauwe wand. En aan een wand een letterbak (van vt wonen) mee geschilderd in dezelfde kleur en daar allemaal witte potten in in verschillende formaten met planten. Alle andere muren hebben een rustige tint en zijn effen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven