Biedingen inzichtelijk in je move account?

27-01-2021 11:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je tegenwoordig je huis verkoopt wordt er een Move account voor je aan gemaakt.
Hierin zet de makelaar de bezichtingsafspraken e.d.
En potentiele kopers kunnen er zaken downloaden zoals lijst van zaken e.d.

Ons huis is in de verkoop maar de makelaar beweert dat wij biedingen die binnenkomen in move zelf helaas niet kunnen zien. Dat kan alleen de makelaar.
Van een vriendin weet ik dat zij die biedingen wel gewoon live kon zien binnenvallen.

Is er hier iemand die kan bevestigen dat de makelaar onzin verkoopt?
Volgens hem kan dit "bij hun kantoor" niet maar ze zijn een van de grootste makelaars van Nederland en volgens mij is dit prima gewoon voor ons open te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon de biedingen niet in Move zien. Ik kreeg die binnen via de makelaar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn makelaar gaf aan dat hij biedingen pas bekijkt als alles binnen is, hij wilde geen oneerlijk gedoe met alvast hints laten vallen aan mogelijke kopers etc.
Ik kon ze sowieso niet zien in dat move account.
Ik vond dat eigenlijk een prettige manier van doen, en een van de redenen waarom ik met hem in zee ben gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zo'n move account bij verkoop. Nadat ik eenmaal alles had geupload wat geupload moest worden. Verder niet meer in gekeken, alles ging toch telefonisch.
fietsen varen vrouwelijk doen
Zoek een andere makelaar als je deze niet vertrouwd.
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
27-01-2021 12:16
Mijn makelaar gaf aan dat hij biedingen pas bekijkt als alles binnen is, hij wilde geen oneerlijk gedoe met alvast hints laten vallen aan mogelijke kopers etc.
Ik kon ze sowieso niet zien in dat move account.
Ik vond dat eigenlijk een prettige manier van doen, en een van de redenen waarom ik met hem in zee ben gegaan.
ja ik vond het zelf een beetje overkomen alsof we niet alle biedingen mogen zien ofzo
Voelt een beetje schools. Het gaat toch om jouw huis dus als er vandaag een bod binnenvalt wil ik dat ook meteen kunnen zien.
Maar dan weet ik iig dat er meer makelaars zijn die ze eerst verzamelen haha.
Ik vertrouw die lui voor geen meter met al die onderlinge spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
27-01-2021 12:48
ja ik vond het zelf een beetje overkomen alsof we niet alle biedingen mogen zien ofzo
Voelt een beetje schools. Het gaat toch om jouw huis dus als er vandaag een bod binnenvalt wil ik dat ook meteen kunnen zien.
Maar dan weet ik iig dat er meer makelaars zijn die ze eerst verzamelen haha.
Ik vertrouw die lui voor geen meter met al die onderlinge spelletjes.

Ik denk dat het gewoon zelfbescherming is om te voorkomen dat huiseigenaren na elk bod willen weten of dit hem nou is. Makelaar heeft er ervaring mee dat niet elk bod een goed bod is, en dat je geduld moet hebben. Dit onder de noemer, klanten kunnen ongelooflijke zeurpieten zijn (denken onder andere dat ze altijd de enige klant zijn).

Ik begrijp hem wel.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Alle reacties Link kopieren
Biedingen in move kan je zien als de mensen eenmove account hebben en hun biedingen daarin zetten. Maar zelf heb ik mijn bod mondeling gedaan en daarna via mail bevestigd en niet via move

Mijn makelaar heeft toen de sluitingstijd was gewoon alle biedingen aan mij verteld (van laag naar hoog) ik vond dat juist het leukste onderdeel hoor
Lady_Day schreef:
27-01-2021 11:58
Ik kon de biedingen niet in Move zien. Ik kreeg die binnen via de makelaar.
Ik kon biedingen wel in Move zien. Wel nadat de makelaar deze eerst telefonisch aan mij had doorgegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven