Nieuw bed dat slecht ligt; retour?

23-02-2021 11:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik eindelijk een nieuwe boxspring (140 breed) geleverd gekregen voor puberdochter, kom ik er na 1 nacht achter dat het matras ronduit slecht ligt. Voelt als soort plank met een topper erop. Zucht. Wel 500 euro voor betaald. Dochter vindt het 'prima' liggen. Maar ja, over een paar jaar is zij ook groter en dan voelt ze waarschijnlijk ook wel dat dat niet goed is voor haar rug. Wat zeggen jullie: retour of houden?
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
23-02-2021 13:37
Dit inderdaad. Smaken verschillen, sommige mensen vinden een hard matras juist lekker liggen.
Idd. Zaaaalig een hard matras.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
23-02-2021 11:49
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd over de reacties waarin gezegd wordt dat je voor 500 euro niet alles kunt verwachten. Ik heb zelf al jaren een IKEA ledikant met IKEA matrassen van ver onder de 500 euro en het ligt beter dan menig duur bed.

Hier ook.
Al 10 jaar een Ikea boxspring -heb er destijds wél een hele ochtend in de winkel voor doorgebracht met proefliggen om de juiste te kiezen- en elke avond denk ik weer als ik in bed stap ‘wat is dit toch een héérlijk bed.’


Absurd trouwens om het matras te willen retourneren als je dochter er heerlijk op ligt.
viva-amber schreef:
23-02-2021 12:27
Gewoon niet in het bed van je dochter gaan liggen. Slapen is persoonlijk.
Waarom slaap jij daar?
Je dochter vind hem prima dus dan is het toch goed? Je kunt na 1 nachtje slapen of even erop liggen niet zeggen of een matras slecht is, daarom mag je vaak minimaal een maand proefslapen. Toen ik mijn nieuwe matras kreeg dacht ik de eerste 2 dagen ook dat ik op een plank sliep en had ik wat last van m'n schouder maar inmiddels slaapt het heerlijk, niet te hard maar ook niet te zacht.
Heb je het trouwens via internet besteld, of zijn jullie naar een beddenwinkel geweest om diverse matrassen te proberen?
Dat lijkt me echt verstandiger dan zomaar iets bestellen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond mijn huidige matras ook echt een plank. Helemaal niet de zachtheid die ik in de winkel voelde. Balen als een stekker, maar even doorgezet en inmiddels ligt ie veel zachter. Duurt vaak even blijkbaar als ie nieuw uit de fabriek komt.

En sowieso, als dochter er geen last van heeft...
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet goed. Jij bent in het bed van je dochter gaan slapen?
Juniper_ schreef:
23-02-2021 15:29
Ik vond mijn huidige matras ook echt een plank. Helemaal niet de zachtheid die ik in de winkel voelde. Balen als een stekker, maar even doorgezet en inmiddels ligt ie veel zachter. Duurt vaak even blijkbaar als ie nieuw uit de fabriek komt.

En sowieso, als dochter er geen last van heeft...
Dit. Heb me in de beddenwinkel laten vertellen dat het zo drie maanden kan duren voor je gewend bent aan de nieuwe matras en hij lekker ligt zoals ik de winkel.
Dat hield ik maar in mijn achterhoofd toen ik de eerste twee nachten geen oog dicht deed op mijn nieuwe matras vorige maand. Nu een maand later lig ik al veel beter en slaap ik prima. Gelukkig, want ik kneep hem echt wel even.

Geef het wat tijd to. Toch snap ik het niet helemaal, waarom dit jouw probleem is, het is toch belangrijk dat je dochter lekker ligt in haar eigen bed of slapen jullie er samen in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven