Poeplucht blijft erg lang in wc hangen

16-10-2021 14:33 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Raam open, extra doortrekken, extra sprayen.. het werkt allemaal niet. Uren later ruikt het nog alsof de drol nog ergens stiekem ligt.

Heeft iemand de tip?
Alle reacties Link kopieren
Een lucifer afsteken al geprobeerd?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat je ventilatiesysteem dan niet in orde is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Vipoo
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Heb je zo'n blok in de wc hangen? Even uitproberen welke lekker is, de ene is beter dan de ander. Als ik dat niet heb merk ik ook meteen dat je zo'n muffe wc-lucht hebt, is iets frisser met zo'n ding.
Of het is iets met het riool. Want na uren zijn die drol-moleculen echt wel verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-10-2021 14:36
Het lijkt me dat je ventilatiesysteem dan niet in orde is.
Dit lijkt mij ook, die bij m'n ouders is laatst compleet schoongemaakt, en ineens werkt ie in de badkamer ook. :rofl:
¡Apagando las luces!
fashionvictim schreef:
16-10-2021 14:36
Het lijkt me dat je ventilatiesysteem dan niet in orde is.
Die heb ik niet eens in de wc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal geen ventilatiesysteem in de wc. Wel een raampje dat niet meer dicht kan en dus altijd op een kier staat. Vieze luchten zijn hier met een paar minuten wel weg. Ik heb wel een blokje, dat vind ik fris ruiken.
Zit er poep aan de deur?
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 16-10-2021 14:48
4.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je een keer onder de rand schoonmaken, dus handschoenen aan en gaan :P
Raampje open, klep gelijk sluiten, wc blokje en evt wat verfrisser in je pot sprayen voordat je de klep dicht doet. Hier zit de wc pal naast de voordeur, niet prettig.
Lucifer afsteken. :-D
Moiren schreef:
16-10-2021 14:50
Raampje open, klep gelijk sluiten, wc blokje en evt wat verfrisser in je pot sprayen voordat je de klep dicht doet. Hier zit de wc pal naast de voordeur, niet prettig.
Wat is daar niet prettig aan? Lijkt mij beter dan in de woonkamer toch? haha
happyface97 schreef:
16-10-2021 14:58
Wat is daar niet prettig aan? Lijkt mij beter dan in de woonkamer toch? haha
Als er iemand heeft zitten bouten en er belt iemand aan/er komt bezoek etc dan moeten ze altijd door de gang met stank.
Alle reacties Link kopieren
Een plons w.c. kopen, maakt die drol meteen een duik in het water en dan kan 'ie lekker niet meer stinken :puh:
henk-and-roelie wijzigde dit bericht op 16-10-2021 15:12
Reden: eindelijk de juiste tekst gevonden voor deze smiley
3.67% gewijzigd
Als je riool lekt of zelfs helemaal gebroken is, kan het flink gaan stinken bij ons bleek alles gewoon onder het huis in de kruipruimte te vallen als je de wc doortrok. Dat roken we vooral in de gang en de wc.
Henk-and-Roelie schreef:
16-10-2021 15:03
Een plons w.c. kopen, maakt die drol meteen een duik in het water en dan kan 'ie lekker niet meer stinken.

Een diepspoeler dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik soms ook ineens wc-lucht als ik langs de wc kom. Ik ga dan de wc schoonmaken. Het blijkt altijd uit de pot te komen of/en uit de wc-borstel.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
16-10-2021 15:13
Ik ruik soms ook ineens wc-lucht als ik langs de wc kom. Ik ga dan de wc schoonmaken. Het blijkt altijd uit de pot te komen of/en uit de wc-borstel.

Oh ja, die borstel. Die moet je dus wel even naspoelen, door nogmaals door te trekken en dan echt even spoelen met dat ding.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-10-2021 14:48
Zit er poep aan de deur?
:rofl: nee
Alle reacties Link kopieren
Ook regelmatig dat lekbakje waar de borstel inzit leeggooien en schoonmaken!
Alle reacties Link kopieren
Drupje chloor in de wc na het doortrekken. Even rondborstelen en laten staan. Dan is ook meteen je borstel schoon(er)
Andersom schreef:
16-10-2021 15:10
Een diepspoeler dus.
Ja juf.
Alle reacties Link kopieren
Diepspoeler vind ik een stom woord, je mag toch hopen dat iedere w.c. diep spoelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven