Wat voor vloer heb jij in jou hal liggen?

19-08-2009 13:13 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wij zijn aan het kijken voor een vloer in de hal. Nu is het zo je komt natuurlijk altijd binnen via de hal en wij willen eigenlijk iets waar je niet alles op ziet en wat geen laminaat is.

Daaorm ben ik benieuwd wat jullie in je hal hebben liggen zodat we ideeën op kunnen doen.

Alvast bedankt!
Een geoliede vloer, loopt door in de woonkamer. Grote mat ingelegd bij binnenkomst. Ik heb drie kinderen en hoewel het eens in de zoveel tijd in de olie gezet moet worden blijft het mooi. Maar de kinderen moeten wel hun schoenen uit doen (niet in de hal, wel in de woonkamer. Maar dat moet toch altijd bij mij. Volwassenen uiteraard niet)



Ik vind ut erg mooi
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben toch laminaat: oud-frans eiken. Het is vooral erg praktisch: door die noesten zie je er helemaal niets op, en het laminaat is zo sterk dat niets krast.



wij hebben tapijttegels....donkerblauw.
Alle reacties Link kopieren
Plavuizen (lagen er al toen wij het kochten). Ik vind het niet mooi maar het is wel sterk en makkelijk schoon te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hier: inloopmat & vloerbedekking die overgaat op de trap en de hele bovenverdieping.
Alle reacties Link kopieren
Tapijttegels
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
hetzelfde mooie (dure) laminaat dat in de woonkamer ligt. en dat gaat prima zo!
Alle reacties Link kopieren
Portugese tegels met een zwartwit patroon, zoiets als dit alleen mijn hal is vierkanter:

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Ik had toch verwacht dat mensen meer allemaal hetzelfde hebben maar gelukkig is dat niet zo.

We hebben een hele mooie parketvloer in de woonkamer liggen alleen het probleem, dit ligt niet in de hal.

Het is nog van de vorige bewoners en het is helaas niet meer te krijgen plus kleurverschil.

Wij laten de trap met vloerbedekking bekleden gedeeltelijk en nu zaten wij te denken om ook vloerbedekking in de hal te nemen maar is dit niet raar?

Kan niet iemand bedenken die dit heeft namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Een grijze gietvloer. Je ziet er wel veel op, maar het is zo schoon.
Alle reacties Link kopieren
houten vloer die doorloopt over de hele benedenverdieping, inloopmat ingelegd bij de voordeur. Kleine kinderen en kinderwagens allemaal geen probleem.
quote:Leeuwtje88 schreef op 19 augustus 2009 @ 13:30:

Ik had toch verwacht dat mensen meer allemaal hetzelfde hebben maar gelukkig is dat niet zo.

We hebben een hele mooie parketvloer in de woonkamer liggen alleen het probleem, dit ligt niet in de hal.

Het is nog van de vorige bewoners en het is helaas niet meer te krijgen plus kleurverschil.

Wij laten de trap met vloerbedekking bekleden gedeeltelijk en nu zaten wij te denken om ook vloerbedekking in de hal te nemen maar is dit niet raar?

Kan niet iemand bedenken die dit heeft namelijk.



Al mijn vrienden die in een soortgelijke flat als mij wonen hebben allemaal vloerbedekking in de hal.

En zolang jij het zelf toch mooi vind is er toch niks mis mee? Boeiend wat anderen ervan denken.
Alle reacties Link kopieren
De vloerbedekking die wij nemen is een warme kleur bruin, niet te donker ook niet te licht.

Ik ben eigenlijk helemaal niet bekend met het schoonhouden van vloerbedekking omdat ik eigenlijk allemaal laminiaat.

Waarom wij geen laminaat willen is omdat ik dat niet mooi vind met het parket en de bedoeling is dat over een paar jaar er een hele nieuwe vloer in komt en dat ik dan gelijk de hal meeneem hierin. Vind één geheel altijd mooier.
quote:Poezewoes schreef op 19 augustus 2009 @ 13:24:

Portugese tegels met een zwartwit patroon, zoiets als dit alleen mijn hal is vierkanter:

[afbeelding]Zooooooo gaaf!
Vloerbedekking hier is makkelijk schoon te houden, eens in de zoveel tijd even stofzuigen en voila, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, bij mij toch gewoon het laminaat wat op de hele benedenverdieping ligt. Bij mijn huis vind ik een aparte vloer in de hal niet mooi.
quote:Vinyl schreef op 19 augustus 2009 @ 13:39:

Tsja, bij mij toch gewoon het laminaat wat op de hele benedenverdieping ligt. Bij mijn huis vind ik een aparte vloer in de hal niet mooi.nou, dan doe jij je naam ook geen eer aan
Laminaat, en een ingelegde mat over de hele breedte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leeuwtje88 schreef op 19 augustus 2009 @ 13:30:

Wij laten de trap met vloerbedekking bekleden gedeeltelijk en nu zaten wij te denken om ook vloerbedekking in de hal te nemen maar is dit niet raar?

Kan niet iemand bedenken die dit heeft namelijk.Ik zelf heb dit en ik ken meer mensen die het hebben hoor
Alle reacties Link kopieren
Siergrind. (loopt bij ons helemaal door naar keuken, berging etc.)



Zie je niks op!



Heb wel een deurmat bij de voordeur.
Alle reacties Link kopieren
Nu nog vinyl maar over een tijdje hopelijk een oude kloostervloer.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
In de hal, het toilet en de keuken hebben wij pikzwarte stenen van geperst marmer met stukjes spiegel erin verwerkt. Op de rest van de vloer van de benedenverdieping ligt parket in lange banen van 14 cm breed van zwarte kabbes.
Alle reacties Link kopieren
Antracieten plavuizen, moet er dagelijks met mijn fiets overheen en de met huisdieren vind ik dit ook wel makkelijk schoon te houden.
Alle reacties Link kopieren
Antraciet, licht gemarmerd linoleum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven