hoeveel vragen voor laminaat?

15-03-2010 00:00 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet vragen wat de ander er voor over heeft. Ik zou er zelf misschien 200 euro voor over hebben.



zie trouwens dit topic voor prijsvergelijk:

singalala in "Hoeveel kan ik vragen voor mijn Laminaat"
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat vertrekken uit een huurwoning en het is ter overname van de volgende bewoner?



Heb je de bon nog? Ik zou minstens de helft van de aankoopprijs vragen, misschien nog wel meer. Naar beneden onderhandelen kan altijd nog immers. Een merkvloer zou ik bv ook meer voor vragen. Ik kan niet beoordelen wat JIJ een normale prijsklasse vindt, dat kan immers varieren van 5 tot 50 euro per m2, dus heb nog steeds geen idee wat jouw vloer gekost heeft. En wat voor ondervloer ligt eronder en hoeveel kostte die?



Je kunt het laminaat ook via marktplaats verkopen als de nieuwe bewoner niet genoeg biedt. Dan zul je wel een lagere prijs krijgen waarschijnlijk, maar je moet je ook voorstellen dat de koper het dan bij je weghaalt en thuis weer moet gaan leggen. Extra werk dus.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier 100m2 en heb het laminaat overgenomen voor 200 euro.Moet er wel bijzeggen dat bijna alle plinten los lagen of niet aanwezig waren.....
Alle reacties Link kopieren
Laatst ben ik verhuisd en heb 200 euro gevraagd voor ruim 60m2 laminaat. Het ligt er bijna 5 jaar in maar wel echt overal (overloop, hal, onder de grote kast etc) met plinten en het ziet er nog heel netjes uit. De aanschaf waarde was tussen de 500 en 600 euro, koper vond het nog een hele nette prijs en had verwacht dat ik meer zou vragen.



Lichtpuntjes als het laminaat er bij jou pas 5 maanden in ligt dan zal het er nog puntgaaf uitzien? Ik denk dat je dicht tegen de aanschaf prijs kan gaan zitten en de tegenpartij moet maar onderhandelen als het er niet mee eens zijn. Laat ze wel goede argumenten aandragen waarom het goedkoper moet (bij mij wilden ze op zo ongeveer een tientje onderhandelen, dus onderhandelen om maar te kunnen zeggen dat ze nog wat van de prijs afgekregen hebben).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het erbij "gekregen"... Maar is wel een koopwoning geweest, dus dat zal uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Niets.



Als je het eruit moet halen ben je lang bezig en je hebt er niets meer aan.



Dus je geld ben je sowieso kwijt.
Denk dat je al blij mag zijn als je er iets voor krijgt. Als de nieuwe huurder het niet wil moet jij het eruit gaan halen ..
Alle reacties Link kopieren
Als je de vloer er uit haalt dan moet denieuwe huurder er veel tijd en geld insteken voor een nieuwe vloer. Nieuwe huurder heeft toch gemak als er iets ligt en mag voor dat gemak toch best wat betalen? Ook al is het niet 100% zijn smaak het scheelt veel tijd en geld.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een laminaat-hater dus zou er niets voor geven en willen dat het verwijderd werd. Ik zou eerst dus maar eens afwachten of de nieuwe huurder überhaupt interesse heeft en dan kun je over de prijs onderhandelen. Anders is het misschien mogelijk dat je het uitbreekt en meeneemt en dan los probeert te verkopen. Of kan dat niet met laminaat?
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Linndaatje schreef op 15 maart 2010 @ 09:38:

Ik heb het erbij "gekregen"... Maar is wel een koopwoning geweest, dus dat zal uitmaken.

misschien wel ja.

heb mijn koopwoning vorig jaar verkocht en heb geen geld gevraagd voor laminaat, zonwering , luxaflex oid, iets geven is ook leuk, alleen al die gezichten van de nw bewoners, onbetaalbaar!!!
Alle reacties Link kopieren
Bij koopwoningen zit laminaat en houten vloeren normaal gesproken bij de totaalprijs.



Bij huurwoningen moet je het in principe vloerloos overdragen als deze niet van de verhuurder is. Maar je bespaart de nieuwe huurder natuurlijk een hoop gedoe en geld, als deze de vloer mooi vind tenminste. En meestal kun je laminaat, als de nieuwe verhuurder het niet wil overnemen ook op marktplaats aanbieden. Krijg je niet veel voor, maar je hoeft het er niet zelf uit te slopen tenminste.



EN bij overname is het natuurlijk altijd een gok wat de nieuwe huurder er voor over heeft en kun je onderhandelen. Hoe meer geld je voor je oude spullen krijgt, hoe meer je aan je nieuwe huis kunt besteden!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Oke bedankt voor de reacties
Mijn vriend en ik staan op het punt een huurhuis over te nemen en de huidige bewoner zegt dat het laminaat 1200 euro gekost heeft..vind ik toch wat veel..eens zien hoe we hier uit gaan komen.



Er zit ook een flitsende nieuwbouwkeuken in die we voor een (ik vermoed) gigantisch bedrag kunnen overnemen dus deze laten we door de huidige bewoner vervangen door de originele keuken.



(we zijn niet van plan hier eeuwig te blijven wonen namelijk)
Alle reacties Link kopieren
In ons vorige huurappartement hadden wij ook laminaat gelegd in 2 slaapkamers, de woonkamer en een halletje. Zal iets van een 50m² geweest zijn. Hebben er net geen 3 jaar gewoond en toen we er uit gingen heeft de huisbaas (dus niet de volgende huurder) het overgenomen voor ¤ 300. Waren wij toen héél blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Bij overname parket vloer en nog wat oude spulletjes aangeboden gekregen voor 600 bij de vraag hoe lang de vloer gelegd was of bonnetjes voor de aanschaf van

de vloer vond men ons irritant of wij probeerden onderuit te komen van de betaling na onderzoek bleek er genoeg speelten in de vloer te zitten om niet accoord te gaan met de deal .Wij waren reeds een mand in het huis bleek dat de vloer waterschade

heeft gehad waarvan ons niet is verteld met een betere voorstel van de vloer die de rotte geur al gaf en de spleten die na 1 maand al voordeden wil me niets weten .
Men blijft dreigen dat ze de vloer ongeacht goedvinden of niet zelf willen

repareren of eruit te halen of zullen de deurwaarder naar ons toe sturen om wel de volle pond te betalen. Vanaf het begin hadden wij kenbaar gemaakt dat het niet goed zat. en dus niets in de vloer meer zagen.
Graag wat feed back over deze. :cry:
Gewoon eruit halen en laten ophalen!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet zo goed. Wie dreigen er nou precies en waarom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
gastongold62 schreef:
17-01-2018 14:22
Bij overname parket vloer en nog wat oude spulletjes aangeboden gekregen voor 600 bij de vraag hoe lang de vloer gelegd was of bonnetjes voor de aanschaf van

de vloer vond men ons irritant of wij probeerden onderuit te komen van de betaling na onderzoek bleek er genoeg speelten in de vloer te zitten om niet accoord te gaan met de deal .Wij waren reeds een mand in het huis bleek dat de vloer waterschade

heeft gehad waarvan ons niet is verteld met een betere voorstel van de vloer die de rotte geur al gaf en de spleten die na 1 maand al voordeden wil me niets weten .
Men blijft dreigen dat ze de vloer ongeacht goedvinden of niet zelf willen

repareren of eruit te halen of zullen de deurwaarder naar ons toe sturen om wel de volle pond te betalen. Vanaf het begin hadden wij kenbaar gemaakt dat het niet goed zat. en dus niets in de vloer meer zagen.
Graag wat feed back over deze. :cry:
.
.
Wat onwijs knap dat je zo'n oud topic nog terug hebt weten te vinden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Het gaat wel over laminaat. Dus sja...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De oude bewoner wil op eigen houtje na een maand de oude parketvloer eruit halen geen overleg nodig volgens hun maar wij zitten inmiddels al in het huis met

alles erin hoe moeilijk alles te moeten verplaatsen of verschuiven en hoe lang moet dat wel duren een tegenbod van 250 euro hebben we nu maar aangeboden maar ging niet makkelijk wij waren het die hun irriteerde met vragen over de verborgen

gebreken en het wat die onder de vloer gevallen was al om al het ongemak is het meest wat wij zou jammer vinden werd zelf gedreigd met de deurwaarder voor een briefje met onze handtekening erop nee die van hen ontbreekt er ook eventueel bankrekening wilden ze niet geven ook correspondentie adres weten

wij tot heden niet van hun het moest vlug gebeuren
voorop te stellen wij hadden geen bezwaar hun in de eerste instantie 600 euro te betalen maar nu de vloer bol staat en diverse gleuven vertoonde binnen een maand hebben wij hun erop aan gesproken en toen begon volgens hun de irritatie en dreigingen de woning op eigen dunk te zullen betreden
dank voor het meedenken alvast
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als Google Translate...
Winter is coming...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven