huren in Utrecht

10-09-2007 19:30 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn allebei aan het afstuderen en op zoek naar woonruimte (huur) voor ons samen in Utrecht. Ik woonde zelf op kamers in Nijmegen... We zijn al een tijd aan het zoeken maar het is zo lastig en duur... We staan bij veel sites en dingen ingeschreven maar de wachttijd is ontzettend lang en voor sommige dingen is ook een minimum inkomenseis waaraan we niet kunnen voldoen omdat mijn vriend NU nog geen vast contract heeft en ik nog verder ga studeren.



Hebben jullie nog ervaringen of tips m.b.t. wonen (huur) in Utrecht voor starters?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn vriend heeft sinds kort een baan in amsterdam en ik wil gaan studeren in amsterdam. We willen echter allebei niet in amsterdam wonen, dus leek utrecht een mooie middenweg. We komen allebei uit het zuiden van het land. We hebben verschillende makelaars gebeld, maar werden inderdaad afgewezen door de inkomenseis ( alleen mijn vriend heeft een vaste baan ), direct wonen is ontzettend duur en marktplaats schiet ook niet echt op. Je kunt eens kijken op viziervastgoed.nl of kamernet, daar willen nog wel eens mooie appartementen op staan. Dan moet je wel uitgenodigd worden en dat gebeurt niet zo vaak. Frusterend!!!
Alle reacties Link kopieren
een vriendinnetje van me heeft toevallig vorige week een appartementje in Utrecht gevonden. Haar aanpak was het IEDEREEN die je maar kent vertellen, je vrienden op hyves spammen, dat soort werk... via via is vaak een heel goede manier om met de juiste mensen in contact te komen!



Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven