nieuw enkel raam er in laten zetten, door wie?

21-09-2007 11:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik woon momenteel nog in een huurwoning maar nu zit er een grote barst in het raam. Het gaat om een barst in een enkele glas van een dubbele glas. de barst zit aan de binnenkant.

wij moeten helaas voor de kosten opdraaien. ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Hoe kom ik aan een glasinzetter etc? wie heeft er adresjes? zie door het bomen het bos niet meer...



groeten!
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen glasfonds via de woningbouw?

Of een glasverzekering in je inboedelverzekering?



Dan moet je even in de Gouden Gids kijken bij glaszetters. Of bij de verhuurder vragen wie ze aanraden voor zulk soort werkzaamheden. Je kunt niet alleen 1 enkel raam los vervangen, het hele dubbele glas moet dan vervangen worden.
Alle reacties Link kopieren
waarom betaalt de verhuurder dit niet?
Volgens mij is dit toch echt een klusje voor de woningbouw.
Alle reacties Link kopieren
Glasschade is niet automatisch een klusje voor de woningbouw, meestal kun je een abbonement nemen op het glasfonds of iets dergelijks. En bij sommige organisaties zit het als een extra component in de huur
Alle reacties Link kopieren
ik huur het via een particulier persoon en in ons contract is opgenomen dat we zelf aansprakelijk zijn voor schade aan ramen etc.

ook mijn inboedelverzekering is helaas exclusief glas, grrrr!



dus tja... weet iemand een goed bedrijf in utrecht?
Alle reacties Link kopieren
Dat is balen keutel....! helaas weet ik geen goeie voor je(ook geen slechte) ik woon niet in de omgeving, maar ik wou zo snugger zijn om te vragen, heb je geen glasverzekering via de woningbouw?maar het is particulier...duh!



i.i.g succes ermee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven