De puppies van Robo

28-06-2010 08:15 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Gisteren heb ik Robo gebeld en verteld van onze actie : Puppy's voor Robo. Ik had nooit gedacht dat wij bijna binnen een week het hele bedrag voor allebei de puppy's bij elkaar zouden krijgen. Geweldig.

Ik heb dus Robo gisteren gebeld. De man van Norre had een erge leuke nieuwsbrief gemaakt en daar stond het in van het mooie cadeau van de Vivameiden. Ik vind het nog steeds zo geweldig dat wij dit voor elkaar hebben gekregen en dit maakt het voor mij ook wat gemakkelijker iedereen te bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt. Het hoeft nu niet meer stiekem via e-mail of Hyves met het risico dat ik iemand zou vergeten.



a.s. Zaterdag is het zover. Eleonora, Norre en ik gaan de puppy's naar Frankrijk brengen. Dan kan Robo ze knuffelen zoveel al ze wil. Ze was zo verschrikkelijk blij en dankbaar en gelukkig.



Even uitleg.

Wij hebben al jaren Border Collies en zo af en toe plaatste ik een foto in Robo's topic van onze hond.

Robo was er altijd helemaal blij mee en ze vertelde dat ze zelf ook altijd een Border Collie wilde.

Toevallig wist ik via via een nestje en zo hebben we de man van Robo gespamt met posten in haar topic dat Robo zo graag een puppy wilde. Hij ging overstag, maar wilde niet één maar twee puppy's. Jongens puppy's ook nog.

Het nestje wat ik wist had toevallig nog twee reutjes en nog mooier, het was een zwart/witte Joe en een driekleur Sam.

Ik ben met Phoehee naar de fokker afgereisd. We hebben honderd :-) foto's gemaakt en die hebben we naar Frankrijk gemaild.

's Avonds wisten we het al. Ze wilden de puppy's. Tegelijkertijd dat ik dit wist ben ik de actie gestart. Wat zou het mooi zijn als we tenminste één pup cadeau zouden kunnen geven.

Nooit gedacht dat de actie zo'n succes zou worden.

Maar wel zo verschrikkelijk geweldig.



Dank jullie wel lieve Vivameissies.

En als jullie nog vragen hebben. Je kunt me nog steeds mailen op:

sedi@chello.nl
Alle reacties Link kopieren
Wat super zeg!
Heel veel plezier met je pups Robo!
Oh en meiden, heel veel plezier in Frankrijk dit weekend!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier met die kanjers, ik heb leuke foto's gezien, wat zijn ze leuk.



En ook nog een knuf voor Zoebie, wat zal het moeilijk zijn en stil straks in jouw huis, ik hoop dat je snel zelf ook een pup krijgt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ow Zoeb ik zit hier met de tranen in mijn ogen! Ik heb de hele actie gemist anders had ik er zeker aan mee gedaan! Wat ontroerend en hartverwarmend en wat ben ik jaloers op jullie dat jullie Ro gaan knuffelen! Doe haar een enorme knuffel van mij erbij! : hug:
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch liefdevol initiatief. Veel plezier allemaal
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Lieve Zoeb!



Je bent een kanjer dat je dit allemaal hebt willen regelen.

En wat is er nu mooier om een wens/droom van iemand te kunnen vervullen.

Robo,nog een weekje en dan mag jij genieten van die wollige beestjes.
Alle reacties Link kopieren
Leuk initiatief!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa! De puppies van Robo

En ik hoop dat je man ook overstag gaat Zoeb, en je er zelf ook eentje mag



Die lieverd van een Robo verdient het zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me iedere keer weer wat een schatten hier op het forum zitten!



Robo, veel plezier met je puppies!
zoeb je hebt mail!
Alle reacties Link kopieren
Wat helemaal geweldig dit!

Jullie zijn topvrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk initiatief! Veel plezier in Frankrijk!
Alle reacties Link kopieren
Robo (en ook je man), veel plezier met je toekomstige doerakjes! Ik heb ze gezien op de foto's en behalve lief en schattig zijn ze volgens mij ook ondeugend Succes met opvoeden, maar dat doe je vast met alle liefde.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve, hartverwarmende actie!
Alle reacties Link kopieren






Hoera voor de hondjes van Robo (niet zukke trouwens)!
Alle reacties Link kopieren
Hoewel Zoeb er best eentje wil houden denk ik
Zoeb zorgt al twee weken voor de twee heren (*smeekt* mag ééén foto Zoebiedoebiedoewaa? Aaaahhhhh?) en ze maakt elke dag wel 100 foto's en filmpjes voor de nieuwe baasjes. Bo heeft inmiddels al 1000 foto's van haar jongens!



Zoeb is een held, een schat en een ware vriendin voor Bo.



Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend lieve actie! Heel veel geluk en plezier met de puppies!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pilous schreef op 28 juni 2010 @ 08:52:

Hoewel Zoeb er best eentje wil houden denk ik Inderdaad
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ok, dan doe ik gewoon want het is een superlieve actie! Wil mn post wel wijzigen, moeten diegenen die m gequote hebben dat ook doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit heel lief geregeld! Alleen ik ben trainer en moet dit toch altijd even roepen als mensen van plan zijn meerdere pups tegelijk te nemen.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
We houden gewoon een inzamelingsactie Male

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven