Lieve en Gezellige vriendinnnen uit omg. Utrecht/Amersfoort

07-11-2007 15:10 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
HoiHoi,



Ik dacht laat ik zelf ook eens berichtje neerzetten en zien wat er van komt. Ik ben Jitske, 19jaar en woon in Zeist. Ik werk op het moment 3 dagen op een buitenschoolse opvang in Zeist en volgend jaar ga ik weer aan de studie, Wil dan pedagogiek gaan studeren.



Het afgelopen jaar is voor mij vrij zwaar geweest en dat is het nog steeds wel. Ik zit nogal met mijn gezondheid in de knoop en hoop nu eens richting herstel te kunnen. Door dit alles ben ik veel vriendinnen verloren en het is niet zo makkelijk om er weer een hele hoop nieuwe bij te vinden. Vandaar dan nu maar eens hier een berichtje!



Ik ben dus 19jaar en woon in Zeist, dus als je in de omgeving Utrecht, Zeist, Amersfoort etc woont is dat goed te doen met openbaar vervoer etc. Dingen die leuk vind om te doen zijn: Dansen/Zingen/Acteren, Lezen, Films, Reizen!, Zwemmen..en allemaal andere normale dingen wat iedereen wel leuk vindt.



Ik zoek leuke, lieve en gezellige meiden die weer wat gezelligheid in mijn leven kunnen brengen. Waar je mee kan lachen, maar op zijn tijd ook goed serieus mee kan praten. Leuke dingen mee kan gaan ondernemen en waar je echt wat aan hebt. Het is niet zo dat ik nou echt eenzaam ben, maar soms ben ik weleens alleen..en voor die momenten zijn vriendinnen altijd wel erg fijn!



Nou stuur me een mailtje of zet hier een reactie neer, voeg me toe op msn..Ik hoop leuke reacties te krijgen!



Liefs, Jitske.



jitsketje@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven