bi-les vrouwen in almere e/o?

18-12-2007 08:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik woon nu al ruim 12 jaar in almere....en t lijkt top om leuke bi-les vrouwen te gaan ontmoeten hier....waar gaan jullie zo al op stap?

ben benieuwd of dit hier werkt allemaal! hoor ik van je?

ben zelf 42 jaar...ga single door het leven...positief ingesteld...heb drie kids .....werk fulltime, maar heb doordat ik co-ouderschap heb, best vrije tijd om leuke dingen te ondernemen!

nou wie weet wat er komen gaat allemaal toch.....?
Alle reacties Link kopieren
Je bent eigenlijk op zoek naar een sexdate begrijp ik, anders is die toevoeging dat die dames bi- of lesbisch moeten zijn overbodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 26 jaar. Ik woon in Amsterdam. Zelf ben ik ook opzoek naar bi-vrouwen om een keer mee te stappen. Ik weet zelf ook niet waar nou echt bi- vrouwen opstap gaan. Echt gaybars heb ik mij n twijfels over om heen te gaan. Ik heb er een beeld van dat daar alleen mannelijke vrouwen komen. Dat is niet echt mijn ding.



Een beetje kortzichtig om te denken dat het dan meteen om seks gaat. Het kan ook zo zijn dat je bepaalde dingen wilt bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Hai Cherokee,

Ik wil best een keer met je op stap hoor in Almere. Nu moet ik zeggen dat het uitgaan niet zo heel spectaculair is. Maar goed, in de stad zit een kroegje waar het best gezellig is..



Als ik ga stappen, dan liever naar Amsterdam.. Jammer genoeg rijdt er geen nachttrein..



Maar anyways, laat maar weten..



groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Krush en Cherooke, is dat stappen gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven