Nieuwe mensen leren kennen Leeuwarden

27-03-2013 21:17 17 berichten
Hoi,



Sinds september studeer en woon ik in Leeuwarden. Ik ken hier nu nog steeds niet erg veel mensen. En zou graag met meer mensen in contact komen, om eventueel een vriendschap op te bouwen, of samen leuke dingen te doen; koken, winkelen, stappen etc.



Groetjes Astrid
Hoi Astrid,



Ik woon in Sneek maar ben 2 dagen per week in Leeuwarden voor mijn studie.



Ik heb zelf ook in Leeuwarden gewoond, leuke stad.



Welke studie volg je?



Groetjes,
Hoi,



Ik doe de opleiding Human Resource Management en ben 21 jaar. Leeuwarden is inderdaad een leuke stad. Alleen jammer dat ik er nog weinig mensen ken, en alleen op stap gaan doe ik ook niet. Zou dus erg leuk zijn om meer mensen daar te leren kennen en eventueel een vriendinnengroepje te hebben waar ik leuke dingen mee kan gaan doen, zodat het nog leuker wordt.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Sinds vorige week ben ik ook nieuw in Leeuwarden komen wonen voor werk en studie.

Mij lijkt het ook erg leuk om een vriendinnenclubje op te bouwen in Leeuwarden.

Mijn interresses zijn film kijken, stappen, shoppen en koken.

Hopelijk tot snel

groetjes Resi
Hoi Resi,



Wat leuk, welke opleiding doe je? Woon je ook in een studentenhuis? En hoe oud ben je als ik vragen mag?

Film kijken, stappen en shoppen vind ik ook erg leuk. Doordat ik nu op mezelf woon begin ik koken ook steeds leuker te vinden. Alleen voor je alleen koken is niet zo veel aan.



Groetjes Astrid
Alle reacties Link kopieren
Hoi Astrid,

Ik ben 27 jaar oud, dus wel net iets ouder dan jou. Hoop niet dat je dat een probleem vind. Ik volg de opleiding Food Technology en daarnaast werk ik als microbiologisch analist.

Woon jij wel in een studentenhuis? Ik heb voor mezelf een appartementje in de binnenstad.

Lijkt je het leuk om binnenkort een keertje wat af te spreken?

Mijn mailadres is trouwens r.c.vankasbergen@gmail.com.

Groetjes Resi
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik ben marieke en woon ook in leeuwarden. Lijkt me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen. Hebben jullie al een keer afgesproken?

Groetjes Marieke
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal! Ik ben twee maanden geleden (voor mijn werk) naar Leeuwarden verhuisd en vind het ook een beetje lastig om mensen te ontmoeten. Ik ben 25, heb geschiedenis gestudeerd en werk sinds een klein jaartje bij een bank. Eerst in Amsterdam en nu dus in Leeuwarden. Ik zou me, als dat mag, graag bij jullie aansluiten . Liefs Anke
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden

Ik ben melissa 23 jaar

En ik ben op zoek naar leuke gezellige vriedschappen en een leuke clubje!

Ik hoor het wel

En mischien wel tot snel
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal! Ik ben ook sinds kort (voor mijn werk) naar Leeuwarden verhuisd en zou ook graag wat meer mensen willen leren kennen. Ik ben 21jaar en ben bijna klaar met de opleiding communicatiesystemen.

Graag hoor ik van jullie,

Groetjes Annefleur
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik woon nu ongeveer een jaar in Leeuwarden, ook voor de studie (Scheepsbouwkunde) en zou ook wel wat meer mensen willen leren kennen! Ik ben 21 jaar en hou wel van op stap gaan en gewoon gezellig een spelletje of iets dergelijks doen! Graag hoor ik wat! Groet Meliza
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik kom zelf wel uit omgeving Drachten. Is dat erg? Het lijkt me leuk om nieuwe contacten te leggen met andere leuke meiden. Ik ben zelf 26 jaar.



Groetjes, Julia
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben 21 en ben bijna afgestudeerd. Ik woon sinds kort in Leeuwarden en zou ook graag nieuwe mensen leren kennen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Het is een tijdje later maar ik ben sinds 2 maanden van drachten naar leeuwarden verhuisd. Ken weinig mensen en zit niet op school, ik ben 18 jaar en wil graag andere mensen leren kennen hier in leeuwarden!
Hallo dames,

Ik zie dat er in de afgelopen jaren aardig wat reacties zijn geplaatst. Ik ben vorige week in Leeuwarden komen wonen en ken ook nog niemand. Zelf zou ik het leuk vinden een groepje te vinden om samen zo nu en dan een wijntje te drinken of op pad te gaan. Ik ben 24 jaar en ik ben masterstudent Nederlands.
Hebben jullie inmiddels al een groepje gevormd waar ik misschien een keer bij kan aansluiten, of zijn er anderen die het leuk vinden eens kennis te maken?

Ik hoor het graag!
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
frances93 schreef:
13-11-2017 11:59
Hallo dames,

Ik zie dat er in de afgelopen jaren aardig wat reacties zijn geplaatst. Ik ben vorige week in Leeuwarden komen wonen en ken ook nog niemand. Zelf zou ik het leuk vinden een groepje te vinden om samen zo nu en dan een wijntje te drinken of op pad te gaan. Ik ben 24 jaar en ik ben masterstudent Nederlands.
Hebben jullie inmiddels al een groepje gevormd waar ik misschien een keer bij kan aansluiten, of zijn er anderen die het leuk vinden eens kennis te maken?

Ik hoor het graag!
Groetjes
Hoi Frances,

Ik ben zelf ook opzoek naar gezelligheid om een wijntje te doen of op pad te gaan. De relatie met mijn vriend is laatst uit gegaan waardoor ik weer tijdelijk bij mijn ouders woon.. ik merk dat al mijn vriendinnen, die wel een vriend hebben, niet meer graag de deur uit gaan.. terwijl ik er juist wel op uit wil, leuke/gezellige dingen wil doen, en wel van een feestje houd. Ik ben 23 jaar, afgelopen zomer afgestudeerd en werk nu in Leeuwarden als logopedist.. ik ben daarom ook veel in leeuwarden en ben hier ook aardig op georiënteerd.
Laat maar weten als je het leuk lijkt om er een keer op uit te gaan in de stad!

Groetjes
Hoi Silke!
Ik heb je privé een berichtje gestuurd met mijn contactgegevens. Als je het leuk vindt, kunnen we op die manier in contact komen;)

Groetjes


Silke94 schreef:
23-11-2017 19:01
Hoi Frances,

Ik ben zelf ook opzoek naar gezelligheid om een wijntje te doen of op pad te gaan. De relatie met mijn vriend is laatst uit gegaan waardoor ik weer tijdelijk bij mijn ouders woon.. ik merk dat al mijn vriendinnen, die wel een vriend hebben, niet meer graag de deur uit gaan.. terwijl ik er juist wel op uit wil, leuke/gezellige dingen wil doen, en wel van een feestje houd. Ik ben 23 jaar, afgelopen zomer afgestudeerd en werk nu in Leeuwarden als logopedist.. ik ben daarom ook veel in leeuwarden en ben hier ook aardig op georiënteerd.
Laat maar weten als je het leuk lijkt om er een keer op uit te gaan in de stad!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven