Nieuwe mensen leren kennen amsterdam

02-10-2014 22:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!



Ik werk en woon sinds kort in amsterdam. Heb het enorm naar zin maar zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen!



Iets over mezelf:

21 jaar, werk fulltime. Hou van sporten, uitgaan, festivals (techno, deephouse) gezellig een drankje drinken of lekker hangen op de bank. Shoppen is natuurlijk eem standaard hobby 😉 hou van leuke gesprekken en vooral gezelligheid!



Mocht je het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen, laat even een berichtje achter!



Liefs jacq
Alle reacties Link kopieren
He jacq,



Wat fijn om een 'lotgenoot' te treffen! Ik herken je verhaal helemaal, ik woon ook sinds korte tijd in Adam en heb nog weinig gelegenheden gehad om nieuwe mensen te leren kennen.



Zelf ben ik 22 jr, student aan de VU en houd van sporten, uit eten gaan, wellness: oftewel gewoon lekker ontspannen en leuke dingen doen.



Groetjes Aami
Alle reacties Link kopieren
Hey aami,

Wat leuk!!

Zin om eens ergens een drankje te doen?
Alle reacties Link kopieren
Sure, klinkt gezellig!



Ik stuur je even mijn nummer dan kunnen we nog ff watsappen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Iets ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Hee Jacq en Aami,

Ook ik zou graag nieuwe mensen leren kennen in Amsterdam en ik herken mij in jullie berichtjes! Ik ben 23 jaar, woon sinds een aantal jaar in Amsterdam en ik studeer aan de VU (zit in de eindfase van mijn studie). Ik hou van lekker eten, ergens een drankje doen, feestjes (techno), festivals, series kijken, naar de bios gaan en hardlopen!

Als je/jullie het leuk vinden contact te leggen stuur mij dan gerust een berichtje

Liefs Anne
Alle reacties Link kopieren
Hey hey hey!



Voor mij helemaal hetzelfde; woon anderhalf jaar in Amsterdam en heb hier leuke vriendinnen maar wil dus graag wat nieuwe mensen leren kennen omdat ik het idee heb dat m'n wereldje best wat groter kan. Ga ook graag uit, techno/deephouse of gewoon een biertje ergens, 22 jaar, HBO student en werk bij een van die iets te hippe sla barretjes in Amsterdam let me know, misschien via FB even contact leggen?

Voel me trouwens net alsof ik een oproep op een dating site plaats haha maar wil gewoon wat nieuwe mensen leren kennen. thanks :D
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Sorry kimmmr en stolendance op een of andere manier krijg ik geen melding als iemand een berichtje plaatst...

Maar we kunnen wel eens ergens een drankje doen? lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
hey Jacq123 ik had jou eerder een prive berichtje gestuurd dus ik wou de vragen of je mij prive berichtje hebt ontvangen zo niet mag je me ook mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Hier ook iemand die verhuisd is en weinig contacten heeft in Amsterdam... ikzelf woon en werk (na afstuderen aan het HBO) in Hilversum en ben 23 jaar. Ik zou het ook leuk vinden om meer te ondernemen met locals!



Hoor graag van jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Same here! Ik ben ook voor me werk naar Adam verhuist. Kan ik joinen?

Als iemand zin heeft om een keer wat te gaan doen stuur dan even een pbtje, kunnen we nummers uitwisselen, beetje appen en kijken of we zin hebben om wat te gaan doen.



Lijkt me leuk!



ps; Ik ben ook rond die leeftijd, ben eind 24.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit nog bekeken wordt, maar ik zit in dezelfde situatie en zou het heel leuk vinden om eens iets te gaan drinken ook! Ik zie wel of er nog reactie op komt ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ook eva haha;)
Ik dacht probeer t toch maar s hierop ;)

Groetjes Desley !
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!


Ik ben Stefanie, uit België :D ik en mijn vriend zouden nieuwjaar vieren in Amsterdam. Graag zouden we wat mensen leren kennen tijdens dat weekend om samen de tijd te spenderen gedurende deze gezellige dagen.

Hebben jullie soms plannen om een stapje te zetten in het centrum op oudejaarsdag/avond? Willen jullie ons eventueel de fijne kanten van het centrum laten zien?
Laat zeker weten! Je zou ons een groot plezier doen.

Dankje!!!
Alle reacties Link kopieren
Hi ik ben sally 18 jaar ik zoek ook een groepje gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Ik woon in Volendam
Alle reacties Link kopieren
Heeey ik ben 21 jaar en woon in amsterdam. Studeer aan het HvA.
Als jullie er nog voor openstaan om leuke dingen te doen, stuur mij een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hooi iedereen,

Ik heb al eerder gereageerd, maar ben niet super vaak online.. als je me een pb stuur, kunnen we nummers uitwisselen voor wat gezelligs in Amsterdam! :D

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hi,

ben niet vaak online, maar als iemand iets leuks wil doen in het centrum van adam, stuur maar een pb.

Groet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven