moeders omgeving Haarlem

11-09-2015 17:31 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!



Sinds 15 maanden ben ik de trotse mama van een zoon. Ik merk dat hij andere kinderen heel erg interessant gaat vinden, maar ik heb weinig vriendinnen met kindjes en omdat hij ook niet naar een kdv gaat zou ik graag in contact komen met andere moeders om af en toe een playdate mee te plannen.



Ben benieuwd of er reacties komen. Lijkt me leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik woon in Zandvoort en ik heb een zoon van 19 maanden! ook een dochter van 6 maandjes, die beiden ook niet naar het kinderdagverblijf gaan. Het lijkt me leuk om met je in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Marie leuk dat je reageert. Je krijgt de vraag vast vaker maar is het druk met 2 kleintjes? Hopelijk komen er nog wat reacties en kunnen we een keer afspreken om bijvoorbeeld naar de kinderboerderij of speeltuin te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja die vraag krijg ik inderdaad vaker. Het is zeker druk met 2 kleintjes, maar ook wel heel erg leuk als ik zie hoe ze met elkaar omgaan. Nu is het zwaar maar ik ben wel bijna overal in 1x van af, ze zitten straks redelijk in dezelfde fases en hoop gewoon dat ze veel aan elkaar gaan hebben ! maar ik hoop ook op meer reacties!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ivy en Marie,

Misschien inmiddels niet meer aan de orde voor jullie, maar misschien ook wel :)
Wij, manlief, zoontje en ik, wonen tijdelijk een paar weekjes in Santpoort-Zuid voor we weer een lange reis gaan maken.
Ons zoontje is van april 2015, dus 10 maanden jonger dan jouw zoontje Ivy. Hij gaat ook niet naar een kinderdagverblijf en dus leek het me fijn wat speelgenootjes te vinden in de buurt.

Lijkt het je /jullie leuk om eens wat af te spreken?
Ik hoor het wel,

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven