Boekenclub / leesclub gezocht in Utrecht

25-01-2016 22:11 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Ik ben op zoek naar naar een leesclub in Utrecht voor dames rond mijn eigen leeftijd (ik ben 26 jaar oud). Het lijkt mij leuk om samen te komen, eens in de 3-4 weken, en onder genot van een hapje en een drankje boeken te bespreken:)



Ik heb niet een soort boeken die ik lees, ik lees van alles (van fantasy tot thrillers). Mocht je dit ook leuk lijken, dan hoor ik het graag!



Groetjes,

Hanneke
Ja leuk! Ben ook 26, woon in Utrecht en lees heel graag
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij ook erg leuk, ik ben 22 en ik woon vlak bij Utrecht. Goed plan!
Alle reacties Link kopieren
Oke, leuk! Ik ga spaatje25 een persoonlijk bericht sturen zodat we met elkaar in contact kunnen komen. Berenklauw, ik zie dat de functie bij jou niet aan staat, zou jij mij misschien een bericht kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hanneke1989 schreef op 26 januari 2016 @ 09:01:

Oke, leuk! Ik ga spaatje25 een persoonlijk bericht sturen zodat we met elkaar in contact kunnen komen. Berenklauw, ik zie dat de functie bij jou niet aan staat, zou jij mij misschien een bericht kunnen sturen?Ik heb je een PB gestuurd, en zal eens gaan uitvogelen hoe ik die functie aan kan zetten (:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Graag sluit ik mij bij jullie aan! Ik ben 23 jaar en woon in Utrecht.

Ik hou van lezen, maar doe het te weinig. Één keer in de zoveel tijd samen komen om een boek te bespreken lijkt mij erg leuk! Ik zal jou ook een pb sturen Hanneke.
Alle reacties Link kopieren
Met een wijntje boeken bespreken, klinkt zeker leuk! Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik ben 26 en woon in Utrecht.

Zal ik je een pb sturen met mijn emailadres Hanneke?
Alle reacties Link kopieren
Hey, ja graag! Dan ga ik een email opstellen zodat we met elkaar in contact kunnen komen!



Mochten er nog meer meiden zijn die ze ook graag willen aansluiten; een pm met je emailadres zou fijn zijn want dan kan ik jullie meenemen in de email!



Groetjes,

Hanneke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hanneke,



Het lijkt me leuk om ook aan te sluiten. Ik heb je een pb gestuurd met mijn emailadres! Ik ben trouwens 27 en woon en werk in Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk die eet en leescombinatie. Ik ben er dol op en ook op een glas wijn. kan ik aanschuiven??
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat kan zeker! Zou je me pm bericht kunnen sturen met je emailadres? Dan kunnen we met elkaar in contact komen.
Alle reacties Link kopieren
Beste Hanneke,

Is deze leesclub nog steeds actief? Zo ja, zal ik graag een keertje willen aanschuiven. Is dit mogelijk?
Alle reacties Link kopieren
Beste Hanneke,

Ik zou ook graag een keertje langs komen als dat mag.

En als jullie leesclub groot genoeg is, of niet meer actief, misschien kunnen wij dan samen een nieuwe leesclub op zetten Willieroos?

Groetjes, Rosa
Alle reacties Link kopieren
Hi hi, ik heb ook interesse! En anders wellicht inderdaad een nieuwe Rosa en Willieroos? :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Het lijkt mij ook erg leuk om bij een leesclub te zitten! Of inderdaad een nieuwe te beginnen met jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat het dan een nieuwe leesclub wordt, want van Hanneke heb ik niets meer gehoord. Hopelijk leest Willieroos dit wel nog, dan zijn we al met 4.

E-mailadressen uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zou leuk zijn en wie weet reageren er binnenkort nog meer mensen op!
Email-adressen uit wisselen lijkt mij goed, ik zal die van mij even in een berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt mij heel leuk! Ik stuur mijn emailadres ook naar jou Rosaleeuw!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik lees net dat jullie een nieuwe boekenclub willen beginnen. Het lijkt mij erg leuk om hierbij aan te sluiten. Is er eventueel nog een plek vrij? Ik stuur rosaleeuw alvast een bericht, hopelijk tot snel ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Freud161! Wij zijn net met zijn vieren een datum aan het proberen te prikken, leuk als je ook aansluit!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel gezellig! Ik heb volgens mij al twee mensen "uit de nieuwe groep" een bericht gestuurd met mijn mailadres maar heb mij pas gister aangemeld en vindt het forum vrij onoverzichtelijk. Kan daarom nu niet zien of ik de berichten daadwerkelijk verstuurd heb :D Ik hoor het wel
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Een beetje late reactie, maar ik kwam dit bericht tegen en het lijkt me heel leuk om bij jullie aan te sluiten. Is de leesclub nog actief en hebben jullie nog een plekje over?
Ik hoor het graag!

Liefs, Rozemarijn
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Hier een nog latere reactie. Nog plek voor nog een lezer?
Lijkt me super leuk.
En zo niet, dan kunnen we wellicht een nieuwe starten Rozemarijn-. ;-)
Groetjes, Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Is er plek voor nog een lezer? Ik wil me graag bij jullie aansluiten!

Groetjes Marloes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marloes en Rozemarijn,
Ik heb jullie een PB gestuurd om een nieuwe boekenclub te starten!
Groetjes, Sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven