Pretparkvrienden gezocht

12-06-2016 11:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Mensen die ook vaker naar een pretpark zouden willen gaan. Efteling, Walibi etc.

Mijn vrienden en familie vinden pretparken lang niet zo leuk als ik en daardoor ga ik veel minder vaak dan ik zou willen. Het lijkt me leuk om een pretparkgroep te hebben.





Stuur een PB als dit je ook wat lijkt.



Ik ben heel benieuwd of er hier pretparkvrienden te vinden zijn



30-06-2016:

Inmiddels zijn we een groepje van drie vrouwen met een Whatsapp groepje. We gaan al een keer naar de Efteling en een keer naar Walibi.

Phantasialand daar wordt nog even over gedroomd. Iedereen die zich nog wil aansluiten is van harte welkom
Alle reacties Link kopieren
Hoi Izzy,

Ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee. Ik stuur een PB.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gereageerd op je PB.

Het ziet er in mijn inbox uit alsof ik iets naar mezelf gestuurd heb.

Heb je iets ontvangen Nepese?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Izzy,



Heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gereageerd Summergirl!
Alle reacties Link kopieren
Hoi izzy,



Je hebt van mij ook weer een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels een heel gezellig app groepje en de eerste afspraken staan al.



Phantasialand komt nog



Zijn er nog meer mensen die willen aansluiten? Iedereen die van pretparken houdt is welkom
Alle reacties Link kopieren
Up
Gaan jullie binnenkort naar de Efteling? Ik heb daar sinds kort een abonnement op Lijkt me wel leuk om aan te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb ik de twee mensen die een pb gestuurd hebben een pb terug gestuurd



We gaan zeker nog naar de Efteling Kwebbel Er zijn er twee met een abonnement in het groepje. Als je een pb stuurt met je telefoonnummer kan ik je toevoegen aan de groep op whatsapp
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje wat leuk dat je je wilt aansluiten bij het clubje, welkom!!!
Ja dank je wel Inmiddels pb verstuurd naar IzzyPretpark ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op alle pb's gereageerd
Alle reacties Link kopieren
Heb een efteling abonnement dus altijd in voor een bezoekje daar! Ik zal je vandaag of morgen even PB'en
Alle reacties Link kopieren
Ik sla even over, ga heel vaak naar pretparken maar heb familie die net zo gek is maar mochten jullie het leuk vinden om een minivakantie te doen een keer, dan raad ik Europapark aan! Is een eind rijden (ruim 600km), maar zo de moeite waard! Is echt mijn favoriete pretpark, en ik heb er een heleboel gedaan al maar is wel iets voor meerdere dagen. Veel plezier met jullie groepje iig! Het klinkt erg gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Yes Yess





Ik wacht af
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een upje
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Wow dit is paar maanden terug.



Ik vind pretpark's heel leuk om naar toe gaan..ga trouwens deze week naar een pretpark



Wat voor leeftijd zoek jullie?



Groetjes.
We zijn zelf tussen de 25 en 47 maar leeftijden maakt ons niet uit hoor! Naar welk pretpark ga je deze week? Stuur je nummer even in een pb naar IzzyPretpark ;) Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ook een pb van mij!
Alle reacties Link kopieren
Xisabel ik heb je een pb gestuurd.



Daantje is al toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
Nu het nieuwe seizoen bijna weer begint even een upje van dit topic. Hopelijk melden zich nog meer pretparkfans om de club verder uit te breiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven