Ik ben op zoek naar de zoon van mijn opa.

27-05-2007 13:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Mijn opa is dus overleden, maar hij heeft dus een zoon van in de 60 en ik zou graag in contact komen met hem. Het liefst voor woensdag, want dan is de crematie.



Het enige wat ik weet is dat hij Piet Troost heet en ongeveer 65 is en waarschijnlijk in Vlaardingen woont.



Ik hoop dat iemand hem kent en reageert.



Alvast bedankt!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Na-na, gecondoleerd met je opa.



Heb je zelf toevallig al in de telefoongids gezocht op de naam 'Troost' in Vlaardingen? Er zijn behoorlijk wat hits namelijk.

Ik zou gewoon wat telefoontjes plegen...
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel :)



Ja heb dat ook al geprobeerd, maar krijg geen gehoor en er zijn er maar 2 die het ev zouden kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar je zou de anderen ook eens kunnen proberen. Misschien kennen ze het verhaal en weten ze bij wie je wel moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
En misschien zijn die andere weer kinderen en kleinkinderen van hem, zo kunnen ze je misschien wel helpen.



Heb je ook al geGoogled?
Alle reacties Link kopieren
ja heb ook al gegoogled, maar ik dacht ik probeer het ook zo. Het zou toch best kunnen dat iemand hem kent en het dan weer doorgeeft aan hem. Gaat sneller en er zijn zoveel Troost-jes. Maar ik heb ook speurneusje geprobeerd, dus hopelijk levert het iets op.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd.



Ik heb familie van mijn ex via deze site gevonden.



http://www.voelspriet.nl/



Ik heb de hele lijst gebelt en uiteindelijk zei iemand, ik ben het niet maar is wel familie van mij. Toen het goede tel.nr gekregen. Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Aller eerst Gecondoleerd, was het vergeten, sorry.



Maar je hebt het over de zoon van je opa? Dat is dan de broer van je vader of moeder? Die weten dus niets? en de kinderen van hem? dus jou neven en nichten? Is er nou niemand in jou familie die iets zou kunnen weten? Sorry voor deze vragen, maar het wekt een beetje mijn nieuwsgierigheid :P
Alle reacties Link kopieren
Na-na, gecondoleerd met je opa.



Ik word nu ook nieuwsgierig! Ben ook benieuwd of het gaat lukken, ik hoop het echt! Spannend, een soort spoorloos op het Viva-forum :P
Alle reacties Link kopieren


Aller eerst Gecondoleerd, was het vergeten, sorry.



Maar je hebt het over de zoon van je opa? Dat is dan de broer van je vader of moeder? Die weten dus niets? en de kinderen van hem? dus jou neven en nichten? Is er nou niemand in jou familie die iets zou kunnen weten? Sorry voor deze vragen, maar het wekt een beetje mijn nieuwsgierigheid :P
Nee is niet de broer van mijn moeder. Mijn opa is mijn echte opa niet, maar voor mij natuurlijk wel. Maar het is zijn zoon uit zijn eerste huwelijk. En zijn half-zus weet ook niet waar hij is, want hij was een flierefluiter ofzoiets. Bedankt trouwens:)
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte morgen bij de crematie. Hoop dat het je nog gelukt is hem te vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
@ Ni ni





Ik was ook op zoek naar iemand die ik ruim  10 jaar niet had gezien.

Ik heb een oproep geplaatst op www.voelspriet.nl met daarin de gegevens die ik allemaal wist van die persoon. In mijn mailbox kreeg ik al snel diverse reacties van (mij) onbekende mensen die mij tips aan de hand deden.

Twee mensen gaven me zelfs (op basis van een hobby die ik van de persoon noemde) mailadressen door , ik mailde die persoon en wat denk je: is het een vriend van hem!  Inmiddels is de persoon nu weer terug in beeld voor mij , dankzij voelspriet. !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven