Gezellige meiden gezocht in Arnhem

31-08-2016 21:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds kort woon ik in Arnhem en ken ik maar weinig mensen in deze stad.

Daarom ben ik op zoek naar leuke meiden om bijvoorbeeld mee uit te gaan, naar festivals gaan, shoppen,terasje pakkken, een drankje doen etc..



Ik ben 26 jaar, heb de opleiding Bedrijfseconomie gedaan en werk nu als Credit Analyst.

Mijn hobby's zijn koken, reizen, uitgaan, leuke gezellige dingen doen en sporten in de sportschool.



Als dit je aanspreekt kun je mij een bericht sturen.



Groetjes,

Kim
Alle reacties Link kopieren
Hee Kim



Wat leuke berichtje heb je gemaakt. Mijn naam is Naomi en ben ook woonachtig rond Arnhem (om precies te zijn Otterlo) wat zich redelijk dichtbij bevind. Festivallen vind ik ook echt leuk om naar toe te gaan of gewoon uitgaan en dergelijk.



Ik ben zelf twintig jaar en volg de opleiding leiddingevende in Arnhem (rijnijssel bij Park sonsbeek) Met leidinggevende richt ik mij tot het koksberoep. Ik heb daarin ook al de nodige diploma's behaald haha.



Mij lijkt het leuk om wat van je te horen



xx Naooms c:
Alle reacties Link kopieren
Best Kim,

Ook ik woon sinds kort in voor mij een nieuwe stad Arnhem. Ik ben hier komen ivm een baan in het hogeronderwijs. Ik ben 24 jaar. Het zou leuk zijn als we in contact kunnen komen. Ik kan je geen berichtje sturen. Ik zie je berichtje graag te gemoet!!





Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim! (en de rest :D)



Hierbij ook mijn berichtje.. Ik zou me graag bij jullie aansluiten. Ik ben begin april HBO afgestudeerd, werk nu fulltime en ga graag shoppen/gezellig doen/festivals bezoeken/reizen. Hopelijk mag ik ook een berichtje van je ontvangen.



Groetjes Pien
Alle reacties Link kopieren
Ik zie trouwens dat bijna iedereen hier zijn instelling voor het ontvangen van privéberichten op 'uit' heeft staan. Als je 't wijzigt onder instellingen -> mijn voorkeuren kun je privéberichten verzenden/ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Hi!!



Ik woon zelf in Nijmegen, maar je oproepje sprak me aan! Dus misschien mag ik ook mee? ;)



Ik ben 28 jaar en sinds mijn afstuderen alweer een paar jaar aan het werk. Ik hou ook van festivals/feestjes, uitgaan, uit eten gaan, terrassen, winkelen, film/series, yoga...



Lijkt me leuk om wat te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hey Kim,

Leuk je berichtje! Woon zelf ook in Arnhem, ben 27 jaar en sinds afstuderen (bedrijfskunde) nu ongeveer 3 jaar aan het werk. De dingen die jij leuk vindt om te doen staan ook op mijn lijstje. Dus zou het erg leuk vinden om wat van je te horen! Als het goed is kan ik privé berichten ontvangen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal



Wat leuk dat jullie gereageerd hebben. Ik ben nieuw hier maar zal wel even kijken hoe jullie een pb kunnen sturen. Misschien dat wij een groepsapp kunnen starten. Zeg maar of jullie dit iets lijkt. Stuur mij maar een pb (als ik dit heb aangezet hier op viva).
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het is gelukt.

Jullie kunnen mij een pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Hey Kim en andere meiden,



ik herken me helemaal in je oproepje. Ik woon in Lent en ben 30 jaar. Hoewel ik samen woon merk ik dat ik graag meer m'n eigen leventje op wil pakken. Mijn vriend is een echte huismus en ik ga er graag op uit.



Ik zou het leuk vinden om wat van je te horen.



groetjes Sammy
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Leuk dat jullie een vriendinnen groep willen starten of waarschijnlijk al hebben gestart! Nu is mijn vraag of jullie dit nog steeds hebben?
Zelf ben ik op dit moment op zoek naar nieuwe contacten in Arnhem! Voor mijn opleiding woon ik in Arnhem. Ik ben 23
En het lijkt mij heel gezellig om in contact te komen!

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven